{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

Side med hjælp til IT {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med mit internet der er fucked up, så jeg skal bruge en side hvor jeg kan spørge kloge folk til råds.. Har fundet et par stykker, men man skal oprette sig som bruger ved dem alle sammen, og for at blive bruger skal man aktivere sin konto ved hjælp af en mail de tilsender en. Problemet er bare at det blandt andet er min email jeg har problemer med! Kan ikke komme ind på lortet.. Kan slet ikke komme ind på hotmail, messenger og et par andre ting.. Så er der nogen der kender et sted man kan spørge uden at skulle oprette sig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Side med hjælp til IT
  • #1   11. jun 2007 msn og hotmail har jo jævnligt problemer, så hvis det er det eneste synes jeg du skal slå koldt vand i blodet et par timer og så prøve igen...

Kan sagtens være en serber der har slået en skedeprut

• #2   11. jun 2007 Det har stået på i 3 dage nu og idag kørte jeg så en test på min forbindelse og den sagde sådan her:

info Følgende proxykonfiguration bruges af Internet Explorer: Automatisk registrering af indstillinger:Aktiveret Automatisk konfigurationsscript: Proxyserver: Liste over proxyforbigåelser:
    info Der kunne ikke hentes proxyindstillinger ved hjælp af mekanismen til automatisk proxykonfiguration
    info Computeren har følgende standardgatewayposter: 62.89.122.100
    info Computeren har følgende IP-adresse(r): 62.89.122.102
    info Standardgatewayen befinder sig i det samme undernet som denne computer
    info Standardgatewayposten er en gyldig unicast-adresse
    info Standardgatewayadressen blev fortolket via ARP efter 1 forsøg
    info Standardgatewayen blev nået via ICMP Ping efter 1 forsøg
    info TCP-porten 80 på værten 207.46.19.190 blev ikke nået (Fejlkode 0x274c)
    info TCP-porten 80 på værten 207.46.19.254 blev ikke nået (Fejlkode 0x274c)
    info TCP-porten 80 på værten 207.46.192.254 blev ikke nået (Fejlkode 0x274c)
    info TCP-porten 80 på værten 207.46.193.254 blev ikke nået (Fejlkode 0x274c)
    warn Der kunne ikke oprettes forbindelse til Internetværten www.microsoft.com.

• #3   11. jun 2007 Så det må være noget med den der port 80.. Hvad dælan det så end er

• #4   11. jun 2007 www.eksperten.dk

dansk it forum..

Kommentér på:
Side med hjælp til IT

Annonce