{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mp3 Filer ?!
  • #1   15. okt 2007 sikker på det er mp3-filer? og ikke wma?? for jeg mener ikke at man kan licensbeskytte mp3..

• #2   15. okt 2007 okey takker,, kan sku egentlig godt være at de er,., smiley har jeg ik li tjekket smiley

• #3   15. okt 2007 så bare få en wma converter til mp3 ? smiley

• #4   15. okt 2007 Jesper S:
    Du har til dels ret... Licensbeskyttede filer kan sagtens afspilles af andet end Media Player, hvis bare man har afspillet filerne 1 gang i Media Player.

» Hønne «:
    Det kan man ikke... Jeg har prøvet at få MANGE forskellige programmer til at gøre tricket, men nej!

Stig S:
    Det du kan gøre nu er at anskaffe dig en CD-RW (hvis du er for nærig til at spilde en CD-R på ganske få filer) og så med Nero (eller andet brænderprogram) brænde filerne ud på den, for derefter at rippe den ind igen med Easy CDDA Extractor (eller andet program).
    Så har du pludselig nogle mp3 filer, som du kan gøre med, hvad du vil! smiley
    Jeg garanterer dog ikke for lovligheden af ovenstående... ;o)

<b>Plexi ¤ Dennis Lykke Jensen</b>

• #5   15. okt 2007 Hønne# nej har prøvet med en converter , og det funkede ik smiley

Ja det må jeg prøve så

• #6   15. okt 2007 Jesper S:
    Nåå ja, det tænkte jeg slet ikke på...
    Det er nok pga. manglende CD TEXT, at jeg droppede det igen, men hvis det kun er et par filer, Stig S skal bruge, så er det jo nok lige meget! ;o)

<b>Plexi ¤ Dennis Lykke Jensen</b>

Kommentér på:
Mp3 Filer ?!

Annonce