{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.271 visninger | Oprettet:

Regler om lejning af bil/scooter,Kreta {{forumTopicSubject}}

hey folkens..
jeg står og ska til Kreta her på lørdag mig og kæresten..
og vi har tænkt på noget leje af enten bil eller sårn nogen "city-scootere".
har ku se på nettet man ska være 21 for at leje en bil, men er der nogen der kender regler mht. kørsel af lejet bil, scootere osv??
el. ved hvor jeg kan finde det..
har søgt lidt uden held.

mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler om lejning af bil/scooter,Kreta
  • #1   24. jul 2007 Jeg har os hørt at man skal være 21 for at leje en bil på kreta og malorca og lignende... men ved det ikke helt... måske kan man leje en scooter som 18 årig!

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 2
    #2   24. jul 2007 Heysa...

Kan måske hjælpe lidt. Er lige kommet hjem fra Rhodos så reglerne burde være de samme.
    Biler kan man nogle steder leje vis man er 21 og har haft kort i min 12 måneder men så kan man ikke få fuld forsikring. Vi kunne kun ved Avis gennem vores rejseselskab. Og det var ret dyrt. Men vi valgte at leje en 4 hjulet scooter som alle på 21 kan leje med fuldforsikring. (dog stadig kort i min 12 måneder) Men var en kæmpe succes med scooter og bare køre rundt på den oppe i bjergene og se hele øen. Havde ikke været det samme i en bil. Kan varmt anbefale scooter da det er noget hyggeligere syntes jeg. Faktisk lejede vi alle de resterende dage så godt var det. Så lej en scooter og slip for problemet med mega dyre biler (50-90 euro pr dag) og lej en billig Scooter (25 euro pr dag med alt)
    God fornøjelse.

Hilsen Dennis

• #3   24. jul 2007 dennis. problemet er jeg kun er 19.. kan man os kun leje scooter som 21årig?

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 2
    #4   24. jul 2007 Ja det gør det til en helt anden sag smiley Der kan jeg faktisk ikke sige det med sikkerhed må jeg indrømme. Men ville tro det kommer an på bilkørekort...

Kommentér på:
Regler om lejning af bil/scooter,Kreta

Annonce