{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tempur senge?? nogle med erfaring
  • #1   2. okt 2007 De er bare rigtig gode. Ihvertfald alle pengene værd.
    Min første nat på sådan en madras var ikke god, fik ondt i ryggen. Men men men kroppen skulle bare vendes til at lægge godt, så derefter var der ingen problemer. Ville faktisk slet ikke undvære den den dag idag.
    Jeg har faktisk altid skåret tænder, men det er også stoppet nu hvor jeg har skiftet madras. Spørg ikke hvorfor, men har nok noget at gøre med at jeg sover bedre nu.

• #2   2. okt 2007 har bare hørt så sent som idag, at man har det mega varmt i dem dem, og at man hurtigt får lavet en "fast" tryk i madrassen??

• #3   2. okt 2007 Jeg har haft min i 2 år nu, og der er ingen mærker der hvor vi lægger. Ang varmen er jeg dig svar skyldig. Fik dobbelt dyne med kæresten samtidigt med, så om det er dynen eller madrassen, som er skyld i at jeg ENGANG imellem har det aner jeg virkelig ikke. Men ikke noget som jeg har bemærket.

• #4   2. okt 2007 Jeg er sælger i en møbelforretning. Vi sælger en masse af den type madrasser. Hos vores leverandør hedder det godt nok noget andet men er det samme. Det er forholdsvis ny type skum i forretningerne, da det først nu er kommet ned i priser hvor alle kan være med. Det er før kendt fra sygehus madrasser! Men i den tid vi har solgt dem har vi ikke haft nogen former for problemer med at de evt. skulle lave fast tryk eller andet... ideen med madrassen er at den skal forme sig efter kroppen.. det er osse den skum type der giver mindst tryk mod kroppen når man ligger ned. Altså er det rigtig godt for dem der har problemer med ondt i ryggen.
    Med hensyn til at de skulle være varme: De kunder som jeg har hørt tilbage fra har det været modsat, at latex er varmere end tempur skum.
    Det er jo en rimelig fast madras, så du skal tage stilling til og det er det der passer dig bedst eller om du hellere vil have noget med en masse fjedre... tag hen og prøv de forskellige... ellers skal jeg osse være behjælpelig....

Ole V

• #5   2. okt 2007 se nu hjælper det på det.. jeg har kigget en del på senge, men som tømrer, er det ikke min største interesse.. og i et møbelhus med 20 senge ved siden af hinanden, kan jeg ikke sige hvilken en, der passer miin ryg bedst.. tempur føltes bare rigtig behagelig.. men før jeg smider ca 30 af de lange, ville jeg lige forhøre mig lidt.. alle har jo tit sin egen mening

• #6   2. okt 2007 Det lyder umiddelbart lidt dyrt... du har ikke et link? på hvilken landsdel er du placeret..

• #7   2. okt 2007 østjylland.. kan heller ikke finde rundt i priserne.. med det er en tempur zen som jeg kigger på.. den er ret fed hvis det nu skal være den.. og puder, elevation samt understel.. alt koster jo

• #8   2. okt 2007 http://www.moebelkaeden.dk/produkt.php?mode=opdelt_efter_type&kategori=24&start_nr=0&produkt=1365

Bare lige til sammenligning.... her får du et elevationssæt 180x200 med samme skum og stortset samme opbygning, godt nok er designet lidt anderledes, men du kan smide sættet i en alm seng af en eller anden smart type eller du kan sætte ben eller meder under....
    det kalder jeg sgu en prisforskel... faktisk halvpris... stik den

• #9   2. okt 2007 hvorfor er de så dyre.. min seng koster sku da kun 2-3 kilo og den sover man perle i

• #10   2. okt 2007 http://www.moebelkaeden.dk/produkt.php?mode=opdelt_efter_type&kategori=24&start_nr=0&produkt=1365

Den seng du nok har er nok en boxmadras, det er ofte noget billigere...

Det som karbu kigger på er elevationssenge altså med elektrisk hæv og sænk i hoved- og fodende...

Synes så osse den seng han fortæller om er alt for dyr....det er det samme med hästens som osse er ren image... du kan købe en ligeså god seng for meget mindre...

godt nok kan en seng med fjedre osv være sværre at sammenligne, men i det her tilfælde er det ren skum..... selve den madras kan erhverves for 3050,- i 90x200 i Koz. Den består så af 6cm trykaflastende skum (tempur skum) og 9cm alm fjedrende skum.

Kommentér på:
tempur senge?? nogle med erfaring

Annonce