{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

restauranter-historier {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig, eller går der bare historier om alle restauranter, pizzarier og lignede som næsten gør at man ikke vil æde der?

Synes der går mange om næsten alle steder

vil ikke hænge nogen ud her, så ingen navne

Men kender f.eks. en der arbejder som opvasker...ved en julefrokost kom køkkenchefen lige gående med en stor balje ris a la mande, håndtaget knækker og hele lorte ryger ud på køkkengulvet, hvorefter han lige skovler det op, fjerner diverse glasskår og snavs og serverer...mums...

Mad der bliver spyttet i, bøffer der bliver dyppet i opvaskevand osv. er vist også hverdagskost rundt omkring...

og et pizzaria i nærheden hvor ovnen lige fik en tur med moppen efter gulvet havde fået tur....;-)

men er der ikke nogen der kan nogen seriøst klamme historier, som de ved er rigtige?

jep....keder mig...sååh...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  restauranter-historier
  • #1   2. jun 2007 Synes mange af dem du kommer med der lyder som mange af de vandre-historier der kører smiley

• #2   2. jun 2007 Den med ris a la manden er god nok..og en bøf i opvaskevand ved jeg også er god nok...hehe...ikke at jeg selv var der....men har familie i branchen...det har de fleste vel egentlig? smiley

• #3   2. jun 2007 Hmm der var en pizza mand et vidst sted som lavede "speciel sovs" på pizzan, det er så blevet bevist at det var vedkommendes sæd.

• #4   2. jun 2007 Den lokale grill havde under en renovering af kælderen fået konstateret rotter og at køleskabet stod åbent... på SAMME tid.. har en kammerat vis far, ordnede kælderen så det er ikke mange led væk fra ham som har set det, at jeg har hørt historien.. alt for klamt man!

• #5   2. jun 2007 En del af det er vandrehistorier, men der er skam også sande historier imellem. Den med ris a la manden tvivler jeg slet ikke på er sand. Minder lidt om et par ting jeg selv har oplevet.

Arbejde i et større supermarked med egen bager for omkring 10 år siden. Nytårsaftens dag hjalp jeg til i bageriet og skulle på et tidspunkt bære en plade kransekagekonfekt ud. På et tidspunkt smutter pladen, og det hele ryger på gulvet ude i butikken. Jeg skovler det op på pladen igen, og da jeg kommer ud i bageriet og begynder at smide det ud kommer der en bager flyvende. Han spørger om hvad jeg har gang i, og jeg fortæller hvorfor det skal smides ud. Han insisterer på at det bare skal lines pænt op igen og ud i butikken, for der er alligevel ingen der opdager sådan noget, når de står klokken 12 med champagnen.

Har også været i praktik på en restaurent. Jeg lavede lidt af hvert, inklusiv at klare en smule opvask. Når folk fik salat til maden kom den ud i sin egen lille portionsanrettede skål. Når det kom tilbage efter kunderne havde spist smed jeg selvfølgelig resterne ud. Kokken så det og gjorde mig opmærksom på, at det skulle tilbage i spanden den blandende salat var i, for det var for dyrt at smide det ud. Behøver jeg at sige at jeg ikke spiste noget salat under min praktik?

Jeg oplevede også samme sted, at jeg fik smidt en bøf på gulvet, og da maden var lige ved at skulle på bordet blev den skyldet under vandhanen og vendt på panden. Så var den klar til servering.

Historier som den Kim nævner med pizzamanden regner jeg dog bare for en vandrehistorie, for det er sjovt nok sket i stort set alle byer i landet, men der er aldrig nogen der har kunne dokumentere det, når de er blevet spurgt om henvisninger til aviser og lignende.

• #6   2. jun 2007 Fabritius - Du har faktisk pligt til og melde det der til fødevare styrelsen. De steder burde blive lukket især den restaurent du har været i praktik hos.

• #7   2. jun 2007 Har arbejdet som opvasker 4-5 steder for nogen år tilbage.
    har aldrig oplevet noget i den stil må jeg indrømme.

blev noget tabt så skulle der bare laves nyt.

• #8   2. jun 2007 Sådan en restaurant hvor salaten ryger ud til servering har jeg faktisk også arbejdet i....men det var mere sådan noget snask, coleslaw eller lignende det der skulle ind igen...

men forestil jer følgende: du arbejder på en restaurant hvor de laver det nummer...du bliver fyret af grunde du selv synes er hamrende uretfærdige, og det rammer måske din økonomi hårdt...

så er der altså ikke langt derfra og så til at gå ned på restauranten, bestille et eller andet og så placere et par snottere og andet godt i den salat...ekstra lækkert bliver det så hvis man har herpes eller lignende....

• #9   2. jun 2007 En pizzamand her i byen er blevet taget for at stjæle kød i en kødcontainer hos et nærliggende supermarked...

yumyum

• #10   2. jun 2007 Clemen vRS - Det havde jeg godt nok også. Havde pusset min genbo på dem. Han er leder er fødevare styrelsens rejsehold.

• #11   2. jun 2007 og de der sedler med smileys...kender et sted hvor de fik glade smileys på en tidspunkt, da han så fik besøg igen og fik en sur/ked smiley lod han bare den gamle seddel blive hængende...

• #12   2. jun 2007 Clemen:
    Den historie kører sjovt nok også her i byen (:

• #13   2. jun 2007 De burde være lidt mere strenge og lukke nogen flere steder så kunne det være de ville tænke sig om.

• #14   2. jun 2007 ja...og man bliver jo ved at spise ude alligevel...selvom der knytter sig historier til alle steder...dog har jeg faktiske aldrig hørt noget negativt om nogen Bone's restauranter...

• #15   2. jun 2007 he he der var også et pizzaria i Randers som skal forblive anonymt.. der brugte kattemad på dåse som fyld på deres pizza´er.. dette er ikke en skrøne.. da de fik en sag på sig ...da begge deres affalds containere var fyldt med tomme kattemadsdåser ....

• #16   2. jun 2007 Jeg har arbejdet i et løvbjerg supermarked, hvor de havde en slagterafdeling hvor man kan købe divs. Sandwich og mad lige til at varme osv, så en dag havde vi en kasse hvidløg i olie, som var 7mdr for gammel som min afdelingsleder fandt, så ringede han bare ned til slagterafdelingen og spurgte om de kunne bruge det til noget mad, det ku de godt, så det sku jeg bare lige gå ned med så ku de blande det sammen med noget salat, efter den dag, købte jeg hellerik ligefrem noget dernede mere.
    Mvh. Dennis.

Kommentér på:
restauranter-historier

Annonce