{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

Snowboard! hvad, hvilke og hvorledes?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal på skitur for ALLEFØRSTE gang her i uge 6. Jeg skal da selvfølgelig stå på snowboard!!

Mit spørgsmål er så til jer Kendere: Er det en god idé at købe egne støvler inden? Hvilke bræt skal man have? Hvad med tøjet? Hvordan skal det være?

Håber nogen af jer kan give mig gode tips og råd, så jeg får det fulde udbytte af min længe ventede skiferie!! :o)

På forhånd tak. Mvjh Jimmy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snowboard! hvad, hvilke og hvorledes??
  • #1   7. dec 2007 enig.. lej det..

Har væet på skitur én gang, med efterskolen, og stod på ski de første par dage. Det sugede røv, så fixede en snowboard i stedet! smiley det var skægt! men lej det første gang, deres boards er tip top og støvlerne er skide gode!

Held og lykke med det, for det er pisse sjovt! smiley

• #2   7. dec 2007 Jeg har intet sted set at man får det nyeste af det nyeste, og jeg er på skitur 3 gange om året og har jeg været de sidste 20 år. Tværtimod plejer man at få click bindinger til snowboard, og det lige til at lukke op og skide i smiley

Men ja lej første gang, det er sku for dyrt at købe støvler (1000kr) og board (1000kr) første gange.

Med hensyn til tøjet, ja så bare alm skitøj jo. Til snowboard plejer det dog at være noget stort løs siddende noget.

• #3   7. dec 2007 *Men anyway, det du lejer er fint at begynde på.

Men hvis det er muligt, så bed om ikke at få med click bindinger.

• #4   7. dec 2007 ej det havde jeg faktisk glemt, det click noget er til pis!

Måske får man ikke det nyeste af det nyeste. Men syntes sgu det board jeg fik var udemærket, har dog heller ikke noget at sammenligne med. Men det var smurt godt osv, så det var fint første gang, syntes jeg smiley

• #5   7. dec 2007 Ja det er rigeligt fint.
    Men click bindinger. Fy for satan smiley Lidt til at brække benet med jo, Intet som helst støtte eller noget. Smid dem ud.

• #6   7. dec 2007 Som de andre siger, lej det. Deres udstyr er udmærket til en nybegynder.
    Jeg fik stjålet mit første board. smiley

• #7   7. dec 2007 Click bindinger er da nok alt for nice hvis du spørg mig,,
    meeen har os stået et par gange efter hånden. smiley

meeeen vil nu anbefale at leje udstyret de første 2-3 gange man er afsted. så man sikker på om det noget man gider eller ik

• #8   7. dec 2007 Click bindinger er noget crap.. Sådan er det bare.
    Har os stået et par gange efterhånden, hehe. Var på skiferie første gang som 3 årig tror jeg smiley

Og de er da Slet ikke til noget hvis man har prøvet flere gange. Alm bindinger er og bliver de bedste.
    Og det er så dem hvor man skal ned på røven når de skal spændes smiley

• #9   7. dec 2007 david n.
    ¨
    det jo smag og behag. smiley jeg føler bare at jeg kører bedst med click bindinger,

Og så de jo noget hurtigere at få på hvis man ska hurtig ud af liften.. smiley

• #10   7. dec 2007 Click bindinger sucks nemlig.. Som David N siger skal du ned på røven for at spænde dem, dét duer! Første gang jeg stod på snowboard kostede det et brækket ben, netop på grund af de elendige bindinger. Og som de andre siger, lej udstyret første gang. Må man spørge hvor du skal hen?

• #11   7. dec 2007 Niels Erik H< Jeg/vi skal til Hemsedalen i Norge :o)

Ok. Fornemmer ligesom der er noget med de der bindinger. Hvilke og (HVAD HEDDER DE?) skal man så vælge :o)??

Mvh jimmy

• #12   7. dec 2007 Jeg har et til salg for 2500, Ny pris er over 5500.. brugt 14 dage

• #13   8. dec 2007 Hemsedal er rigtig godt, stod selv på snowboard der første gang jeg var på skiferie smiley

Kommentér på:
Snowboard! hvad, hvilke og hvorledes??

Annonce