{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mobiltelefon
  • #1   7. okt 2007 "mælk"? smiley

• #2   7. okt 2007 sony ericson den holder til meget smiley

jeg har en SE K610i den har tabte jeg engang og så kom jeg til at køre den over med bilen, inden min bror så den lå foran baghjulet, jeg har også spildt olie på den, og den har været møghamrende beskidt.. og den virker stadig som den skal he smiley

• #3   7. okt 2007 hehe ;P - ja sad og spiste , også kom jeg til at skubbe til mælken smiley

• #4   7. okt 2007 MÆLK??? Det er en svag drik!!

• #5   7. okt 2007 Tsk tsk tsk, kvaj Due:o)

Der er en ny SE på trapperne, K850, med 5mp kamera, og derfor er der gode priser i vente på K800 og K810. Vi taler de næste uger til orientering. Selv skal jeg i Elgiganten og hende en SE K810 i den kommende uge. Max Tale hos TDC, til 1kr. Abb passer nemlig perfect med mit forbrug, og så er det sgu meget fon for pengene.

Men, hjælp dig selv ved at skrive lidt om hvad du bruger fonen til. Hører du mest musik skal du ha en god fon tyil det, ta'r du billeder med skidtet skal du jo ha et godt kamera.

Samsung anbefaler jeg generelt ikke. Dels synes jeg at mange af dem bruger batteriet for hurtigt, dels er jeg ikke til den simple måde de fungerer på. SE'erne kan en del mere, hvilket tiltaler mig:) Stod og legede med en U60 for et par dage siden, og indrømmet den er lækkert designet. Men touchknapperne under skærmen er da til at få lange *biiiib* af, præcist som anmelderne skriver.

SE ftw!:-)

• #6   7. okt 2007 *u600 sføli

• #7   7. okt 2007 nokia n95 holder helt klart istedet for lorte samsung og lorte sony ericson

• #8   7. okt 2007 ..og så kom indlægget med den intelligente argumentationsform på bordet. Det var jo at vente..

• #9   7. okt 2007 Jeg er sgu fuldt ud tilfreds med min E900... Også med touch knapper... det skal man bare vænne sig til... jeg har ingen problemer med det...

• #10   7. okt 2007 Jamen jeg har haft en samsung d900 , den var jeg rimelig glad for pga. designet , jeg tager da en del billeder osv. , høre ikke musik smiley det sker i bilen .. - men altså jeg har nok penge til en mobil. har tænkt mig den nye HTC 710 med windows smiley den kan jeg få til 700kr. med et erhversabonnoment smiley

• #11   7. okt 2007 jeg venter personligt på den nye Nokia N95 8GB
    den skulle komme her i fjerde kvartal af 07..

• #13   7. okt 2007 =xXx=

nice hvad pris kommer den til at ligge i

• #14   7. okt 2007 hvis du tager billeder så N95!

den tager for sindsyge billeder,

den har bedre kamera end et A sony digi kamerane jo?

• #15   7. okt 2007 $ Due $

er det ikke qtek der har lavet den der htc ??

• #16   7. okt 2007 Det er vigtigt at man ikk bruger fonen til musik hvis man køber Samsung. Jeg har ikk set én test, ell selv hørt én af dem, der lød ordentligt i de medfølgende headsets. Til billeder klarer sig sig tåleligt nok, ingen tvivl.

Mht betjeningen ønsker jeg ikke at vænne mig til det. Man trykker, der går lang tid, man trykker igen fordi man ikk tror at lortet har registreret det, og vupti kommer dobbelttryk og man lurer på hvor fanden man nu er henne i verden. Njae, lidt mere kontant og beregneligt til mig tak:-)

• #17   7. okt 2007 den har 5 megapixel.. men ved ikke hvad den kommer til at koste.. måske omkring 8.000.. men er som sagt ikke sikker..

• #18   7. okt 2007 Htc: Dem jeg har haft har været klanon kvalitet, med maange muligheder i. Men altid dårligt kamera ift den gængse norm på udgivelsestidspunktet. Dog alle gode nok til en mobil.

De kan være lidt omstændige at ha med at gøre, men er generelt tiptop no doubt:)

• #19   7. okt 2007 Claus: ved det faktisk ikke .. min far har den telefon . og den kan bare meget ! smiley men altså tror hurtigt den vil gå i stykker når jeg går som tømre smiley

• #20   7. okt 2007 Kendte ikke modellen, så måtte lige kigge den ud. Designmæssigt er den da yderst vellykket imo, og mon ikke man kan leve med et 2mp kamera? Normalt har selve kvaliteten af deres kameraer været bedre end opløsningen antyder såe..

Det siges at den er pænt hurtig, men jeg lurede nu alligevel over at den kun har en 200MHz processor. Min den sidste havde mere end det, men kørte så godt nok også med ældre styresystem.

Billige er de sgu også. Telia har dem ned til en krone, alt afhængig af abbonnementet. Godt bud på en spændende fon imo:-)

• #21   7. okt 2007 Mht navnet: HTC har lavet foner for Orange (SPV'erne) og kaldte sig vist nok Qtek på markedet førhen. Alternativt kan Qtek ha købt fonen og solgt den i eget navn. Det sku ihvertfald være den samme.

• #22   7. okt 2007 lol har en Qtek på arbejdet smiley

• #23   7. okt 2007 Tror ikk man skal frygte den kvalitetsmæssigt. I så fald har de ihvertfald slækket af på den siden den sidste jeg købte. De to jeg har haft har været i væsentligt bedre kvalitet end alt andet jeg har ejet. Tungere end andre i samme størrelse, men supergodt skruet sammen.

• #24   7. okt 2007 Jeg har haft Nokia og sony erricson, dem var jeg glad for, nu har jeg en samsung, og den bliver snart skiftet ud, syntes sony erricson og nokia er meget nemmere smiley
    Men skal man vælge en vinder bliver det SE'en smiley

• #25   7. okt 2007 Ja ja DUE : Mælk! hedder det det nu, du har haft en lækker superfræk kvinde på mobilen og fristelsen var for stor ik på denne kedelige søndag.

Du ka ta det, det gaazz

• #26   7. okt 2007 Johnny K - Jeg er ved at købe en K800i, er det noget du ved det med at de bliver sat ned ? Og hvornår kan man regne med at det sker ?

Kommentér på:
Mobiltelefon

Annonce