{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Hvor er dansk rap dog blevet sørgeligt {{forumTopicSubject}}

Sidder her en lilel hyggelig aften, og kigger lidt rundt på div. biler, hvoraf, at jeg ved et galleri bliver henvist til en hjemmeside, hvor dennes bil er med i en sang.

Jeg tænker 'Hva´ fa´en, hvorfor ik´!'. Efterfølgende bliver jeg mødt af en omgang såkaldt rap fra Niarn, og en omgang af hans Blok 13. Jeg vælger at høre den hele vejen igennem, men intet ved denne famøse (eller mangel på samme i mine øjne), får mig til, at tænke godt om nutidens dansk rap.
Noget af det seneste jeg også har hørt, er bl.a fra en ved navn Bulldog, hvilket, for mig at se, er endnu en skændsel/sort plet ved dansk rap.

Vælger at smutte hen itl min "mindre" samling, og finder en cd frem i rødt cover, hvorpå der står det samme, som jeg tænkte efter jeg så aftenens musikvideo 'Så hold dog kæft!', efterfulgt af sangen ved navn 'Fuck'd op' (hvilket med to ord beskriver mit nuværende indtryk af dansk rap idag).

Så sidder jeg lige lidt og nyder musikkens og ikke mindst lyrikkens gengivelse ud igennem højttalerne, hold kæft hvor var det dog tider dengang.

Sad lige og lod mine tanker gå udover jer herinde, håber I kan tåle det på det her tidspunkt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er dansk rap dog blevet sørgeligt
Kommentér på:
Hvor er dansk rap dog blevet sørgeligt

Annonce