{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Mobil tlf navigation {{forumTopicSubject}}

Hey og Godaften BG.

Jeg går og ønsker en mobil med navigation.
Har tænkt at skifte min "SE k800i" ud med en "Nokia 6110 navigator" Men er den det værd eller skal jeg hellere købe et program til at kunne navigere på min "SE"??
Har fået et program der er gratis. Men det koster kassen at bruge (GPRS takst) Så det er Nitten.

Navigon Har et program til mobilen. Men er der nogen der har erfaring i sådan noget, og kan min Mobil overhoved bruge det??

http://www.navigon.com/site/dk/da/shop/consumer/mobilephones


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil tlf navigation
  • #1   7. dec 2007 Ingen anelse om det med SE. Men jeg har en Nokia 6110 Navi.

    Jeg er super glad for min, det virker som det skal, og den følger dig lige til døren. Jeg er fuldt ud tilfreds med min. Så den vil jeg roligt anbefale dig. smiley


  • #2   7. dec 2007 JustWicked * : Nu er det bare sådan at jeg altid er blevet hurtigt træt af mine Nokia'er og skiftet dem til nyrere modeller, for dernest at blive træt af dem også pga småting i dem.
    Men min SE som jeg har nu har jeg haft i længst tid og er mægtig glad for den..
    Så det med at skifte til Nokia er med blandet følelser... Så håber virkelig ikke der er ret meget irriterende ved den..
    Kan du nævne nogle negative ting ved den?


  • #3   7. dec 2007 Hehe jeg har det på samme måde, er teknik nørd. Hmm det eneste negative jeg har at sige indtil videre er at bruger du navien, så æder den psyko meget strøm.

    Og så klikker knapperne i tasteturet, men det siger de kloge at det skal de gøre på den nye nokia mobiler. Det er ikke meget, men nok til at det kan blive et irritations moment engang. smiley

    Bortset fra de 2 ting, har jeg ikke oplevet andet dårligt, gik også fra SE til Nokia. Havde ellers svoret at jeg ikke ville gøre det, men ville jo også gerne have det nye smiley Så må vi jo se hvor længe vi beholder den. smiley


  • #4   7. dec 2007 Øverste række knapper sidder for tæt på skyderen så de er lidt svære at skrive hurtigt med.

    Sluger strøm som GPS

    Har enkelte firmware fejl som gør den går ud

    Lidt svær at åbne da man lige skal finde en teknik. Har ingen gummidut man kan skubbe på med tomlen.


    Derudover er det en super mobil, men det afhænger selvfølgelig af behov. Søg i forum... der var en tråd om 6110 navigator for ikke så længe siden.


  • #5   7. dec 2007 Vil oz sige har oz altid været til Erisson .....men vil nu sige Nokia er kommet igen....Har nu en N95 klart den fedest mobil jeg har haft til dato....og indtil videre den jeg har haft i Længst tid....Lige navi delen ved jeg ik meget om da jeg ik har prøvet og bruge det......

  • #6   7. dec 2007 JustWicked * :
    Når nu du er teknik nørd har du så kikket på den nye LG KU990 ?? Den er fed. Lidt ala IPhone.. Bare med federe digi cam..

    Som du selv siger så havde jeg også svoret aldrig at skifte igen. Men nu har jeg bare forelsket mig i de navigationer. Men moske jeg bare skal vente lidt endnu til SE er med på vognen..

    Men ved du noget med det der hedder

    PGA
    Symbian
    SmartPhone

    Hvad er det??


  • #7   8. dec 2007 Alle Nokia telefoner som køre med Symbian 60 styresystem kan få installeret TomTom navigation på telefonen, har det selv på min Nokia N73, og det virker sq værd gang, uden problemer... jeg har et 2 Gb MicroSD kort i til alle mine ting, incl. TomTom med Vest Europa installeret på, som er testet i Spanien af min kære fader.. hehe...

    Men Symbian systemet tilhøre Nokia, er udviklet til at køre Java applikationer...

    Smartphone er bare et begreb for at den kan afvikle applikationer som "almindelige" telefoner ikke kan fordi de benytter java på smartphones, eller sågar Windows Mobile på nogle modeller, bl.a. på HTC mobilerne...

    PGA har jeg alligevel ikke hørt om.. hehe...


  • #8   8. dec 2007 P.s. Kom lige til at bestille en Nokia N95... så kan være jeg måske sælger min N73, som kan bruges til Navi... smiley

  • #9   8. dec 2007 Shadow : Hvad er så min SE?? Er der nogen programmer jeg kan bruge uden brug af det GPRS som koster kassen hver gang man bruger det??
    Der er jo denne mulighed. Med kan ikke se om det kan bruges på min K800i
    http://www.navigon.com/site/dk/da/shop/consumer/mobilephones


  • #10   8. dec 2007 SE køre med deres eget system, ved ikke hvad det hedder, men det er ret lukket system i forhold til Nokia og deres Symbian systemer...

    Men navigon'en kan kun bruges til Symbian, altså Nokia og Windows Mobile, altså nogle Smartphones, og alle PDA'er med Windows Mobile installeret...

    Desværre for SE tilhængere, så er de svenskere ikke meget for at lave noget som andre kan lave tredjeparts programmer til, og så er de ret meget bag ud i udviklingen af funktioner til telefonen i forhold til Nokia...

    Det eneste som jeg personligt synes SE kan følge med på i øjeblikket er deres Design... men det gør de vel os meget godt tror jeg... hehe...


  • #11   8. dec 2007 Tror du så at LG KU990 kan få instaleret navigation??

  • #12   8. dec 2007 Kan det ikke hentes på nettet


  • #13   8. dec 2007 Til dem af jer der har købt en N95. Jeg føler med jer, og især hvis i har købt den for navigationens skyld. Så bliver i slemt skuffet.

    Ang. de spørgsmål med symbian og alt det, der er der kommet svar.

    Ang. LG. Tja, LG er ved at komme rigtig godt efter tingene. Så kunne være en mulighed, men der skal man have et GPS modul ved siden af for at kunne navigere.

    Den ENESTE (så vidt jeg ved) Ready to go mobil navi der er, er Nokia 6110. Og nej N95 er ikk ready to go. Du skal lige betale licens for at kunne bruge door to door, ellers smide et andet navi program i. 6110 er ud af kassen ready to go, door to door.

    Det med knapperne er en vane sag. Jeg kan skrive næsten lige så hurtigt på den som jeg kan på et computer tastetur, og det går pænt stærkt kan jeg hilse og sige.

    Firmware fejlen, har jeg ikke oplevet endnu, og skulle jeg se den, kommer der bare en opdatering i den. smiley

    Det er rigtigt at man skal lige vende sig til at åbne den, men det er da det mindste problem. smiley


  • #14   8. dec 2007 JustWicked *: Takker. Tror sku jeg køber den. Kan få den til 1700 hos mit tele selskab (Telmore) med håndjern i et halvt år.

  • #15   9. dec 2007 @ justwicked
    Prøv at slå udtale a opkaldsnavnet til ... så crasher tlfen


  • #16   9. dec 2007 koster det ikke kassen pr. min at bruge GPS på f.eks. en N73. ?

Kommentér på:
Mobil tlf navigation

Annonce