{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

3 mobil bredbånd {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen, Vil lige komme med en advarsel omkring 3 mobil bredbånd, Jeg står nu i denne sitiuation at jeg har oprettet et mobil bredbånd for 2 måneder siden, af den såkaldte 1.5mbit forbindelse, Nu er realiteten at dette 1.5 mbit køre med cirka samme hastighed som 56k modem for 6 år siden, Og jeg har bla kørt mange forskellige speed test's på nettet, hvor alle sammen kan konstatere at downloadet er cirka 56k. Nå men på daværende tidspunkt, hvor jeg oprettede dette net, boede jeg i Odense Centrum hvor man skulle gå ud fra, at dækningen burde være optimal, Og skal lige sige at dette var en taglejlighed, så der var ingen bygninger som dækkede for signalet.

Nu står jeg så i den uheldige postition at jeg er flyttet derfra, og hjem til lille mor igen smiley Som bor ude på landet, Freltofte på fyn, og her er ABSOLUTE ingen dækning overhovedet. den kan slet ikke engang loade google.dk ind som burde være en af de sidder som fylder allermindst, og kræver mindst resurser af nettet. Jeg ringer forgæves en uge i træk til 3 mobil, og har enormt svært ved at blive stillet om til opsigelsen, Men langt om længe bliver jeg indelig stillet om til opsigelsen, Jeg forklare min sag, og får afvide af det kan jeg godt glemme alt om, Og min abbodomang vil være gældende til 2008 januar. Jeg griner lidt af manden, og siger jamen du gider da hellere ikke fylde benzin på en bil hverdag som ikke kan køre?! Efter cirka 15 mins konstant diskution, med forskellige medarbejder, giver jeg simpelthen fortabt, og siger JA så går jeg da bare ind og stopper pbs betalingen, For derefter at vide at så vil jeg blive sendt til inkasso osv. Dette kan sgu da ikke passe...???!!! Jeg nægter simpelthen og betale for noget som ikke virker BASTA. Så nu står jeg i den situation, at jeg ikke rigtig kan finde ud af hvad jeg skal gøre?! Kan man lægge sag an på mod dette firma? eller vil det bare være spildt mel? Nogen gode forslag?

Mvh en meget forviret og chokret toyo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 mobil bredbånd
  • #2   17. aug 2007 altså hvis du har skrevet under på, eller har købt noget hvor der er oplyst en bindings periode er der ikke meget du kan gøre ved det

• #3   17. aug 2007 Jeg har heller intet problem med mit.

Hvis du bruger USB-modellen, kan du hele tiden se, om du har adgang til UMTS (GSM), 3G eller HSDPA netværk.

Det er naturligvis kun på de 2 sidstnævnte at du kan forvente god hastighed.

Og så vidt jeg ved, har 3 ikke garanteret dækning i hele landet - så der er ikke så meget du kan gøre. Desværre.

• #4   17. aug 2007 hvis du køber en bil og så flytter op i bjergene hvor der ikke er lagt vej kan du da heller ikke aflevere bilen tilbage??? kender rigtig mange som har det og det fungere vildt fedt. prøv dog at sælge det til en i dba for fx 200 om måneden eller til en kammerat?

• #5   17. aug 2007 Jeg ville godt indrømme at mit usb 3G turbo

heller ikke lige lever op til 1,5 mbit/s
    Det kan tag mig 20 min og hente en sang der var ca 5 min
    det sku da for tamt

så Toyo R du ikke den eneste

• #6   17. aug 2007 Jeg fortæller bla osse at jeg var dybt udtilfreds med det da boede i byen. hvor dækningen burde være optimal. 3G eller HSDPA netværk. Har jeg adgang til. SYnes stadigvæk det er dybt skuffende. Jeg tror jeg prøver den med forbruger styrelsen

• #7   17. aug 2007 Og når jeg siger freltofte skal i ikke tror det er derude hvor kragerne vender, Men derind 15-20 km fra odense, Synes godt nok det er skuffende. Og så at de tilmed bliver flabede over for en i telefonen. Så burde han da tilbyde at jeg kan få opgraderet til 3 mbit for mindre pris eller noget i den stil. 3 er og bliver noget lort.

Kommentér på:
3 mobil bredbånd

Annonce