{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Lorte dag !!! {{forumTopicSubject}}

Det startede i onsdags hvor jeg ringede til super dæk service i Horsens, for og bestille tid tilog få nye dæk på, som jeg selv have købt. Ringer op og bliver henvist til et andet nummer, som jeg så ringer til. Jeg får en tid og det hele. Prisen er ca 750 incl moms. Okay pris syns jeg. Så i dag,hvor jeg skulle være der kl 14, fandt jeg ud af at jeg ikke kunne finde det hoved til special boltene, Så ringer over og sige at jeg kun kommer med to dæk. Det var bare i orden. Så kommer jeg der over lidt i to som aftalt, men jeg var åbenbart ikke skrevet op. Det var lidt underligt, og siger at jeg lige har snakket med en der. Men det var der ikke nogen der kunne huske. Hmm... Så spørger jeg om 76153070 ikke er deres nummer. Nææ, det var det ikke. Det var til super dæk service i Viborg!!. For helved da tænkte jeg så. Nå, jeg tager da bare en ny tid om en uge så. Men nu er prisen så bare lige på 1200 i stedet for.
Og det er fanme pisse træls og vente på sine dæk i næsten tre uger, og så når jeg endelig for en tid, så er det det forkerte firma.

Pis og lort man.

Det var vidst det hele, men ville sq ud med det smiley

God weekend ellers

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lorte dag !!!
Kommentér på:
Lorte dag !!!

Annonce