Afventer optagelse=MEGET useriøse {{forumTopicSubject}}
Fu.. hvor er jeg træt af at bruge min tid på at se og læse om de nye der vil ind her på bg.
Mit gæt er at 9 ud af 10 ikke er særlig seriøse.
Prøv bare se dem der venter lige nu.
Der er fandme så tit at folk de også prøver at få biler ind med kun et eller to billeder.
Generelt for næsten alle er:
-For få billeder
-For dårlige billeder(som regel taget med mobil)
-Salgsannoncer
-Useriøs tekst
-Biler der ikke er deres
-osv...
Nu gider jeg simpelthen hen ikke hverken byde velkommen er afvise mere. Det er fandme spild af tid at sidde og kigge dem igennem.
Undskyld men skulle lige ud med det.
Fortsat god weekend.
dec 2004
Følger: 69 Følgere: 65 Biler: 4 Emner: 88 Svar: 3.537
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.494
nov 2003
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 55 Svar: 633
Der er eller var mange der har prøvet at oprette en bil som de har fundet på f.eks. en amerikansk hjemmeside og så bare kopieretbilleder og forsøgt at oprette dem her.
Jeg har valgt at boykotte dette byd velkommen system da jeg mener at 90% af tiden er spildt på useriøse folk.
nov 2003
Det betyder ikke at man ikke kan tage ok billeder med mobilen der er bare en overvægt af dårlige mobilbilleder hos dem der prøver at komme ind.
Så når folk tager 4 billeder en regnvejrsdag hvor det er lidt mørkt og så prøver at få bilen ind på det bliver jeg sku lettere negativ over at have brugt tid på at klikke mig ind på ham/hende.
nov 2003
Det ligger næsten i navnet at man skal vise sin bil frem og så er det bare ikke godt nok med nogle billeder der er så ringe som man ser tit.
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 74
Afventer optagelse=MEGET useriøse