{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.132 visninger | Oprettet:

Allan M
Allan M
Tilmeldt:
20. okt 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16

Min bil er "stjålet" {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

ja, dette er desværre mit første indlæg, og uheldigvis for mig et af de mere kedelige slags smiley

Efter at have købt ny bil hos en forhandler, stod jeg pludselig med tre biler. Eftersom vi kun er to i husstanden, er det én for meget at betale forsikring og vægtafgift på. Derfor skulle den ældeste selvfølgelig sælges, og bilen blev derfor sat til salg (Opel Corsa) på diverse salgssteder, som bilzonen.dk, bilbasen, mm.

Lørdag 13/10 bliver jeg kontaktet af en mand, der vil komme og kigge på bilen. Han præsenterer sig selv som Claus Hansen, og kender lidt til biler, specielt Corsaer eftersom hans far har en som han har repareret på når det er nødvendig. Han har hans kone med, og de synes begge at det er en udemærket bil, så de vil godt købe den.

Det undrede mig lidt at de ikke ville ud at køre i den, men jeg startede motoren, og Claus sagde at han kunne høre motoren var i orden, og hvis der var andre småting, så kunne han selv tage sig af det. Hans forklaring lød rimelig; hvis han havde forstand på biler skulle det ikke være noget problem at skifte et hjulleje eller lignende, og jeg vidste at der ikke var det store at komme efter, da bilen var blevet synet for mindre end en måned siden, og ikke havde været brugt efterfølgende.

Aftalen lyder så på at ham og hans kone får bil med tilbehør med hjem, og overfører pengene til min konto. Jeg beholder registreringsattesten og skal sende den til ham så snart pengene er gået ind på min konto. Jeg troede jeg havde garderet mig, idet jeg havde registreringsattesten.

Nu er der så gået en uge, jeg har stadig ikke set spor af pengene eller bilen. Nu kan nogle nok tænke at jeg ikke har nogen tålmodighed, men desværre har manden fortalt mig hver gang at pengene er overført, han er undervejs med pengene, bla bla bla. Han har efterhånden brudt 12-15 af de aftaler der er blevet lavet, de seneste 4 aftaler så sent som i går (20/10 2007).

Jeg har ikke behov for moralsk støtte eller løftede pegefingre; jeg ved nu at jeg har dummet mig ved ikke at have fået bilen betalt kontant ved afhentning, og jeg har formentlig selv lavet flere fejl i forløbet. Jeg har desværre den dårlige egenskab at jeg stoler på folk; eller rettere, har haft den egenskab, men den er da gået fløjten efter dette.

Det korte af det lange er, har nogen set denne bil, som ses på de efterfølgende billeder???

http://www.amiga.rnet.dk/Corsa1.JPG
http://www.amiga.rnet.dk/Corsa2.JPG
http://www.amiga.rnet.dk/Corsa3.JPG
http://www.amiga.rnet.dk/Corsa4.JPG
http://www.amiga.rnet.dk/Corsa5.JPG

Det drejer sig om en bordeauxmetallic Opel Corsa, model B (årgang 1995), med registreringsnr. VJ35699. Bilen har nogle specielle kendetegn, idet motorhjelmen er blevet malet sort op til omkring toppen af forlygterne. Bilen har en lang ridse på bagskærmen i førersiden (venstre?? bagskærm). Bagklappen har boblende rust omkring vinduet og bagvinduesviskeren, det rundt om ruden er blevet sprayet sort, ikke videre omhyggeligt. I førersiden helt til venstre omkring lyskontakten, sidder der en rød diode og blinker.

Købers adresse der er blevet noteret på slutsedlen er Allegade 9, 1tv, 6270 Tønder. Det er et sted at starte, men jeg tror desværre ikke at bilen står i det område.

Jeg har desuden fået oplyst to telefonnr. da vi skrev slutseddel. Det har efterfølgende vist sig at begge var taletidskort. Disse kan på ingen måde spores så vidt jeg kan forstå?? Mærkeligt nok besvarer han altid mine opkald når jeg ringer.

Der er en dusør på 1500 kr. til vedkommende der kommer med konkrete oplysninger om hvor bilen befinder sig, som gør at jeg får min bil igen. Jeg kan kontaktes på enten allanmuller@rnet.dk eller på telefon 22356347.

Har kontaktet forsikringen, og de kan ikke hjælpe mig, og har kontaktet politiet, og de kan heller ikke hjælpe mig. Forsikringen er frameldt, men hvis jeg går på motorkontoret for at underskrive en erklæring om at jeg ikke ejer bilen længere, så kan jeg vel heller ikke få bilen udleveret efterfølgende??

Jeg vil 100 gange hellere skrotte bilen, fremfor at spasseren der har franarret mig bilen kan køre rundt i den på min regning.

På forhånd tak for hjælpen til alle der har gidet at bruge tid på at læse min tråd igennem, og specielt tak til dem som holder øjnene åbne for mig ude i det danske land.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min bil er "stjålet"
  • #1   20. okt 2007 har du hans fulde navn

  • #2   20. okt 2007 se om du kan få fat i hans rigtige navn....og så udfylder du selv de nye reg papir nede på motor kontoret i hans navn....har en kammi der gjorde det ved en som ikke kunne finde ud af at gøre det selv hehe

  • #3   20. okt 2007 ja eftersom du har registreings seddelen så for du den da bare meldt ståjlet så er det ham der har et problem

  • #4   20. okt 2007 Enten tag ud til ham eller ring til det lokale taxa selsskab og udlov en lille dusør, de kommer mange steder rundt

  • #5   20. okt 2007 Den skal du bare melde den stjålet..
    Du har jo reg. attesten.


  • #6   20. okt 2007 Hey , du kan godt høre politiet hvor taletids kortene er købt, ring til politiet og hør dem ad.....

    Fandme en ærgeligt situation, man kan bare ikke stole på folk....


  • #7   20. okt 2007 kan du ikke bvare spørge ham hvor den står

  • #8   20. okt 2007 du har da hellere ikke dummet dig på nogen måde ved at have solgt bilen uden at få pengene man sælger som regl biler på den måde du beskriver og ham der har registreingen ejer bilen smiley så bare op på politi gården og meld den ståjlet smiley

  • #9   20. okt 2007 martin D:goood point hehe havde jeg sku ikke lige tænkt på smiley


  • #10   20. okt 2007 Teknisk set er din bil stjålet da han ik har betalt for den... Jeg ville sige til manden at han har bank dage til at betale i. Ret skal jo være ret. Derefter ville jeg melde den stjålet.

  • #11   20. okt 2007 Bg's Honda fanatiker - så forærer han jo bilen væk til ham - han har jo ikke fået penge for den - så vil det jo nok være dumt at omregistrere bilen til gutten .. Men politiet må vel kunne gøre noget eftersom du har reg og han har bil og at du ønsker din bil afmeldt og vedkommende kører rundt i den ... Men ring da til vedkommende og sig at du kommer og henter bilen idag - at handlen går tilbage!!

  • #12   20. okt 2007 Rettelse 3 bank dage...

  • #13   20. okt 2007 meld den stjålet...

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #14   20. okt 2007 Som nævnt i dt første indlæg, så har jeg kontaktet forsikringen, og jeg har kontaktet politiet.

    Jeg havde kasko forsikring på bilen, og da jeg snakkede med forsikringen fik jeg at vide, at idet jeg selv havde afleveret nøglerne til manden, så er det en svindelsag, og derfor ikke længere en forsikringssag. Forsikringen er derfor ophørt på bilen. Ergo, ingen hjælp at hente der, og ingen penge at hente heller.

    Mht. politiet, så har jeg kontaktet dem. De kan ikke hjælpe, fordi bilen er i princippet ikke er blevet stjålet. Som politimanden sagde, det er en privat handel der ikke er forløbet som den skulle, og det kan de ikke hjælpe mig med. Da jeg så fortalte at jeg havde adresse og telefonnr., så fik jeg at vide at de oplysninger der ligger bagved disse informationer må de ikke udlevere. Ergo, politiet kan ikke hjælpe, og vil ikke optage rapport på at bilen er stjålet smiley

    Jeg har kontaktet manden mange gange, allerede tirsdag da pengene ikke var kommet ind, sagde til ham at de skulle være der næste dag, gav ham ultimatum på at fredag var sidste dag til personligt at komme med pengene i kontanter, ellers ville han blive meldt til politiet.

    Så er det knap så fedt at man så sidder her lørdag, ingen penge for bilen, kun et dokument der siger at jeg ejer bilen, men trods det ingen bil jeg kan sætte mig ud at køre i, og politiets eneste kommentar er at jeg kan lave et civil søgsmål mod ham. Gudskelov for retssikkerheden i det danske land smiley


  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #15   20. okt 2007 Er det flertallets holdning at jeg skal lyve for politiet og melde bilen stjålet??

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #16   20. okt 2007 @Jesper S

    Og den eneste rigtige er? Kontant betaling inden udlevering af bilen?


  • #17   20. okt 2007 helt sikkert, meld den stjålet. han har fået rigeligtt med tid ham køber nu, så hvis du vil have et håb om at se penge eller bil igen.

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #18   20. okt 2007 @Bo Allan J

    Det var også min tanke. Den eneste måde man kommer frem på i dette land er åbenbart at røvrende folk, og lyve så vandet driver af en smiley Sørgeligt, sørgeligt.


  • #19   20. okt 2007 argh pis, havde ikke lige læst din sidste post, at du havde fortalt politiet historien. så må give Bo allan J ret, det er nok ikke så smart at gå ind og lyve overfor dem nu.



  • #20   20. okt 2007 altid kontant betaling for en bil inden de får nøgler eller andet og ja gå til en anden politi station og meld din bil stjålet.

  • Heine P
    Heine P Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 52
    #21   20. okt 2007 Hvad med at besøge manden, men henblik på at få dine penge eller din bil med hjem igen..

    Folk er som regl lidt nemmer at have med at gøre når man møder op.


  • #22   20. okt 2007 skriv til ekstra bladet, de elsker at skrive om historier hvor politiet, virker som nogle fjolser og ikke vil gøre noget ved sagen.
    og sjovt nok ændre de holnding når EB ringer til dem for at høre hvorfor de ikke vil hjælpe.

    kan ikke komme på andet pt, men det er da bedre end at, gøre nada..


  • #23   20. okt 2007 Hvor henne i landet foregik at det her ?

  • #24   20. okt 2007 Håber du finder din bil champ.. Skal nok holde øje..

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #25   20. okt 2007 @.Jens.

    Handelen foregik i Rødding i Sønderjylland, ca. mellem Kolding og Esbjerg.

    Mht. at aflægge et visit til manden, så er det planen at jeg vil gøre det i morgen. Jeg har ikke noget imod at tage en tur til Tønder, man kan jo altid tage et smut over grænsen, men chancen for at han har opgivet falsk adresse er nok desværre temmelig stor. Vi havde ellers set sygesikringsbevis på hende, et DSB vildcard med billede af hende og samme navn, samt et hævekort med hendes navn. Hvis de ikke befinder sig på adressen, så vil jeg sige at det er pænt gennemført smiley


  • #26   20. okt 2007 har du hendes fuldenavn?

  • #27   20. okt 2007 Tjek da krak om adresen findes. Og evt hvem der bor der

  • #28   20. okt 2007 Håber det bedste for dig, og at du får din bil tilbage i god behold. Skal nok holde øje med den omkring Roskilde, hvis den skulle være kommet herover.

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #30   20. okt 2007 @Bo Allan J

    Ja, desværre, og jeg kommer uheldigvis nok i denne gruppe af folk der så åbenbart er nemme at fuppe smiley Bare rolig, jeg tager mine forholdsregler.

    @Rene Skovby C

    Ja, det har jeg. Nadia Hansen. Har alle hendes oplysninger som står på sygesikringsbeviset. Det vil så blive hende jeg skal lave et civil søgsmål mod.

    @alle

    Jeg har selvfølgelig allerede inden jeg har oprettede tråden, forsøgt at tjekke adressen. Hverken Krak, eniro eller 118.dk kommer frem med noget, kun at der findes to andre adresser på samme vej og husnummer. Ved at ringe til 118 og oplyse adressen har jeg fundet ud af at adressen eksistrerer, men de har hemmeligt nummer.

    Det der egentlig irritererer mig mest er at jeg er blevet fuppet. Det, og så at politiet ikke vil hjælpe. Pengene for bilen er jeg sgu ligeglad med, bare narrøven ikke slipper godt fra den her sag (ikke fordi jeg vil tæve ham eller lignende, han skal bare ikke have lov til at røvrende folk).

    Inden jeg oprettede denne tråd ringede jeg til køberen. Med lettere irriteret tone tilkendegav jeg at han endnu ikke havde afleveret pengene som aftalt (skulle ligge i en kuvert i min brevsprække, kuverter lander på gulvet i min entre), men han påstår selvfølgelig at de er afleveret. Fortalte ham også at han skulle komme med bilen, og han sagde at det ville han gøre så snart han havde fri fra arbejde. Når alt kommer til alt, så ved jeg godt at det bare er endnu en løgn han har stukket mig, og derfor forsøger jeg igennem denne tråd at finde ud af hvor min bil er, så jeg kan få Falck til at hente den for mig, så jeg i det mindste har bilen igen.


  • #31   20. okt 2007 Vær ligeglad med hvad der er rigtig og forkert, tag ud til ham. Tag nogen kammerater med og få de nøgler også køre væk i din bil, hvilket det jo er....

  • #32   20. okt 2007 Jeg fatter ikke den her tråd. Hvorfor har du ikke allerede været på den adresse? Det virker lidt som om du hellere vil sidde og føle dig snydt end at prøve og gøre noget ved situationen.

  • #33   20. okt 2007 Det danske politi er da til at lukke op og skide i..
    Fuck hvor ringe at de ikke bare efterlyser bilen som savnet/forsvundet.. Ikke nødvendigvis stjålet..

    Meld den stjålet. De har jo ikke optaget rapport på sagen, så de kan jo næppe huske din historie..
    Det ville aldrig ende som en bedrageri sag hvis du meldte bilen stjålet..
    Man kunne jo være smuttet væk efter en prøvetur, så var den jo stjålet. Og så længe "køber" kører rundt i DIN bil, uden din accept.. Så er den sku stjålet..


  • #34   20. okt 2007 Kig lidt rundt i forummet, der har været et par sager herinde inden for de sidste 14 dage som minder meget om din, og evt. kontakt miss gsi hun havde et problem med en person fra tønder som brugte en metode de rminder utroligt meget om den du er blevet udsat for her!

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #35   20. okt 2007 @Tyson M

    Du synes ikke jeg har gjort noget for at finde en løsning??? Right....

    @Michael M

    Ja, men så lyver jeg jo overfor politiet, og så synker jeg til et lige så lavt niveau som ham. Desuden tror jeg heller ikke at politiet er dummere end som så; de kan nok også hurtigt finde forsikringsoplysningerne om min bil hvis det skulle være.

    @Who Am I

    Vil jeg gøre. Tak for info.


  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #36   20. okt 2007 Jeg har nu fået bekræfter fra andre kilder, at det ikke er første gang vedkommende laver dette nummer. Jeg kender nu til to andre personer han har svindlet på denne måde, så lokummet brænder efterhånden.

    Vedkommende er kendt af politiet, men de vil ikke gøre noget. Kunne være man skulle gå til pressen som allerede foreslået, det kan være det kan få politiet ud af vagten.

    Det giver mig da håb for at jeg kan få bilen igen, og forhåbentlig kommer svinet ind at brumme.


  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #37   20. okt 2007 Har lige snakket med politiet igen, efter at have fået disse yderligere oplysninger om at det ikke er første gang (og desværre nok heller ikke sidste gang) at manden laver dette nummer. De vil stadig ikke gøre noget, selvom han allerede står som bedrager i deres system, og jeg ved der er en politianmeldelse imod ham; jeg kan ikke engang få det noteret, så de ved hvor de skal hente pladerne henne! Hurra for intelligensen.

    Mega meget øv!


  • #38   20. okt 2007 Det der lyder helt absurd.. Tror muligvis du kan få noget ud af at gå til pressen, hvis ikke så har det i hvert fald været forsøget værd... Jeg har selv været ude for det der.. Der gik jeg op på stationen og forklarede dem det hele, og derefter fik jeg den meldt stjålet, så forstår ikke hvorfor de ikke vil gøre det nede på din lokale station:/

  • #39   20. okt 2007 Den mand er jo stjerne sindssyg .... Men ja har 'været udsat for samme nr. heldigvis afleverede jeg ikke min bil men blevet holdt hen i 3uger!!!!!!
    Han har været inde og side for bedrageri ......Og nej i week er de ikke hjemme....

    FUCK DET GØR MIG GAL!!


  • #40   20. okt 2007 Kender du ikke nogen grumme fyre som gerne vil brække benet på sådan en idiot, Bliver sgu så harm når man læser sådan noget. Og nej det er ikke mig der er kørt med din bil selvom jeg også hedder Claus hansen. Sådan en idiot vil sikkert blive ved med at tage røven på folk når han ikke bliver stopper på den "rigtige" måde. Håber at du får fat i din bil igen.

  • #41   20. okt 2007 Det værste er bare han ændre navn og han er rundt omkring og tror nu godt han ved den er gal men hvorfor bliver han ved så?

    Det vidst noget med han har en lade han stiller ''allle'' de stjålne biler ud i så man ikke opdager dem


  • #42   20. okt 2007 Det kunne jo være politiet havde mere vigtige ting for - jeg ser hellere at de bruger tiden på at opklare vold, voldtægter og mordsager, end bruger tiden på at hjælpe folk som har dummet sig...

    Og helt ærligt, så tænker man sig altså ikke meget om hvis man uden videre giver folk sin bil, uden at få penge for den...


  • #43   20. okt 2007 Korrekt!!!

    Men den mand ser tam ud som et lam og de virker MEGET seriøse... Så tror folk inkls mig selv ser sig blind i de penge og ikke tænker sig om...

    Vi skal have stoppet den mand det helt sikkert!!


  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #44   20. okt 2007 @Simon S

    Jeg tror også næsten det er det eneste jeg kan gøre, og bliver nok også udgangen af det.

    @* Miss GSI *

    I min sag har han ikke engang ændret navn eller noget. Han gør det fuldt bevist, og jeg fatter ikke at politiet ikke gør noget.

    @The Chicken O

    Jeg er enig i dine synspunkter, men det er derfor der er forskellige afdelinger. Ergo burde der også være resourcer til rådighed til at tage sig af problemer som disse.

    @Claus H

    Jeg har allerede tilgendegivet at jeg ikke er interesseret i at tæve manden. Jeg vil bare have min bil tilbage og svinet lukket inde, så han ikke snyder andre godtroende mennesker.

    Hvis andre har lyst til at tæve manden er det deres valg; jeg har også selv lysten til det, men han er simpelthen ikke det værd til at jeg vil gøre mig selv til kriminel pga. ham.


  • #45   20. okt 2007 forresten - han ved jo ikke du har haft snakket med politiet eller hva?? For ellers kunne du jo kontakte ham og sige at hvis bilen ikke bliver tilbageleveret så ringer du til politiet og siger til dem at han har stjålet bilen da han var ude og køre en prøvetur - og så er det helt sikkert at han vil få svært ved at snakke sig ud af det .. Bluff ham .. så ved han jo at politiet vil gøre noget ved det =tyveri

  • #46   20. okt 2007 Allan M : Det kan jeg godt forstå at du ikke vil. Som jeg skriver bliver sgu så harm over sådan noget. Det er bare den første tanke når man læser dit indlæg. Har selv fået taget røven på nogle gange, fordi at man i bund og grund er for godtroende. Man vil jo helst tro det bedste om andre mennesker. desværre er det jo bare ikke altid at det, selv med nogle man tror man kender.Jeg skal nok kigge efter din bil her på sjælland.

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #47   20. okt 2007 @Rasmus-Wuhuu-CUORE V

    Nej, det ved han ikke, men han har fri adgang til denne side, lige som så mange andre. Jeg tror nu ikke det bliver noget problem at få bilen meldt stjålet; det kommer bare først til at vente til på mandag.

    Jeg har fremlagt sagen for min onkel som er politibetjent på fyn. Han skulle nok snakke med hans kollegaer, men er optaget til anden side her i weekenden.

    Jeg kan ikke ændre på mine udsagn, fordi det betyder at jeg så lyver for politiet. Det må man jo heller ikke, og jeg er bange for at mine samtaler med politiet allerede er noteret. Jeg vil gøre dette på den rigtige måde, men det viser sig efterfølgende at jeg bare skulle have løjet for politiet og forsikringen da jeg kontaktede dem i går og i dag.

    @Claus H

    Du er formentlig ikke den eneste der er blevet harm over det skete, det er jeg også selv. Tak fordi du gider at holde øje. Takken går selvfølgelig også til andre som holder øje for mig.


  • #48   20. okt 2007 Håber du får fat på ham - inden han laver flere numre med folk.

    Føler med dig.


  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #49   21. okt 2007 Good news boys and girls!

    Efter ca. 100 kms kørsel frem og tilbage her til aften/nat er det lykkedes mig her til aften at få min bil og nøgler tilbage fra svinet. Efter at have fremlagt nogle særdeles gode beviser for at jeg vidste hvad han havde lavet af numre tidligere, gav jeg ham muligheden for at levere bilen tilbage til mig, uden at blive konfronteret med mig. Han har åbenbart indset at lokummet var ved at brænde under ham, og accepteret den mulighed han fik for at slippe ud af den kattepine han havde sat sig i, endda på en fredelig måde.

    Jeg håber at han nu har indset at det er en farlig leg han leger; jeg håber for hans eget helbreds skyld at de næste han fupper er lige så samarbejdsvillige som jeg har været; på mit eget personlige plan håber jeg den næste han fupper giver ham sådan en på smasken! Det bedste vi kan håbe på er selvfølgelig at manden ikke længere laver denne slags numre, men jeg tvivler på at det er det sidste vi ser til ham, desværre.

    Hele forløbet har kostet mig mange grublerier i løbet af den forgangne uge, og det har været mega frustrerende for både min kæreste og jeg, specielt i dag hvor politiet har tilkendegivet at de ikke ville hjælpe mig. Heldigvis har vi vores bil tilbage igen og det er hovedsagen; i løbet af imorgen skal jeg have undersøgt bilen nærmere, for at se om der mangler noget, eller om der er sket noget med bilen.

    Nu håber jeg at jeg kan få mig en god nats søvn i nat; det er ved at være en uge siden jeg sidst fik det.

    Tak til alle der har forsøgt at hjælpe mig ved at holde udkig efter bilen, til dem som har kommet med gode råd, og til dem som har kommet med trøstende og opmuntrene kommentarer. En speciel tak skal lyde til de mennesker som har hjulpet min kæreste og jeg her til aften/nat; vi er jer evigt taknemmelig.

    Jeg melder tilbage en gang i løbet af i morgen om der er sket noget videre med bilen.


  • #50   21. okt 2007 Det er sq godt at høre.. håber ikke han har forvoldt alt for meget skade på den...

  • #51   21. okt 2007 Kanon.. Det jeg dælme glad ved og høre!!
    Men nej det ikke sidste gang han gør det for han er allerede igang igen !

    ARRRRRH!!!!!


  • #52   21. okt 2007 Det var da godt! ..
    så må han jo betale hvis der er skader!


  • #53   21. okt 2007 har nogle kammerater der helt sikkert godt vil hente din bil for en mønt.. de bor osse i sønderjylland

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #54   21. okt 2007 @Laier

    Tak for tilbudet, men som nævnt har jeg fået min bil igen.

    @ *MISS GSI*

    Nej, desværre. Har allerede haft kontakt til yderligere en person som også er blevet svindlet på samme måde. Desværre har Claus og Nadia brugt min bil til at hente den pågældende genstand i, men Claus har heldigvis være så dum at efterlade købsaftalen i min bil. Hvis bare politiet gad at tage fat i ham, har han og konen et seriøst forklaringsproblem. En skam de ikke gider.

    @alle

    Jeg har tjekket bilen, og heldigvis for mig er alle delene som han franarrede mig, kommet med tilbage. Desværre betyder det også at jeg ikke har lidt noget økonomisk tab, og derfor ikke kan være med til et fælles søgsmål.

    Bilen stank ad helvede til, så den skal luftes ud, rengøres og have et par Wunderbaums ind. Ellers er der ikke sket nogen skade.


  • #55   21. okt 2007 det jeg glad for at høre, men fandrt du ikke ud af hvorfor han lavet det nummer med dig?

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #56   21. okt 2007 @Qasim S

    Nej, det ved jeg ikke, og jeg tror heller ikke selv han ved det. Som nævnt har han lavet dette nummer før, så det er vel sådan han får et kick. I princippet er jeg også ligeglad; det eneste der tæller for mig er at jeg har fået bilen igen, uden at jeg har skullet gøre mig selv til kriminel og uden at skulle gøre skade på bilen for at få den hjem.

    @Bo Allan J

    LOL, hellere den stinker af Wunderbaum fremfor en stank af sved smiley Jeg tror i hvert fald at den nye potentielle ejer vil sætte pris på det.

    Der kommer nok til at gå et par uger før bilen igen kommer til salg, da jeg lige vil have forsikringen på plads inden.


  • René D
    René D Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #57   17. jan 2010 Hei jeg har også været i kontakt Med Nadia og Claus hansen da de "købte" en ps3 af mig med 17 spil til en værdi af 4000 kr, jeg fik heller ikke pengene og jeg lover en dusør på 1000 kr til den der kan få fat i dem jeg har et personnummer på dem begge og en adresse og så hendes facebook men ikke så meget andet Hjælp.

Kommentér på:
Min bil er "stjålet"

Annonce