{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

ARG! Computer ! {{forumTopicSubject}}

Må bare lige ud med det !
For lidt over 3 uger siden sendte jeg min LG computer ind til Fona, fordi der var et harddisk problem. De ville så sende computeren videre til deres service/reparations afdeling. Og jeg fik så at vide, at jeg ville ha den tilbage inden for 2 uger.

Igår skrev jeg en e-mail til dem, for at høre hvor den blev af.
Og jeg fik så svaret:
"Vi var nødt til at sende den til Holland. Undskyld vi ikke har givet besked fra os. Med hensyn til Fona's levering tid, kan jeg fortælle dig at de 2 uger er blevet HELT urealistiske. Vi ved ikke hvornår du har den tilbage?".

- Jamen, tak for det. Havde jeg vidst at det ville tage så lang tid. Så ville jeg sgu skide garantien et stykke, og få lavet det et andet sted.
For har på fornemmelsen, at lige meget hvad, så bliver jeg opkrævet et eller andet for denne gang, selvom de siger garantien dækker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ARG! Computer !
  • Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #1   19. dec 2007 over 3 uger så har du ret til en ny, fis ned i fona og fortæl dem det har du fået af vide af din advokat

så letter de nok røven smiley

det virker nede i ElGiganten ihvertfald smiley

• #2   19. dec 2007 Kunne godt overvejes faktisk. Det vidste jeg ikke smiley

• #3   19. dec 2007 Snoopy L er du sikker???

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #4   19. dec 2007 hørte engang i sådan et tv program

elektronik der sendes til rep 3. gang, så kan man forlange en ny (eller er det muligvis først 4 gang man kan)

og over 3 ugers rep tid, så kan man forlange en ny

eller skriv til ret & råd dem plejer jeg spørge og de svare ok hurtigt.

men da jeg efter 6 mdr ikke havde fået andet en dårlige undskyldninger fra elgiganten (var kun på en remote så knap så vigtigt før min egen gik helt i smadder)
    så gik jeg ned og sagde detjeg skrev længere oppe

dagen efter lå min remote klar til afhentning ^^

kender flere der også har brugt det, så tror nu nok det er rigtig nok, butikkerne rubber sig ihvertfald smiley

• #5   19. dec 2007 Snoopy L: Har skrevet til Ret og Råd nu smiley

• #6   19. dec 2007 har haft samme problem for flere år siden med fona..

har ikke handlet der siden.

tro mig.. elgiganten kan være ligeså slem, osse merlin...

husk, hvis i køber noget som er defekt når i lige har åbnet det, så retuner det og sig i har FORTRUDT købet. så får i pengene tilbage med det samme i kan bruge et andet sted.

siger i derimod i vil have den repereret kan i vente i måneder...

• #7   19. dec 2007 du har ikke ret til en ny efter 3 uger du har ret til at få pengene tilbage efter rimelig tid, og når det er elektronik varer der er tale om plejer man at sige rimelig tid er indenfor 8 uger.

• #8   19. dec 2007 og det er ikke sikkert butikken vil give pengene tilbage da du ikke har nogen returret ved en varer der er købt i en butik der er KUN 14 dages returret ved netsalg/tlf salg, de butikker der gør det er en service de yder da de ikke er forpligtet til det iflg. købeloven

• #9   20. dec 2007 reglen hedder at 3 gang din vare skal til rep. har du ret til en helt ny eller pengene tilbage.

alf p

Det jeg mener med det er, at du self ikke skal sige til butikken at den er defekt,for så skal DU vente på at den bliver lavet. tricket er jo at slippe for ventetid for at få lavet noget du ikke har haft nytte af overhovedet

Kommentér på:
ARG! Computer !

Annonce