{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Frysning uden grund ?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen..

Min kammerat Christian (20) H er blevet frosset nu og han ved ikke hvorfor.. er her evt en admin eller lign der kan svare på dette ? han har spurgt mig om jeg ikke vil oprette indlægget for han er lige kommet hjem og nu er han frosset.. der står ikke hvorfor han er frosset, og han har ikke svinet nogen til, snakket om musik eller på nogen måde overtrådt regelerne.. en ting han er sur over er at Admins ikke svare når man skriver til dem og spørger hvad grunden er.. Håber i kan svare ham..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskine - melder fejl og vil ikke komme af med vandet - Drain pump fault 900 kr.
  • Montering af 3 skabe 1.500 kr.
  • Installation af ovn og opvaskemaskine 2.000 kr.
  • Reperation af sage creatista plus 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frysning uden grund ?!
  • #1   23. jul 2007 tror sku der er mange der har været i gennem det, jeg blev også frosset engang, uden grund
    (jeg kendte den i hvertfald ikke :S )

• #2   23. jul 2007 han skrev zoom.. som er en forbudt hjemmeside at nævne her da det er en konkurrende side smiley

• #3   23. jul 2007 Hej Christian (20),

Vi har hen over en periode fået en del klager over din opførsel på BilGalleri.dk.
    Derfor har vi valgt at fryse din konto indtil: 28-07-2007 11:37:25

Vi håber du vil bruge pausen til at læse vores retningslinjer og genoverveje din adfærd på vores side.
    Hvis det på trods af denne advarsel forsætter, bliver vi desværre nødt til at lukke din konto.

At du er blevet frosset kan skyldes:

Brud på reglerne

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at der er plads til alle og at folk generelt får en god oplevelse på BilGalleri.dk. Det er i den forbindelse at vi har valgt at fryse din brugerkonto.

^^ Dvs fordi der er mange nye folk skal de gamle fryses ?

• #4   23. jul 2007 du kan lige så godt bare vente ,jeg blev frosset sidste gang jeg var på ferie ( 3 dage) men fik af vide jeg havde svinet en til - imens jeg var i nordnorge ? lidt underligt syntes jeg men ik noget at gøre....

• #5   23. jul 2007 ja så er det fordi han har ikke opført sig ordenligt evt næsvis eller ligne ..

Det er sådan man kan give folk en udstemme. ..

når folk får en udstemme kan admin se det og tage stilling til det ...

og der er ikke noget at gøre andet end han passe lidt på med hvad han skriver

• #6   23. jul 2007 The Man :

Det er selvf rigtig nok, men det var jo en bruger det søgte siden.. det er da noget svineri og blive frosset pga det.. han var jo bare flink og hjælpe personen.. folk stopper pr automatik og stoppe med at hjælpe andre i frygt for at blive frosset..

og hvis jeg nu skriver der er ZOOM på mit kamera bliver jeg så også frosset nu ? sys sq de admins her er lidt lallet altså.. der skal strammes lidt op på regelerne.. og det værste er de ikke skriver en PERSONLIG meddelelse, men bare sidder og hygger sig bag tastaturet emd at fryst folk..

• #7   23. jul 2007 Bo L : Han har ikke engang sagt noget grimt eller lign ? det virker underligt..

• #8   23. jul 2007 Helt enig med Gelardi.. vi betaler for siden så os "seriøse" brugere der eller hjælper folk skal da ik fryses pga et f*cking ord ?

• #9   23. jul 2007 claus der må jo være nogle der ikke kan li ham .. desværre er der så mange fjolser og useriøse brugere .. her inde ..

Fx hvis du opretter en tråd i forumet så kommer der alle mulige Tåbelige kommentar de får en udstemme hvis det er mine

• #10   23. jul 2007 Bo L : Jamen det er korrekt.. folk herinde er så dumme.. du kan oprette en bil med 20 billeder og en hel roman som tekst og ALLIGEVEL er der min. 15udstemmer.. hvorfor gør folk den slags ? lidt jantelov ?

• #11   23. jul 2007 claus .. nej bare idioter smiley

min kom ikke engang ind 1 gang .. havde 11 billeder . masser af tekst den blev afvist

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #12   23. jul 2007 jeg har heller ik oprettet 406eren af samme årsag. den røg ud 2 gange hvor der minimum var 10 gode billeder, men hvis der er carzoneskørter eller står gti på pisset er man åbenbart ikke velkommen.
    lyder næsten som om at det er samme folk som har baadgalleri også, for der må man heller ikke linke til andre fora

• #13   23. jul 2007 Sjovt nok så er der altid 2 sider af en sag...

• #14   23. jul 2007 WAI : Du kan måske svare min kammerat på hvorfor han er frosset ? er det det med linket ?

• #15   23. jul 2007 Se migj eg citere en gud , - Han kan skrive tilbage på den mail han har fået så ryger den direkte til den HAer som har frosset ham også kan det være han får et svar

Kommentér på:
Frysning uden grund ?!

Annonce