{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.248 visninger | Oprettet:

bilforsikring billigere i tyskland? {{forumTopicSubject}}

hej bg smiley

står i den lidt sjove situation at jeg leger med tanken om at flytte til tyskland, har sådan set fundet ud af alt mht skat, bolig, bil, mm det eneste jeg mangler er faktisk at finde ud af bilforsikringerne dernede.. har søgt på nettet og kan ikke rigtigt finde noget.. nogen der ved om de er billigere end i dk? nogen der ved om det er det samme eller evt ca hvor meget billigere de er?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bilforsikring billigere i tyskland?
  • #1   4. sep 2007 Forsikringerne er akkurat som her hjemme, desværre ...

Mange laver den fejl, sågar en af mine venner gjorde det, flyttede der over, købte en corrado G60 og kunne ikke få den forsikret ..

Men kan du dokumentere for skadesfri kørsel over flere år i danmark er du godt kørende..

Der er nogle forsikringsselvskaber som udelukkende har danske kunder bosat i tyskland ..

De forstår din situation og er venlige =)

Held og Lykke

• #2   4. sep 2007 så vælg hellere sverige smiley der er forsikringerne ihvertfald billigere end herhjemme ....

• #3   4. sep 2007 Epmats

prisen bliver i store træk udregnet efter din alder og bilens mærke plus dens hestekrafter.

gav 1200 Euro om året for en golf 3 fra 97 med 60 heste
    med kasko

• #4   4. sep 2007 okay smiley og thomas smiley jeg arbejder tæt på grænsen smiley det er derfor jeg gerne vil flytte derned smiley

• #5   4. sep 2007 det kommer helt an på hvilken skadesklase bilen du køber liger i? hvis det er en bil som ikke har haft specielt mange uheld på landsplan så er den billigere. men ligeså snart det er en golf corrado eller nogle af de andre sportsvogne som unge har råd til at købe.. så hvis du køber en honda s2000 så kan du være heldig at den ligger i en klasse hvor den er billig at forsikre. så kommer helt an på hvilken bil det er. men hvid du skal gøre det billigt skal du finde en bil som unge ikke kører rundt i.

• #6   4. sep 2007 da jeg søgte efter bil i tyskland da jeg boede der, fandt jeg en S2000 til 3000 euro smiley

• #7   4. sep 2007
    Altså da jeg boede dernede for 1.5 år siden var det sgu dejligt billigt mht forsikring... Havde en Audi A3 1.9 TDI 130hk 03... den kostede ca 800 euro om året... Havde 4 års annicinitet...

Brian::: Den Honda kunne sku ikke have været helt up to date da de jo generelt ligger på 15.000 og opefter :-))

• #8   4. sep 2007 den var også bund rådden. var næsten ikke noget gulv i den næsten så rusten var den

Kommentér på:
bilforsikring billigere i tyskland?

Annonce