{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Hjælp ang købeloven? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige købt en ny ekstern harddisk af mærket WD My Book, og fik den med posten idag.

Da jeg åbner pakken ser jeg, at de medfølgende kabler er langt fra de 1,8 meter, der står skrevet på EDBPriser / Getmores hjemmeside, hvor jeg købte produktet. Efter at have mål kablerne, finder jeg ud af, at de kun er 1,2 meter lange, altså mangler der 60 cm.

Jeg tager derefter kontakt til Getmore, for at klage over de manglende 60 cm, som også står i de papirer inde i pakken (dog på russisk Ô.ô). Som svar på dette siger Getmore, at det er en fejl i varebeskrivelse og snarest vil blive rettet

Jeg søger derefter lidt på nettet, og finder adskillige andre forhandlere, der også skriver 1,8 meter på samme produkt, samt på Western Digital's hjemmeside. http://www.westerndigital.com/en/library/dual-option/2079-701073.pdf

Nu kommer mit spørgsmål så, er der nogle der ved om jeg har ret til de 1,8 meter kabel, som der står skrevet så mange steder? Evt. noget købeloven siger? For følser selv, at jeg har betalt for noget jeg ikke har fået!

- Neffi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ang købeloven?
Kommentér på:
Hjælp ang købeloven?

Annonce