{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Snydt! {{forumTopicSubject}}

Hmm.. så var det så min tur til at blive taget i røven.. havde sat min Black panel til salg inde på markedet, og der var så en gut der spurgte om jeg ville bytte med hans gps.. fair nok tænkte jeg.. han boede i kbh, og mig i vestjylland, så vi blev enige om at sende til hinanden.. han hed Jan M herinde tror jeg.. (senere Mikkel H tror jeg) da jeg så skulle ha hans adresse hed han Ahmad.. lidt skummelt.. men hey.. han virkede sgu som en reel gut, så jeg sendte pakken til ham.. han blev ved med at rykke for den og da jeg så gik ind på post danmarks hjemme side ku jeg se at den var nået til brøndby, men ikke leveret endnu.. han spurgte så om jeg havde lagt koden til radioen med i pakken, men det havde jeg ikke og skrev til ham at når jeg modtog min pakke så fik han koden, og han svarede at det var helt i orden og at det ku han godt forstå.. Er lige kommet hjem fra arbejde, logger på bilgalleri.. så er hans bruger slettet! og hvad står der på post danmarks hjemmeside ? "pakke leveret til privat" ! Men ja.. jeg må jo bare lære af mine fejl, og være glad for det ikk var noget af større værdi!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt!
Kommentér på:
Snydt!

Annonce