{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

restauranter-historier {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig, eller går der bare historier om alle restauranter, pizzarier og lignede som næsten gør at man ikke vil æde der?

Synes der går mange om næsten alle steder

vil ikke hænge nogen ud her, så ingen navne

Men kender f.eks. en der arbejder som opvasker...ved en julefrokost kom køkkenchefen lige gående med en stor balje ris a la mande, håndtaget knækker og hele lorte ryger ud på køkkengulvet, hvorefter han lige skovler det op, fjerner diverse glasskår og snavs og serverer...mums...

Mad der bliver spyttet i, bøffer der bliver dyppet i opvaskevand osv. er vist også hverdagskost rundt omkring...

og et pizzaria i nærheden hvor ovnen lige fik en tur med moppen efter gulvet havde fået tur....;-)

men er der ikke nogen der kan nogen seriøst klamme historier, som de ved er rigtige?

jep....keder mig...sååh...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  restauranter-historier
  • #1   2. jun 2007 Synes mange af dem du kommer med der lyder som mange af de vandre-historier der kører smiley

• #2   2. jun 2007 Den med ris a la manden er god nok..og en bøf i opvaskevand ved jeg også er god nok...hehe...ikke at jeg selv var der....men har familie i branchen...det har de fleste vel egentlig? smiley

• #3   2. jun 2007 Hmm der var en pizza mand et vidst sted som lavede "speciel sovs" på pizzan, det er så blevet bevist at det var vedkommendes sæd.