{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Blev stoppet idag... {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyde så blev jeg stoppe i en racia for firmabiler.. og det selvf ofså helt iorden.. men da betjenten kom over havde jeg det lidt sådan nu tager vi sgu pis på manden.. så da jeg rullet vinduet ned og han lige skulle til at forlange køre kort. sagde jeg (Hvorfor stopper du mig. jeg kender dig jo ikke). han blev helt paf og stod og glodet sønderjysk og fik så frem skaffet et Øhm Øhm.. må jeg se et kørekort..

kunne sgu ikke lade være og trække på smile båndet og det kunne han heller ikke.. som hans sidste kommetar var (Sådan har jeg aldrig fået den før Go dag)..

Nogen der også har været ude for nogen sjove hennelser med politiet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blev stoppet idag...
  • #1   21. sep 2007 Hahah grin! smiley

• #3   21. sep 2007 der findes ikke noget sjovt ved dem... jo når man tager røven på dem og når de ikke opdager der er en masse galt med det lig man køre i hehe

• #4   21. sep 2007 Yup

Blev stoppet samme aften som jeg havde fået bilen og jeg vidste jeg ville blive stoppet da de lige pludselig lavede en hurtig uvending, så mig ind så hurtigt som muligt inden de kom helt op bag mig, lukkede vinduet op og rakte kørekortet ud af vinduet - Før hun overhovede nåede frem til bilen... Fik også et "Nå, det er vist ikke første gang du er blevet stoppet idag" hehe...

Men der var ikke noget så fik også bare en "Fortsat god aften" smiley

• #5   21. sep 2007 En mandlig spritbilist bliver stoppet af en kvindelig betjent som siger "alt hvad du siger kan og vil bliver brugt imod dig", hvor efter bilisten råber "fisse"

• #8   21. sep 2007 blev stoppet efter jeg hentede en kammerat, 500 meter fra hvor jeg bor.. så spurgte han hvad vi lavede ude på den tid (kl var 02) jeg svarede at jeg sku hente min kammerat så han kunne hente sin bil hjemme ved mig, og fortalte hvad vejen hed mm.. fint nok.. han spurgte om jeg havde drukket, hvortil jeg svarer.. ja en masse kaffe og nogle pepsier smiley 2 sek efter sku jeg puste smiley så fik vi lov til at køre igen.. så kørte min kammerat da vi kom hjem til mig.. en km senere blev han stoppet af den samme betjent.. der spurgte hvor han sku hen mm smiley og han havde altså set ham smiley

• #9   21. sep 2007 Heh.. Så´n ku man også sige det.. smiley

• #10   22. sep 2007 Min mor skulle hente min søster for mange år siden. Det var jul, og politiet var ude for at tjekke om folk kørte selvom de havde drukket.

Min mor blev så vinket ind til siden, og blev spurgt om hun havde drukket. Hun svarede så, at hun kun havde drukket the, og fik så lov at køre videre.

Da hun så kom tilbage blev hun igen stoppet, og sagde til dem "Ham din kollega der, har altså lige stoppet mig en gang for 10 minutter siden". Så stoppede betjenten op, og så sagde han "Ja, det ved jeg, men han sagde at du havde sådan nogle smukke øjne, så dem skulle jeg også lige se"

smiley

• #11   24. sep 2007 Mads K..

Ha ha.. smiley

Kommentér på:
Blev stoppet idag...

Annonce