202 visninger
|
Oprettet:
Premier League {{forumTopicSubject}}
Premier League starter her den 11/8
hvem tror i der vinder mesterskabet, og hvad er jeres vudering af de forskelige hold, og hvad siger i til alle de indkøb der er blevet lavet hen over sommeren
ALLE, SOM IKKE HAR NOGET AT SIGE TIL DE SPØRGSMÅL,ELLER KUN SVINER ANDRE HOLD TIL, BEDES HOLDE SIG VÆK. DER BLIVER SMIDT UDSTEMME TIL DEM, SOM IKKE HOLDER SIG TIL SPØRGSMÅLENE !!!
sep 2003
Følger: 11 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 79
eller Chealse
Arsenal får det svært efter Henry røg til Barcelona (glæder mig dog til at se Eto Henry og Ronaldino i sammearbejde:)
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 405
Har set lidt prologen op til sæsonen og indtil videre (ved godt det er en venskabstumeringer) har de vundet to pokaler over gode europæiske hold. så tror lidt på at Arsenal kan gøre det.
Men alligevel tror jeg igen det bliver Man. utd. chelsea er stærke men ikke gode nok de er mere heldige og Livepool skal da nok gøre det svært for de andre hold men tror de komer til at snuple som de plejer.
tror det kommer til at ende med:
1:Manu
2:Arsenal
3:chelsea
4:Liverpool
5:Tottenham
mar 2005
Følger: 42 Følgere: 42 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.538
maj 2005
Følger: 80 Følgere: 76 Emner: 79 Svar: 2.032
apr 2005
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 7 Emner: 470 Svar: 2.537
og efter at have fulgt dem tæt hele sidste sæson... Og set hvad deres unge spiller kan præstere, må jeg indrømme jeg har lidt høje forventninger til dem denne sæson....
Bare se resultater som 2-6 på anfield... Og endte i ligacup finalen med det hold havde.... IMPONERENDE !!!!
Og efter de unge fik så meget erfaringer mod de store hold sidste sæson i disse kampe... Bare få lov at spille mod dem var stort.... Og har gjort meget tror jeg.....
Tror arsenal er helt fremme i skoene denne sæson om mesterskabet..!!!
MEN SOM ALTID !!!
Manchester United - Og Chelsea er altid ULTROLIGE STÆRKE ?!
Så er ikke til at sige
maj 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 105 Svar: 958
Jeg er på en måde glad for at Henry endelig blev solgt, for på den måde han spillede sidste år er han slet ikke vædig til at spille for arsenal, han spillede alle kampe halv hjertet og jeg var ved at gå amork over ham tilsidst..
Glæder mig meget til det hele starter, og forventer meget
Top 4 kommer til at lyde som den altid har lydt
1. Arsenal/Chelsea/Man U
2. Liverpool
Alt kan ske
maj 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 5 Emner: 105 Svar: 958
Men glem ikke den vilde sæson, ubesejret hele sæsonen
apr 2005
Jeg er helt enig med din holding om Henry..,.
Det har også været fremme i pressen at Henry var skyld i de unges udvikling... Da han hakkede på de unge... og de unge tit ikk rigtig kunne få det optimale frem i deres spil med ham i nærheden... Simpelthen fordi han var en for stor stjerne, og gjorde de unge nervøse... Nu da han er væk er der rigtig plads for de unge!
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 634
1. Arsenal
2. Man U, chelsea, Liverpool
3. Tottenham
Er da også bare blevet større arsenal fan fordi jeg slet ikk går ind for det der ubegrænset penge fis, de andre klubber har gang i.. ødelægger jo det hele.. Men er desværre bange for at det også sker for arsenal.. :S
apr 2005
49 kampe ? Så vidt jeg ved , ikk slået endnu ?!
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 43 Svar: 634
jan 2007
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 2 Emner: 184 Svar: 572
jeg tror mesterskabet bliver en kamp mellem Chelsea og Man U.
Chelsea har næsten samme hold som sidste år.
Man U har købt godt ind, til at suplere de spiller som de har i forvejen
og Liverpool er jeg lidt bange for at de igen bliver lige ved og næsten, de er meget bedre til Cup tuneringer.
Arsenal har nok lidt for mange unge spiller, så der kommer nok til at gå en par sæsoner før de vil slå igennem. og så er de hold som kan overraske eller helt floppe,Man City har købt stærkt ind, kan måske bliver en joker sammen med tottenham som også har haft den store pengepung oppe
feb 2006
Følger: 42 Følgere: 41 Biler: 3 Emner: 150 Svar: 1.178
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 161 Svar: 1.180
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 48 Svar: 405
Premier League