{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stikker
  • #1   7. sep 2007 Er din bil chippet???

• #2   7. sep 2007 He he!

• #3   7. sep 2007 Michael. Du kunne jo blot sørge for at man ikke LIGE finder dig. Hint nr pladen fjernes!.

De tåber der er anmeldt p.t som jeg har hørt om har jeg ikke 1 sek ondt af. Tvært imod kan deres straf ikke blive hård nok.

• #4   7. sep 2007 Sådan er det jo, bare få ryddet op i de tosser som ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt...

• #5   7. sep 2007 jeg er helt enig med de tosser. jeg boet 1 opgang fra ulykken i brønshøj så kender følsen. har også selv børn.

• #6   7. sep 2007 sagen er at det ydelægger portalen med de mennesker

• #7   7. sep 2007 som jeg skrev sidst.. sys det med at pille rattet af er tåbeligt, det med at køre for hurtigt har vi alle prøvet.. men så meget for hurtigt :s og i regnvejr.. jeg hørte det først nogle dage efter..

• #8   7. sep 2007 og sys sku det er fint nok at folke er "stikkere".. det er sku da bedre end at man venter tild et er gået galt..

• #9   7. sep 2007 Men er det så oki at have STIKKERE????

Det er helt sikkert noget der er delte meninger om..

Personligt er jeg for og imod..
    Det er da oki til de tosser der køre rundt og gøre vejene usikre.. Men ufedt at stikke en der har vold tunet sin bil...

• #10   7. sep 2007 tjah.. jeg blander mig sku ikk i den sag.. den med rattet var jeg MEGET kraftigt imod.. det at de kører for hurtigt må folk selv om om de vil melde.. jeg har ikke engang kommenteret det klip, da alle folk igen igen begynder på det samme lort som sidste gang.. nedgør brugeren for vildt bare fordi andre har gjort det!

• #11   7. sep 2007 ja.. render man og melder folk til politiet er man en stikker.. og hvem fanden har ik prøvet at køre meget for hurtigt i en byzone, men så kommer vi herind og skal allesammen være så pisse korrekte og hellige.. gu fanden er det latterligt at køre 140 i en byzone, men det er heller ikke lovligt at køre 100, 80 eller 60 for den sags skyld.. hvis man ligger sådan et klip op bliver man vel også meldt af en eller anden flueknepper...

• #13   7. sep 2007 vi er jo ikke af samme støbning alle sammen. da jeg så videoen med rattet nikket jeg bare engang. den eneste fare jeg kunne se var at de kørte i grøften. jeg tænker ikke de tanker med at melde folk, men jeg er måske fra et andet miljø fra samfundet. men ja det er kedelige emner og nederen for brugerne både dem som er her og dem som stikker

• #14   7. sep 2007 jeg ved da at tv2 har en bruger herinde .. hvorfor.. tjah en længere historie.. og mener faktisk ikke at jeg har læst at den sidste er blevet meldt af brugere herinde?

• #15   7. sep 2007 Man skal som STIKKER også bare huske at det er ikke alle der kan tåle at blive skukket, og det er ikke alle der kan tåle STIKKERE..

Med det er det ikke sagt at jeg ikke kan lide stikkere... Siger bare at de også skal passe på..
    Jeg er faktisk fløjtende ligeglad med hvem der medler hvem.. Det skal bare ikke komme så vidt at folk melder hinanden for det mindste... Så går vi sku for langt ud....

• #16   7. sep 2007 I øvrigt har mig og nogle få ander et møde med en Jounalist på søndag hvor vi skal tale om BG... Jounalisten er FOR god omtale af BG.. Så jeg håber virkeligt at der kommer noget godt ud af det...

Kommentér på:
Stikker

Annonce