{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nokia 6110 Navigator godt/skidt=?
  • #1   25. nov 2007 mange der siger den er god og så kan den læse dine beskeder og skulle køre som alle andre nokia med lidt fejl i firmware som altid men ikke det vilde ellers en god en slår n73 og næsten n95

• #2   25. nov 2007 martin M

det er da lækkert at den har det i sig ja.. men det er nu mere fordi at jeg kan få den for 300 kr så det er jo ikke det helt store ! =)

• #3   25. nov 2007
    peter U

okay.. tak =)

• #4   25. nov 2007 np

• #5   25. nov 2007
    Celinah S

det lyder sku nice nok ! smiley

• #6   25. nov 2007 Nu har jeg haft den i et stykke tid og jeg er vældig tilfreds.

Pros:
    Den kan faktisk alt GPS, BT, email, web, office pakke, pdf, flash osv.

GPSen beregner hurtigt og tale funktionen er god. Finder hurtigt alternativ rute o.l.

Smartphone er altså smart og tlf reagerer hurtigt i menuerne.

WMP finder mobilen som en msuikmobil og kan overfører musik og evt. komprimere det automatisk for dig.

Den er mindre en N73 og N95

Cons:
    GPSen er lidt langsom om at finde satelitterne, specielt indenfor, men når først den har signal er det intet problem og den opdaterer hurtigt.

Øverste knapper (1,2,3) sidder for tæt på skyderen så man skal øve sig i at skrive hurtigt på den (med neglen).

Der mangler noget gummi på fronten så man kan åbne tlf med én hånd.

Kan ikke lade op ved USB tilslutning.

• #7   25. nov 2007 Steffen N

tak for informationen !

godt skrevet ! =) det lyder som en god mobil men med lidt små fejl smiley men der er der jo så mange som har ! =)

• #8   25. nov 2007 Det skal siges at hvis du skriver rigtig mange smser så prøv lige en i butikken og læg mærke til den lidt dumme placering af øverste række taster og se om du kan vænne dig til det. Kender en pige som synes det er for træls fordi der ødelægger neglelakken at skulle bruge neglen og fordi den gnubber op ad skyderen smiley

Og ja, den har nogen små software fejl og lidt ugennemtænkte designfejl, men det kan jeg sagtens leve med når nu den kan så meget og man endda får gps med i prisen.
    Jeg mangler forresten at finde ud af om den har TMC så det ved jeg ikke noget om.

V.h.

• #10   25. nov 2007 Det er gratis at bruge gps på den har selv en og er sku glad for den

• #12   26. nov 2007 nej det er rigtig GPS via satelitter som dem du kender fra biler (som heller ikke koster noget at bruge)

• #14   27. nov 2007 nej det er nokias andet GPS alternativ. Det har ikke noget at gøre med de "rigtige" GPS mobiler.

• #16   27. nov 2007 jeg syns min er god. den finder hurtigt rute som du skal bruge.

den er hutrigt i selve menu.

Kommentér på:
Nokia 6110 Navigator godt/skidt=?

Annonce