{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

HASTER! Har du et PHILIPS TV 37PF9946? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg har tidligere skrevet dette indlæg:
Jeg har et PHILIPS TV 37PF9946 men kan ikke få den op at stå (tv'et altså), da jeg mangler en fod (stand) til den.

Ja, en fladskærm bør sidde på væggen, men det har jeg bare ikke plads til, desværre!, så hvis du har sådan et tv, eller kender nogen der har, og ikke bruger foden til noget, så kontakt mig hurtigst muligt.
SLUT!

Jeg har nu kontaktet PHILIPS Customer Care Center, og der fik jeg dette svar:

Der findes ikke nogen specifik fod/stand til dit tv, det nærmeste du kan
komme det er et universalt glas bord. Vi har desværre ingen oplysninger om
et firma der kunne ligge inde med brugte stande, men du kunne eventuelt
prøve en radio/tv forhandler, da de måske ville kunne hjælpe yderligere.

Med venlig hilsen
Philips Customer Care Center

Mit problem er nu, at ham jeg har købt tv'et af VED der findes en fod til det tv, men han har bare aldrig brugt det, så det ligger stadig i den originale kasse.......problemet er bare, at han ikke ved hvor kassen er blevet af, den er blevet pist væk, så jeg mangler stadig en fod, eller beviset på at den findes.

Jeg har nu prøvet ALT (føler jeg), PHILIPS, radio/tv-forhandlere, indlæg, tråde m.m. men kan ikke engang finde et billed af skærmen hvor den står på foden, så er der nogen herinde der kan hjælpe mig?, jeg har desperat brug for et billed af min model tv (37PF9946) stående på en fod, eller bare et billede af foden.

....eller endnu bedre, hvis du har en fod du kan undvære, fordi dit ALTID skal hænge på væggen, så kontakt mig for evt. handel, også selv om det evt. KUN skulle være på LÅNEBASIS (jeg har jo kun brug for foden (hvis den eksisterer) indtil engang i foråret 2008.

Send evt. en PM.

På forhånd tak til alle........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HASTER! Har du et PHILIPS TV 37PF9946?
  • #1   17. nov 2007 kan du ik nøjes med en universal holder?

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 77
  • #3   17. nov 2007 Mac - det er for hårdt og holde det i hånden i en hel aften...

• #4   17. nov 2007 Hvad vil du give mig i timen for at stå og holde det?

• #5   17. nov 2007 kender du ikke en smed. sådan en kunne hurtigt lave et stk fodbeslag til dit tv.

• #6   18. nov 2007 Ha-ha-ha! I er sgu for grineren herinde på BG ;o)

christian H:
    Sikkert, men det skal bare være en fod og ikke et vægbeslag. Ved du hvor jeg kan finde sådan et?, har prøvet google uden held ;o(

Brian J:
    Tusind tak, nu ved jeg det findes i .ru = "rusland"?, men mon det kan fåes i DK?

PEET .:
    Hvad jeg vil give?, jamen det er vel dig der vil sælge, så må du jo komme med en pris, jeg har da INGEN anelse om hvad den slags skal koste, men jo, jeg er MEGET interesseret, skriv evt. en PM. så kan vi snakke om det.

MacBaby:
    Ved du hvor tungt sådan et tv er?, er rimelig sikker på at fruen ville blive træt i armene af at holde det når jeg skal se en fodboldkamp eller en film ,o)

* HOOLIGANG *:
    PRÆCIS!!!!!!! ;o)

Mads N:
    Tro mig, det er ikke et job du ville ønske dig, men jeg er villig til at give dig en god sjat penge (+ mormor ;o) hvis du vil ordne min have ;o)

Claus H:
    Nej, jeg kender ikke en smed, jeg kender dog en pladesmed, men jeg tror ikke han ville kunne lave en fod der ville være pæn nok til at fruen ville acceptere den INDE I STUEN ;o)

Tak til Brian J for billedet, nu ved jeg det eksisterer, så nu skal jeg bare have fat i et ;o)
    .....er der andre?

Kommentér på:
HASTER! Har du et PHILIPS TV 37PF9946?

Annonce