ARG! Computer ! {{forumTopicSubject}}
Må bare lige ud med det !
For lidt over 3 uger siden sendte jeg min LG computer ind til Fona, fordi der var et harddisk problem. De ville så sende computeren videre til deres service/reparations afdeling. Og jeg fik så at vide, at jeg ville ha den tilbage inden for 2 uger.
Igår skrev jeg en e-mail til dem, for at høre hvor den blev af.
Og jeg fik så svaret:
"Vi var nødt til at sende den til Holland. Undskyld vi ikke har givet besked fra os. Med hensyn til Fona's levering tid, kan jeg fortælle dig at de 2 uger er blevet HELT urealistiske. Vi ved ikke hvornår du har den tilbage?".
- Jamen, tak for det. Havde jeg vidst at det ville tage så lang tid. Så ville jeg sgu skide garantien et stykke, og få lavet det et andet sted.
For har på fornemmelsen, at lige meget hvad, så bliver jeg opkrævet et eller andet for denne gang, selvom de siger garantien dækker.
Tilmeldt:
nov 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
så letter de nok røven
det virker nede i ElGiganten ihvertfald
jun 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 101 Svar: 587
aug 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 199 Svar: 2.321
Tilmeldt:
nov 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
elektronik der sendes til rep 3. gang, så kan man forlange en ny (eller er det muligvis først 4 gang man kan)
og over 3 ugers rep tid, så kan man forlange en ny
eller skriv til ret & råd dem plejer jeg spørge og de svare ok hurtigt.
men da jeg efter 6 mdr ikke havde fået andet en dårlige undskyldninger fra elgiganten (var kun på en remote så knap så vigtigt før min egen gik helt i smadder)
så gik jeg ned og sagde detjeg skrev længere oppe
dagen efter lå min remote klar til afhentning ^^
kender flere der også har brugt det, så tror nu nok det er rigtig nok, butikkerne rubber sig ihvertfald
jun 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 101 Svar: 587
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 13
har ikke handlet der siden.
tro mig.. elgiganten kan være ligeså slem, osse merlin...
husk, hvis i køber noget som er defekt når i lige har åbnet det, så retuner det og sig i har FORTRUDT købet. så får i pengene tilbage med det samme i kan bruge et andet sted.
siger i derimod i vil have den repereret kan i vente i måneder...
okt 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 299
okt 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 299
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 13
alf p
Det jeg mener med det er, at du self ikke skal sige til butikken at den er defekt,for så skal DU vente på at den bliver lavet. tricket er jo at slippe for ventetid for at få lavet noget du ikke har haft nytte af overhovedet
ARG! Computer !