{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Situation i Vejle mth til politiet {{forumTopicSubject}}

Punkt 1 hvis folk har været i vejle i aften vil jeg meget gerne høre hvordan det er gået??!!

Noget helt andet er, hvad sker der for alle de journalister der pludselig skal sidde her og bruge bilgalleri til deres latterlige historier, de formår at blæse harmløse kommentarer op til en seriøs historie som involverer politiet. Har læst de artikler der er skrevet og har læst næsten alle indlæg herinde omkring vejle, og journalisterne har jo bevidst sat kommentarer ind i en sammenhæng så det lyder anderledes end i det oprindelige indlæg. Det er til at brække sig over!

Kan kun grine af at politiet troede der ville komme lockdown i Vejle, da begrundelsen for denne teori kommer sig af en meget "svævende" kommentar af en bruger herinde fra, og igen ved at klippe lidt i kommentarerne får de (journalisterne) det til at lyde som om alle herinde har støttet op om den "ide" (var jo ikke engang et forslag den pågældende bruger kom med). Og hvor seriøst kan man så tage politiet hvis de tror på sådan en artikel i stedet for selv at kigge på bilgalleri og se sammenhængen, så havde de sgu også fattet at der ikke ville ske noget...

Hele den her situation med tv2Dok, ham der tager rattet af, og nu race i Vejle er simpelthen blæst alt for meget op. Det er jo en decideret hetz mod os unge bilglade mennesker.

Skulle bare lige af med min vrede over de åndsvage journalister der tilsyneladende har for lidt at gå op i!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Situation i Vejle mth til politiet
  • #1   1. sep 2007 journalister finder jo altid på deres egne historier .... nogle gange passer de men når de ikke går lægges der ikke så meget i det ....

  • #2   1. sep 2007 Ja det for latterligt sådan som de får det til at hænge sammen på.

  • #3   1. sep 2007 ja vil også gerne høre hvordan det gik i vejle idag

  • #4   1. sep 2007 nej men hvor er det da træls at de skal ødelægge det hele for os, fordi de ikke selv har noget liv!

  • #5   1. sep 2007 Jeg havde ikke hørt om det men var på vej til Odense, kørte ned ad horsensvej omkring 22.30, hvor jeg mødte tre biler der var godt igang de blokerede hele vejen, men jeg brandoverhalte dem dog, .oO(stupid stupid stupid), det var først da jeg kom hjem jeg læste om hvorfor, havde da selv deltaget hvis jeg havde været informeret..

  • #6   1. sep 2007 lige da vi kom ved 9 tiden kom politet, og de stoppede alle der kørte ind til bilka.. De stod med 2 mc og en patruljevogn.. Der var meget begrænset aktivitet på pladsen, og folk begyndte at køre igen..

    Politet kørte efter, hvorhen ved jeg ikke .. Vi kørte bare hjem smiley


  • #7   1. sep 2007 I øvrigt var der også noget journalistværk fra tv2, der filmede og tog billeder af de folk der blev stoppet..

  • #8   1. sep 2007 var tæt på at møde op idag..
    heh..
    vil det sige at der ik er mere ræs i vejle? ..
    lyder da trist...


  • #9   1. sep 2007 Anders - okay, var jo også hvad man havde forventet... Nå så var det vist godt jeg blev hjemme

  • #10   1. sep 2007 hvis fart gør ondt værre så gør journalister sku da også ondt værre .....

  • #11   1. sep 2007 King K - det tror jeg bnu næppe det vil sige, det er bare til alt det her har lagt sig lidt.. Ellers må vi jo finde nogle andre steder, tror allede jeg har en ide om et godt alternativ, men det skal jeg lige have undersøgt nærmere inden jeg siger noget, og så skal det ikke kunne findes herinde, for så ødelægger de jo også bare det

  • #12   1. sep 2007 Thomas - journalister gør det meste værre.. Hehe og især hvis man har set alt det der har været med Diana her de sidste par dage...


  • #13   1. sep 2007 Roy N - LOL er der virkelig nogle der prøvede? De er da for dumme, kan virkelig ikke se hvad det sku gøre godt for...

  • #14   1. sep 2007 Der er masser af områder i og omkring Vejle (trekantsområdet)

    Problemet er at få det organiseret, og få et starts-mødested


  • #15   1. sep 2007 hvorfor laver i ikke en gruppe med træf hvor det kun er nogle besteme som kan læse beskederne..

    på den måde undgår vi politi, medie osv...


  • #16   1. sep 2007 tror det eneste man lærer på journalist skolen er at man må absolut IKKE have nogen moral eller hemninger.

    og så skal man heller ikke have sympati for andre mennesker så blir man god journalist ....


  • #17   1. sep 2007 King - og hvem skal forhindre at journalisterne "forklæder" sig som en seriøs bruger og får adgang dertil? De er jo desperate...

  • #18   1. sep 2007 Bettina - Det virkede i Esbjerg, jeg var med.. Og nu var jeg ikke i Vejle senere, og har ikke lige fået snakket med nogen her til aften, men hvis det blev arrangeret ordentligt og offentliggjort anderledes.. Plus ved et mere sårbart tidspunkt, så må der jo være nogen der åbner øjnene op og måske begynder at kigge sig omkring efter steder vi kan være *ahøm ahøm - Vandel*

  • #19   1. sep 2007 Thomas - præcis! Hvorfor kan de ikke skrive om noget vigtigere, eller hvad kan man sige.. Noget som gavner folk at høre, eller gøre opmærksom på seriøse problemer. For de eneste det kan gå ud over i Vejle f.eks. er dem der møder op, og tror sgu de fleste der er klar over hvad der kan gå galt og hvis de ikke kan forholde sig til den risiko, så må de blive væk

  • #20   1. sep 2007 King - SMS - kæder er vidst det eneste der virker indtil videre.. Så må nogen "arrangører" slå hovederne sammen, og aftale tingene face to face, og starte de berømte sms-kæder


  • #21   1. sep 2007 Bettina>
    Vil nu sige at det også godt kan gå ud over andre når der er race, det er jo trods alt offentlig vej, kan nemt være det ikk er de mest befærdede steder, men der kan jo stadig komme andre biler. Har dog aldrig hørt om et tilfælde smiley


  • #22   1. sep 2007 Roy - jamen det i vejle har jo sådan set ikke givet problemer, i hvert fald ikke de gange jeg har været der.. Politier kender fuldt ud til at vi gør det, hvor, hvornår, hvordan osv, men de har da for det meste ladet os passe os selv.. Tror kun de er synlige nu, fordi de føler sig presset efter alt den medieomtale, så føler de et ansvar overfor de andre borger, som jo synes vi er vildt sindsyge i hovedet at gøre sådan noget...

  • #23   1. sep 2007 bettina: ya d r rigtig nok..
    men d er noget bedre end at skrive offenligt efter min mening...


  • #24   1. sep 2007 Kenneth J - sidevejene er jo spærrede i vejle, så der kan ikek pludselig dukke en "civil" op på "banen"

  • #25   1. sep 2007 Roy N

    Ja, eller der nogen som får øjnene op for vi ikke er mere modne end ungdomshuset og slet ikk modne nok til en bane... Det hjælper ikke at lave lockdown, glem nu den barnlige tanke gang og brug tiden på nogle af de foreninger som kæmper en brag kamp for at få en bane !


  • #26   1. sep 2007 Thomas - På danske journalistskoler, lærer du at blive tilbedt som gud.. Hvis du ikke nævner et problem bliver der ikke gjort noget ved det, peger du på lille idas tandsæt fordi hun har ormædte pløkker, og siger dårlige tandlæger, så hopper og springer alle der har noget at skulle ha sagt ned for dine fødder og tilbeder dig..

    Sådan tror jeg det er at blive journalist.. smiley he he



  • #27   1. sep 2007 King - det har du ret i

  • #28   1. sep 2007 Bettina>
    Ja okay, så sker der jo nok ikk så meget smiley


  • #29   1. sep 2007 Roy : ja garanteret smiley har nu altid syntes de er nogle mærkelige nogle ......

  • #30   1. sep 2007 Roy - ja netop, sms kæder.. og folk finder jo hurtigt ud af hvor det foregår, så behøver man slet ikke nævne noget sted mere. Se f.eks i vejle, esbjerg, viborg osv, folk ved jo hvornår det foregår nu...

  • #31   1. sep 2007 Bettina - Hvis nu man kunne få medierne til at skifte holdning... Hvis nu man kunne få dem overtalt til at få lavet et program om hvor fedt det er, hvor udstødt og r**rendt vi føler os, og hvorfor vi gør som vi gør..

    Så ser tingene anderledes ud.. Måske..

    Jeg ville med glæde stille mig til rådighed for sådan et lærerigt program, folk får jo så absolut det forkerte billede af os, når vi ikke har chancen for at forsvare os selv..

    Og når vi endelig får det, finder de nogle tosser der ikke selv har indset at de er for gale i hovedet (læs. TV2 - Dødskørsel)


  • #32   1. sep 2007 Roy N
    Hørt hørt hørt. Men sådan er det jo, det skal jo være "godt" tv.


  • #33   2. sep 2007 Roy N - ja men har jo så hørt ngoet om at det tv dok er noget lidt fusker noget, hvor nogle af de medvirkende har fået et manuskript som de skulle holde sig til (aner ikke om det er rigtigt, kan bare huske det blev nævnt efter første gang den udsendelse blev vist). Men det er jo netop der problemet ligger, hvad får de ud af sådan en udsendelse? Der er jo ingen der gider vide det du skriver, de vil bare have bekræftet at unge er fartbøller og idioter... og det skal nærmest lyde som om vi kører race som spøgelsesbillister på motorvejene fordi vi er så sindsyge... De kæmperj o for at fremstille os sådan, så hvorfor sku de pludselig vise folk at størstedelen af os rent faktisk ejer sund fornuft??

  • #34   2. sep 2007 Benjamin - Jamen foreninger kæmper en forgæves kamp, det så vi jo med Vandel..

    Hvorfor skulle den sælges privat?! Hvorfor gav regeringen og ikke mindst rådet for større færdselssikkerhed ikke sit besyv med i den sag, de kunne have vundet positiv omtale, bl.a. fordi at de jo ville have "reddet" en masse fodgængere..

    Nej.. Vi får ikke en chance, så længe medierne er imod os.


  • #35   2. sep 2007 jeg var der her til aften, nede ved bilka var der et par mc betjente og en patruljevogn ved indgangen. de skulle bare se kørekortet og dækkene også skrev de ens regnummer ned. der efter fik man et fortsat god aften, så ingen sure betjente og ballade de var sgu flinke nok.
    i vinding holdte der en patruljevogn og en motorcykel betjent så der var stille og roligt mens jeg var der.
    det eneste jeg synes der var træls, det var at radio vlr var der og tv2 gik og filmede, men man må bare håbe at der ikke er nogle enkelte der skal spille idioter foran kameraet, for det går ud over os alle.


  • #36   2. sep 2007 Roy - nej det er skræmmende at tænke på hvor stor magt tv har! Se hvad de kan få folk til på tv.. Så et program hvor de fik nogle til at eftergive kæmpe gæld ved adskellige personer, fordi det fik dem til at se godt ud i tv.. Se på sager fra udlændingestyrelsen som har smidt mor hjem til 12 årige danskfødte isabell hjem, fordi hendes danske mand er død efter 20 års ægteskab, og de kæmper og kæmper men hun bliver smidt ud af landet. Men så snart det kommer i tv, kan hun selvfølgelig godt få lov at bliver i landet ved hendes datter... det er så latterligt at det kan have sådan en magt.. Se hvor hurtigt man ku få anders fogh af pinden hvis det i tv blev vist at han har haft sex med en 12 årig....

  • #37   2. sep 2007 jaboc - okay det lyder da ikke så slemt så.. Jamen de skal jo være på pletten hvis nu der sku ske noget spændende... Tænk hvis de ku filme at en person blev kørt ned mens der blev kørt race... uhhh guf guf

  • #38   2. sep 2007 Kenneth - Ja, Intelligente unge bag et rat... nej nej nej nej.. Det sælger jo ikke, lad os finde nogen der slår folk ihjel.. smiley

    Bettina - En simpel grund... PENGE.. Der er ikke penge i at vise en ung person der går på arbejde hver dag, tjener penge, forsørger sin familie, og tilmed har penge til at Style sin bil.. For at han hver fredag eller lørdag modtager en sms, og tager ud for at få et adrenalinsus af en anden verden.. No drunk driving, no drugs and no death... Ingen WOW-effekt.. Er ked af at verdenen hænger sammen på den måde.. Men nogen skal være syndere, og med vores dårlige forsikringsstatistikker, jamen så er vi "lette ofre".

    Thomas - hehe.. De er ikke mærkelige, de vælger bare jobbet med mere magt end dem der siges at have magten.


  • #39   2. sep 2007 Roy N
    Hehe ja, det kunne være en god udsendelse smiley Men det er som om at titlen "dødskørsel" er lidt mere fangende på seere.


  • #40   2. sep 2007 Roy N - hvor har du ret! Men igen, det er jo folket der bestemmer hvad de vil se i fjerneren, og ingen seere = ingen penge... Så det må også være en generel holdning blandt befolkningen at man ikke gider de wow historier... Det skal sgu enten være total solstråle historier med folk der har overlevet at blive skudt 38458 gange, eller det stik modsatte med mord, ulovligheder, ulykke osv...
    Bare se når der sker et uheld på motorvejen, det giver mindst lige så lang kø i modkørende spor, fordi folk da ikke lige skal se om de kan se en kvæstet person


  • #41   2. sep 2007 Bettina - he he.. Kan godt li din indstilling til Fogh med en 12 årig. Men igen må komme med mine egne tanker.. Tror at i sådan et tilfælde vil Fogh få chancen for at hoste op med MANGE grunker, og dermed blive tvunget til at betale for ikke at blive nedsablet..

    Hvis et medie kommer med en nyhed omkring en politiker, så er han solgt til stanglakrids, prøv at se hvordan flere ministre måtte give ministerposten fra sig for ikke så længe siden..

    Prøv så at ændre billedet: En ung chauffør.. Glad for race, som får opbakning af medierne.. Hvor stærkt ville han ikke stå i forhold til diverse foreninger som kæmper bag lukkede gardiner men prøver at komme frem..


  • #42   2. sep 2007 Roy N - ja det er præcis det jeg mener, de har magten! hvorfor er det altid sådan nogle sataner der har magten?? Jeg køber sgu snart en mark og får lavet en asfalt vej og samler en helvedes masse dæk til "bander" så er den prut slået...

    Nå nu vil jeg sgu i seng, skal på arbejde kl bæ imorgen tidlig


  • #43   2. sep 2007 Kenneth - hehe.. Fast indtægt fast forhold og fast venskab...

    Lyder jo som titlen på et 70'er show der aldrig blev til noget

    Betinna - Jamen danskerne er et mærkeligt folkefærd.. hehe.. Vi kan godt bremse ned og kigge på folk der lider, for så har vi noget at snakke om i kaffepauserne imorgen... Men kunne vi finde på at stoppe op hvis vi kunne se at ulykken lige var sket... Nej, ikke hvis vi kunne blive fri... Vi er et skadefro folkefærd... Vi kan godt li når vi har det bedre end andre.. Hvorfor tror du "eksempel: Paris Hilton og hende den anden rige tøs, blev smidt ud på landet og tvunget i arbejde" fordi at nogen der har det bedre end os, så kan komme under vores niveau og blive tilgrin.. Derfor vil et program om unge billister der pludselig får forhold som de ikke selv fik, eller som måske virker bedre end hva folk havde forestillet, ikke give penge.. eller seere.. Fordi Janteloven pludselig ikke bliver opretholdt..

    Lød det forvirrende? Spørg, og jeg forklare, det her er mange irritationsmomenter klemmet ned til læsestørrelse.. hehe.. Bær over med mig.


  • #44   2. sep 2007 God arbejdslyst imorgen Betinna..

  • #45   2. sep 2007 Roy N - nej det slet ikke forvirrende, og igen er jeg helt enig... hehe kom lige til at tænke på hvis jeg ser "hvem vil være millionær" så man altid og gætter med og hvis man har ret er man pisse god og hvis så den der sidder i stolen ikke kan svare, er de komplet idioter, uvidende fjolser og man undrer sig over hvorfor de har meldt sig til sådan noget når de er så dumme og man ku selv have vundet millionen da.. hehe... Ved ikke hvorfor jeg kom i tanke om det, nok noget med det der med at tro man er mere end andre...

    Takker... godnat og tak for sludderen


  • #46   2. sep 2007 En pænt kedelig aften i Vejle,men blev dog først stoppet 200m fra man var hjemme.......;o)

  • #47   2. sep 2007 Rubberduck - okay var i dernede.. hehe det er bare typisk at man bliver stoppet så tæt på hjemmet efter en lang køretur.. ligesom dengang jeg blev stopper 20 m fra vores indkørsel efter at have været i esbjerg hvor det ellers vrimlede med politi

  • #48   2. sep 2007 hehe.. Ja, godt eksempel...

    Rart endelig at komme af med nogen af de frustrationer man render rundt med til hverdag, specielt når medierne får blæst et mindre uheld op, så man tror man aldrig skal høre om andet.

    Lige et sidste eksempel inden jeg lukker munden:
    Flugtbilister, hvor mange flugtbilister har i hørt om for nylig. Og hvor mange flugtbilister hørte man om for ikke ret lang tid siden. Problemet er at når et emne er oppe og hænge, så bliver små situationer man ALDRIG ville have hørt om taget op, og pludselig er hele danmark jo nødt til at få en løsning på det enormt stigende problem..

    Og mange danskere finder sig desværre i at blive hundset rundt med af pressen..



  • #49   2. sep 2007 De ville heller ikke sige hvorfor, kørte jo pænt som altid....

  • #50   2. sep 2007 Rubberduck - hehe, jeg nåede osse lige at bremse ned for en fartfælde, og da jeg kørte forbi de to betjente holdt de tæt øjenkontakt med mig, imens at ham med kameraet nikkede meget kraftigt.. Ved ikke om det var et godt eller skidt nik han gav mig. Men Motorcykel betjenten satte da ikke efter mig..

  • #51   2. sep 2007 jeg var også i vejle lige som jeg plejer hver lørdag alt gik stille og roligt sys jeg poiliet var der men det vidste man jo inden vi kørte derop og det med at en har set 3blier køre ved siden af hianden er der vidst ikke noge mening med for der var ingen snak om at det skulle ske men efter min meninge skulle der heller ikke være noget overhovedet

  • #52   2. sep 2007 Medierne er jo det 4. magtstyre... Men en helt anden ting er, hvis i vil have et sted i fred og ro, så kan i opsætte en arrangement, dele en adresse ud hvorpå der står en post med nogle mennesker, og de kan så dele den rigtige adresse ud til folk der er træfrelateret.. På den måde vil det eneste træf medierne og politiet kunne læse sig til her inde være et sted hvor der står en post, som ikke ville vise vejen videre..

  • #53   2. sep 2007 Det er alt for latterligt med de journalister. Var der oppe igår. der ude hvor vi normalt plejer at køre var der 1politibil. 1 mc og 1 civil vogn. Det er jo latterligt, har været i vejle rigtig tit og der har aldrig været sket en ulykke.

  • #54   9. sep 2007 Hej har været lidt længe om at svare.. smiley

    Munken, det er en mulig ide, problemet er bare, at så holder dem på posten jo informationer tilbage, som har interesse for politiets videre eftersøgning, hvilket resultere en varetægtsfængsling og grundlovsforhør, hvor de er under ed. Der er desværre ikke mange der vil løbe den risiko.. Men tror det er den rigtige ende hvis det er vi bliver tvunget til det ved yderligere medie bombning.

    Jonas P: Nej, der er ikke sket noget endnu, det er det der er problemet, mange ser ikke den risiko som vi alle ved ER der, når det ikke er under de ordnede forhold som vi ønsker. Og det er selvfølgelig et spørgsmål om tid før det går galt, hvis ikke der findes en løsning, der er kan accepteres af begge parter. Med hensyn til de betjente der var ude, så tror jeg bare at politiet følte sig tvunget til at gøre NOGET... Osse selvom jeg tror de ikke kan skaffe de nødvendige resurser.. Det er bare et spørgsmål om tid.

    Kan så lige til manges info fortælle at vejle politi er meget ude efter unge lige i den her tid, det er ikke under race, men bare diverse rutine tjek af -unge menneskers lidt gejlede biler, for så at sende dem til syn... Politiet er nødt til at reagere, for ikke at blive totalt nedsablet af pressen, og folket, på et senere tidspunkt.

    -chapster


Kommentér på:
Situation i Vejle mth til politiet

Annonce