240 visninger
|
Oprettet:
Registrering af virksomhed HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har lige registreret min nye virksomhed på www.virk.dk .. Men jeg har et spørgsmål.. Jeg har bestilt en digital signatur her for en uge siden og har nu fået og brugt den til at registrere min virksomhed.. Men ud fra hjemmesiden er det uklart om jeg stadig skal sende de papir jeg har printet ud ind til dem med en underskrift på, eller om den digitale signatur er godkendt fra deres side..
Nogen der ved det som har prøvet det ??
apr 2006
Følger: 28 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 228 Svar: 1.457
apr 2006
Følger: 28 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 228 Svar: 1.457
Hvis du har valgt at udskrive papiret skal du sende en underskrevet kopi til flg adr.. bla bla bla
Hvis du har valgt digital signatur stod der noget andet omkring at jeg ville blive kontaktet eller sådan noget..
Jeg valgte begge ting, og derfor er jeg i tvivl om jeg skal underskrive det papir og indsende samtidig med jeg underskrev det med digital signatur..
Underligt system..
Jeg registrere min virksomhed som vognmandsvirksomhed
Registrering af virksomhed HJÆLP