{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.275 visninger | Oprettet:

Nokia 6300 problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Nokia 6300, som jeg har været glad for, indtil nu.

Det startede i morges, hvor min tlf åbenbart var gået ud i løbet af natten. Fair nok, tager opladeren med på job, for at oplade den. Nu kan jeg så ikke skrive en ny besked den siger bare: "Beskedlagerhukommelse er ikke klar". Hmm. Så åbner jeg mine kontakter "trykker ned på knappen i midten", og så fryser den bare. Hmm, slukker den, tager batteriet ud og puster lidt snavs væk. Gør det samme ved simkortet. I med det batteri og simkort igen, og tænder den. Stadig samme problem. Okay wtf sker der så, tænker jeg. Prøver det hele EN gang til. Og tænder, stadig samme problem. "Shiit man, lorte skod mobil!" Henter PC Suite, installere det på min pc osv. Sætter usb-kabel til.. Nokia 6300 fundet osv osv med driver. Fed nok, den kan godt se den. Nå, så "opret forbindelse" i PC Suite til min mobil.. Den søger i 5 min, og finder den. Fedt nok. Sikkerhedskopi? JA TAK. "Ingen telefon blev fundet" Huh??

Det er nu 2. gang jeg oplever, at min tlf opfører sig på denne måde. Sidst var på Kreta, hvor min 14 årige søster fik den til at virke (hun stjal den da jeg var i bad, dumme tøs smiley ). Men altså samme problem igen nu.

Hvad gør jeg så? Nogen som har en løsning og har haft samme problem?

.. kan jo heller ikke Software Opdatere den. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nokia 6300 problemer
Kommentér på:
Nokia 6300 problemer

Annonce