{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.049 visninger | Oprettet:

Vidundermiddel mod myggestik! {{forumTopicSubject}}

hjælp mig! er der nogen bevist kur/spray/pille eller andet der virker mod forbyggelse af myggestik, jeg bliver hvert år stukket 100-200 gange på en sommer og mister meget søvn pga det. og nu er jeg vågnet med små 20 myggestik godt fordelt på mig og et hævet øjenlåg og kan knap se ud af det. har prøvet Bvitaminer som skulle hjælpe inkl flere sprays men intet virker 100%. hjælp mig!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vidundermiddel mod myggestik!
  • #1   24. jul 2007 det er måske ikk så velvalgt et tidspunkt og skrive med kun 26 online, men er der ingen der har erfaring på det her område??

• #2   24. jul 2007 og det skal spises eller smørres på kroppen??

• #3   24. jul 2007 bare spis en masse bananer ;p

• #4   24. jul 2007 NFP !: og det virker?? jeg er ret træt og kan ikk lige gennemskue om det er ironi med din ( ;P ) smiley, er lidt halvdesperat her så sætter pris på seriøs hjælp og gerne lidt mere en "bare spis en masse bananer"

• #5   24. jul 2007 Ellers spis en masse Chilli, det går i blodet og gør at myggene ikke stikker, det virker for mig. Det er igen noget med den stærke lugt som vi ikke selv kan lugte, men det kan de godt..

- Peter

• #6   24. jul 2007 har et kanon forslag til når du har fået et stik eller to! brug dine negle, lav et kryds med din negl på myggestikket og pres til! så klør det ikke mere.. lærte det sidste år! og har brugt det tit!

• #7   24. jul 2007 tak for de mange forslag, lad dem bare komme..

• #8   24. jul 2007 Hej mener bestem at hvis man spiser vitamin b så udskiller man en lugt som myggene ikke kan lide! B1-vitamin – thiamin det skulle virke... Har noget familie der har været på gønland hvor de blev rådet at tage B1-vitamin – thiamin for der havde de ret mange myg op om sommeren... håber det kan hjælp dig...

• #9   24. jul 2007 man kan få en myggestift men kan dyppe må myggestik og så går der ikke mange minutter før de holder op med at klø og næste dag er de væk..
    lugten af den skulle også holde myg væk

• #10   24. jul 2007 Og så sæt et myggelys op når du ligger dig til at sove smiley et sted hvor det ikke sætter brand til alt..
    Og som de andre siger, chili hjælper pgså har jeg hørt smiley og ja tag neglen og sæt et kryds, det hjælper smiley

• #11   24. jul 2007 Køb et myggenet til at hænge i op i loftet...det virker

• #12   24. jul 2007 Min Kollega får kun ganske få stik.. Men dog af nåle.

Hun går til en akupunktør . og får en behandling mod myggestik.. Hun var førhen altid ædt af myg men de sidste 4 år har hun stor set ikke fået nogen stik.

• #13   24. jul 2007 Erik P: hvordan fungere det? har du evt. et navn eller tlf. nr på denne akupunktør ? og mange tak for de mange foreslag og råd, lad dem endelig komme, kan bruge alt viden samt råd i måtte have..

• #14   24. jul 2007 Der kan købes noget der hedder Jungeloil til at smøre på kroppen..

Men mener at det er ulovligt at sælge i danmark...

• #15   24. jul 2007 Emil J
    HE HE super velkommen i myggeklubben !!!
    Gå en tur på apoteket og køb en pakke Hø feber piller !!
    De virker OG man får sin søvn igen !!
    Mvh
    Den mest myggeplaget på hele Fyn .

• #16   24. jul 2007 Xylocain
    Kutanopløsning 5 %

smerte- og kløestillende ved f.eks solskoldning, forbrændning og insektstik

Det kan købes i håndkøb på apoteket 100 ml ca. 70 kr

• #17   24. jul 2007 For det første skal du købe myggespray osv på Apoteket, det er lidt dyere MEN det er det eneste som virker. Hvis du er i udlandet skal du købe det på apoteket i det land du er, da myg reagere på noget forskelligt. Hvis du får et stik er det eneste som hjælper at lade være med at klø i det..helt fra starten! et gammelt spejder trick er at sætte en negl i stikket som danner et kryds, og så putte lidt spyt på...og så bare glemt det
    M!

• #18   24. jul 2007 Anja ;O) : Jeg har faktisk prøvet det, men det er 2 piller om dagen og der er hvis ti i en pakke til 20-25 kr og det løber op på en hel sommer smiley men hvis jeg ikk finder en anden holdbar løsning må jeg bide i det sure æble og købe dem, så hvidt jeg husker blev jeg heller ikke bidt den tid jeg brugte dem..

• #19   24. jul 2007 Jungeloil er supergodt. Ulovligt i dk, men kan fås på apotektet i sverig. Køber altid en masse, når jeg i malmø smiley

Det en lille grøn flaske, hvis du går på jagt

• #20   24. jul 2007 Som Jørgen T skriver, så kprøv Xylocain. Det er et lokaltbedøvende middel som tager kløen efter få min OG DET VIRKER.
    Det forebygger godt nok ikke at de små kræ kommer og spidder dig, men du får din søvn.
    Har selv en datter på 6år der hver dag bliver vildt "forædt", og hun er meget glad for Xylocain.

• #21   24. jul 2007 Du må endelig ikke spise bananer, så kommer der kun MANGE flere myg!! Har selv problemt, men har fået et myggenet omkring sengen nu... Har desværre ikke andre gode råd, for manger dem også selv..

Kommentér på:
Vidundermiddel mod myggestik!

Annonce