{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Master card, noget lort?
  • #1   16. aug 2007 Altså det ikk noget lort, der er bare MANGE steder man ikk kan bruge, fordi de ikk kan "finde ud af dem"!!

• #2   16. aug 2007 Hvorfor sørger du ikke bare for altid at have kontanter?

• #3   16. aug 2007 Kenneth K: går ud fra de gav dig kortet for at undgå du kunne gå i minus... du kunne eventuelt foreslå dem at lave dig et dankort med pbs betaling da det virker på samme måde men kan bruges som almindeligt dankort...

• #4   16. aug 2007 Prysse - Selvfølgelig os smart hvis man lige mister pungen eller bliver rullet ikk!?

Fåret - Når, mente jeg ellers..
    Men så ved jeg da det..

• #5   16. aug 2007 Master Card er primært til udlandet.
    De tager også lidt procent provosion ved brug.
    Sørg hellere for at få dig et VISA/DANKORT.

• #7   16. aug 2007 Michael P
    1. man taber ikke pungen.
    2. man bliver ikke rullet.

• #8   16. aug 2007 Det er fordi jeg har en konto med visa/dk og så skal mig og konen have en anden konto til mad og diverse regninger nu hvor vi flytter i lejlighed! Derfor ville det være smart med et dankort til den konto så man kunne handle uden kontanter!

Ved ikke hvorfor jeg ikke bare kan få et Vise dk mere...

• #9   16. aug 2007 Et master card, er i hvertfald ud fra et økonomisk aspekt ikke tilrådeligt.
    så hellere et via electron/ Dankort , forsøg dig med dette.

• #10   4. sep 2007 Nu er jeg selv ansat i Danske Bank, og
    KjeruM:

1. MasterCard er ikke primært til udlandet, man kan benytte MasterCard mere end 22.000 steder i Danmark, og bruge det i 3000 hæveautomater herhjemme.

2. Kjerum, du skriver "De tager også lidt procent provosion ved brug."´

Provisionen kommer man som kunde ikke til at lægge mærke til, provisionen bliver opkrævet af de forretninger, som tillader betaling med MasterCard. Derfor koster det ikke kunden noget.

Sørg hellere for at få dig et VISA/DANKORT. Det kan være at banken ikke tillader brug af Visa/Dankort, iøvrigt hvis det bare et til regninger herhjemme skal det kun være et Dankort. Visadelen bliver kun brugt i udlandet.

KjeruM, Du skriver også få dig hellere et VisaElectron/ Dankort.
    Et Visa/Electron er ikke det samme som et Dankort, og kan stadig ikke bruges de samme steder som et Dankort. Iøvrigt udsteder man i Danske Bank koncernen ikke Visa Electron men et MasterCard Direct. Visa Electron føres af bl.a. Nordea.

God aften

Kommentér på:
Master card, noget lort?

Annonce