{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Civilit Påkrav.? {{forumTopicSubject}}

Fredag i sidste uge ringede der en på handling om min mercedes sprinter, som jeg har sat til salg på nettet. han siger så han vil ringe tilbage i løbet af mandag og tirsdag i denne uge. da jeg så ikk høre fra ham. så mandag for middag ringer der en og spørger om jeg stadig har min bil til salg og jeg svarer ja, så mig og ham får aftalt noget mundligt, da jeg var på vej til at skulle ligge ude, hade så glemt der at ham der ringede i sidste uge hade jeg lovet at vente på hans respons inden jeg solgte. så i dag høre jeg fra ham der ringede i sidste uge og han ville gerne købe. så jeg ringer til ham der skulle hente bilen i morgen, jeg snakkede med mandag, og siger at jeg desværre ikk kan sælge da ham den anden ringede og gav et større bud for bilen. så nu vil han pga forudbestilling af billeter til færge hjem fra jylland af har bestilt billetter mener så nu at jeg skal betale de biletter tilbage for ham..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Civilit Påkrav.?
Kommentér på:
Civilit Påkrav.?

Annonce