{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Fik aldrig min pakke.. {{forumTopicSubject}}

Hallo herinde..

Hvad sker der med folk der lige skal snyde når man handler på nettet.

HVAD SKER DER:!!!

Men ehm, kom med nogle gode historier eller forslag til hændelser der kan ske ved en sådan person der ikke sender hvad han har fået penge for.

Der er sku nogle der bare stikker hovedet i jordet og siger fuck det, eller ville folk sku ikke turde. LORT

Det er kraftsusstejlme for nemt at sidde bag skærmen og hive penge, hvis ingen tager affære.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fik aldrig min pakke..
  • #1   20. okt 2007 Skal lige sige at det ikke er herindefra!!

Jeg tror bare i er gode til hævnakter og brutale metoder herinde smiley

• #2   20. okt 2007 Få personlige oplysninger på ham du skal handle med, så kan du altid besøge ham, så får han nok lidt svært ved at snyde dig.. Altså ikke at du skal tæve ham sønder og sammen, men besøg ham hvis du ikke får hvad du har betalt for.

• #3   20. okt 2007 Jamen du kan da nemt finde frem til personen.. så er det jo bare og tage ud og besøge ham.. smiley

• #4   20. okt 2007 Får jeg ikke min vare opsøger jeg personen selv, og så kan vedkommende jo vælge..

• #5   20. okt 2007 Ja også er det det lige 20dage i skyggen for vold fordi man ikke kan styrer sig eller noget, nejtak.

Jeg gemmer min feriedage til noget der kan hjælpe min familie eller andet mere vigtigt..

• #6   20. okt 2007 Peter S, jow, men så hvis idioten står i en brandet og ellers ikke kan fatte særlig meget står man der..

• #7   20. okt 2007 Haha, ja egentlig!

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #8   20. okt 2007 du søger hævn metoder, men du ville ik gøre det fordi hvad nu hvis....

hvis og hvis og røven er spids smiley

enten føler du dig snydt ellers gør du ikke smiley

du kan ikke efterlyse
    **Jeg tror bare i er gode til hævnakter og brutale metoder herinde smiley
    **

og så bagefter tænke, "aarj det er lige vel synd for ham" fordi så var der slet ingen grund til indlægget her ? smiley

kør ned og ordne den handel, eller lad være og vent og håb din pakke kommer smiley

• #9   20. okt 2007 Og når jeg skriver vedkommende kan selv vælge, er det ikke ment som ok! han skal ha nogle klø. Bare så vi lige får det sat på plads

• #10   20. okt 2007 Snoopy, Jow jeg vil sku, jeg vil bare ikke ud noget hvor spasseren får sin mor der står og græder i køkkenvinduet, til at melde en for ulovlig indtrængning og kastrering af hendes søn. smiley

Christian.
    Netbetaling, banken kan kun hive penge tilbage med ejerens samtykke.

Simon, hvis nu han ingen penge har eller bare er en nar er det nok bedst at gå igen, og vende tilbage om natten med en bombe.

Jeg finder ud af det..

Kommentér på:
Fik aldrig min pakke..

Annonce