5.880 visninger
|
Oprettet:
tempur senge?? nogle med erfaring {{forumTopicSubject}}
jah står og skal have ny seng.. og har set på en tempur... er der så tilfældigvis nogen som har en, eller sælger dem, på en eller anden måde kender til dem, og som lige vil slynge en bemærkning om den???
på forhånd tak
sep 2004
Følger: 39 Følgere: 40 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 113
Min første nat på sådan en madras var ikke god, fik ondt i ryggen. Men men men kroppen skulle bare vendes til at lægge godt, så derefter var der ingen problemer. Ville faktisk slet ikke undvære den den dag idag.
Jeg har faktisk altid skåret tænder, men det er også stoppet nu hvor jeg har skiftet madras. Spørg ikke hvorfor, men har nok noget at gøre med at jeg sover bedre nu.
nov 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 13 Emner: 115 Svar: 749
sep 2004
Følger: 39 Følgere: 40 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 113
okt 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 19
Med hensyn til at de skulle være varme: De kunder som jeg har hørt tilbage fra har det været modsat, at latex er varmere end tempur skum.
Det er jo en rimelig fast madras, så du skal tage stilling til og det er det der passer dig bedst eller om du hellere vil have noget med en masse fjedre... tag hen og prøv de forskellige... ellers skal jeg osse være behjælpelig....
Ole V
nov 2004
okt 2004
nov 2004
okt 2004
Bare lige til sammenligning.... her får du et elevationssæt 180x200 med samme skum og stortset samme opbygning, godt nok er designet lidt anderledes, men du kan smide sættet i en alm seng af en eller anden smart type eller du kan sætte ben eller meder under....
det kalder jeg sgu en prisforskel... faktisk halvpris... stik den
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 70 Biler: 1 Emner: 163 Svar: 5.913
okt 2004
Den seng du nok har er nok en boxmadras, det er ofte noget billigere...
Det som karbu kigger på er elevationssenge altså med elektrisk hæv og sænk i hoved- og fodende...
Synes så osse den seng han fortæller om er alt for dyr....det er det samme med hästens som osse er ren image... du kan købe en ligeså god seng for meget mindre...
godt nok kan en seng med fjedre osv være sværre at sammenligne, men i det her tilfælde er det ren skum..... selve den madras kan erhverves for 3050,- i 90x200 i Koz. Den består så af 6cm trykaflastende skum (tempur skum) og 9cm alm fjedrende skum.
tempur senge?? nogle med erfaring