{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Funktionær til ikke-funktionær {{forumTopicSubject}}

Først vil jeg lige starte med at sige at dette spørgsmål er meget off-topic, men nu har jeg ledt på nettet den sidste halve time, ikke at det er så meget, men hvis der nu er en der ude som ved det.

Lige nu er jeg funktionær og er gået ned i tid da jeg er startet fuldtid i en anden virksomhed, jeg har således kun lørdags vagter tilbage (i Føtex) jeg har været ansat i lidt over 4 år, og er nu 19. Da jeg er gået ned i tid har jeg fået en ny kontrakt som jeg skal underskrive hvor jeg derefter bliver ikke-funktionær.

Men er der ikke noget med at når man først har oparbejdet en funktionærstatus at det så næsten er umuligt af få den fjernet?

Håber i kan hjælpe,

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Funktionær til ikke-funktionær
  • #1   11. aug 2007 ja, men mener bare at have læst at når man først har "optjent" sin funktionær status at man så ikke bare kan "tage" dem fra folk?

• #3   11. aug 2007 Ej, altså jeg er timelønnet, jeg havde bare jobbet mens jeg på Handelsskole, når man så har et gennemsnit på 8 timer om ugen skal man være funktionær. Men så er spørgsmålet bare nu da jeg ikke har de 8 timer i snit om ugen da jeg nu er ansat i Danske Bank om de så kan trække det tilbage

• #4   11. aug 2007 Siden hvornår er man blevet funktionær med 8 timer om ugen??? I mange virksomheder hedder det sig at kontotfolk samt diverse ledere er funktionær lønnet.(fast månedsløn) og de andre alm arbejdere er time lønnet. Hvis det er anderledes er det noget der står i overenskomsten

Kommentér på:
Funktionær til ikke-funktionær

Annonce