{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Vudering reanult clio ??? {{forumTopicSubject}}

Har en ven som er ved a bytte sig til sådan en vogn
her og han har fået denne mail

det er jo en reanult clio 1,4 sports model, så den ser lidt smartere ud end den normale model--
det er en årgang 95 helt præcis fra december i 94, men den går som en 95 'er
den har kørt ca 198000 km
det eneste rust af betydning er i skærmkanterne, men der har jeg allerede en aftale med en mekaniker der skal lave det i næste weekend, så det er ikke noget problem..
nu har jeg ikke lige reg. attesten her hos mig, men den blev synet har først på året lige før jeg købte den tror det var i februar.. men der var den ikke blevet kaldt til syn, men den gik i gennem uden anmærkninger..
men så kunne jeg jo smide lidt estra oven i, hvis du syntes--

den skal ha lavet udstødning på et tidspunkt, det behøves ikke være lige nu, men min mekaniker har anbefalet mig at lave det enden vinter...

men nu kan jeg se du bor i høng, jeg bor i dianlund, så der er jo ikke så langt...

nu kan di se de billeder jeg har sendt til dig også kan vi jo evt finde ud af noget...

det skal lige siges at lige enden jeg købte den for ca et halvt ar siden, der havde den lige fået skiftet alle 'slid dele'
bremser (for og bag) bærearme, toppakkninger, styresystem, og meget mere, jeg kan ikke lige huske det lige nu

Hva kan sådan en være vær?
billeder af den her!

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12039

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vudering reanult clio ???
Kommentér på:
Vudering reanult clio ???

Annonce