{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
207 visninger | Oprettet:

Værksted søges? {{forumTopicSubject}}

Heej er i lære hos ford i hørsholm, men vi må ikke bruge værkstedet til fusk og lignende, og kun meget få gange vi måske må bruge liftene efter arbejder,, men kun max en time, alt alt for nedern,, og man kan sku ik nå meget på en time,, så søger sammen med en af de andre lærlinge et lille værksted måske sammen med jer? eller kun os,,,

Ved ik hvor jeg lige skulle ligge det her ind, derfor i "off topic"

muligvis nogen der ved hvor man søger efter sårn' noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værksted søges?
  • #1   17. nov 2007 og det skulle meget gerne være i nordsjælland smiley

• #2   17. nov 2007 det var da en lækker læreplads. der er nok en der engang har misbrugt det for groft....

• #3   17. nov 2007 Ja det må der være,, fordi vi må bare intet,,, og der er simpelhen ik noget at gøre smiley

• #4   17. nov 2007 ved godt det ikk har noget med dit spørgsmål at gøre.

hva med så at skifte læreplads.. fordi det må da være for surt.

vi må også kun lave på Vores egn om fredagen og søndag..

og bare det er jeg ved at blive dum af..

fordi det er ikk store ting man kan nå fra 14.15 til 17.30

• #5   17. nov 2007 jeg havde fundet et andet sted og være hvis ikke engang en medarbejde må tage sin bil ind så er det ikke værd og være der hvor jeg er har jeg da min til og stå siger han ikke noget til må fuske alt det jeg vil lige så tit jeg vil dog ikke for andre kan jeg osse godt acceptere da det jo går ud over hans foretning

• #6   17. nov 2007 det så lig der det er dejligt at have sin egen lift og alt hva der nu skal til der hjemme... hehe
    men det er meget udbret det der... med man ikk må fuske på værkstederne...
    men presonligt. ville jeg så mene det fair nok hvis mester nu fik noget ud af det fusk du nu os skulle lave.. for det er jo hans værktøj, lifte, osv. du skal slide op. så altså gå ind og høre om det er iorden hvis han nu får noget ud af det. kan jo være de kommer på andre tanker så.
    ville jeg have gjordt.

• #7   17. nov 2007 Havde det også sådan da jeg blev udlært.. Tog en snak med min chef og fik det sådan at det var ens egen + nærmest familei der måtte få lavet bil efter arbejde. Det er for at det ikke skal lyde sådan at værkstedet hellere vil arbejde efter fyraften som man nemt kan få rygte for i den brance som min chef fortalte. Kan nemt følge ham i det da det j også styrker hans medarbejdere da de jo får lov at lave meget mere forskelligt ved at "fuske"..

Kommentér på:
Værksted søges?

Annonce