{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Panasonic Home Cinema System {{forumTopicSubject}}

Godmorgen

jeg har besluttet mig for et Panasonic 42" Plasma PX70

Og så skal der jo lidt lyd til også så fandt jeg dette http://www.panasonic.dk/servlet/PB/menu/1248387_l14/index.html

Er der en der kender det cinema system eller bare ved om ud fra specifikationerne om det er noget der er iorden.

Gerne hurtigt svar da jeg køber både tv og cinema system om små 4 timer (når butikkerne åbner)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Panasonic Home Cinema System
  • #1   29. dec 2007 syntes det ser rigtigt fornuftigt ud det home cinema system der ...

• #2   29. dec 2007 Ja synts også det virker som det er ret fornuftigt, har også set det har vundet flere tests smiley

• #3   29. dec 2007 Lyden kan kun vurderes af den som lytter til det og er altid en smagssag, der er lige så forskellig som folks meninger - så hvis du selv mener det lyder fedt hjemme hos dig selv ja, så køb det og nyd lyden.

• #4   29. dec 2007 Gå ned i HIFI-klubben og snak med dem istedet, de watt der bliver oplyst i dit link kan du ikke helt regne med, da det garanteret er peak power på systemet.. i HIFIklubben får du MEGET bedre kvalitet end et "FONA-system"

• #6   29. dec 2007 Jeg vil da ikke mene at Hifiklubben er pretend to be, men derimod at de har en bred vifte af produkter som spænder over et stort prisleje, jo de har Cerwin Vega, men det er til bas-folket, de har til gengæld også B&W's dyreste højtalere til 74.000 stykket, men det er selvfølgelig smag og behag. Og Mht. linket, så havde jeg ikke lige set at det var RMS, men det er jo stadig bare 1000watt fordelt udover alle højtalerne.

Hvis man går i en special special hifibiks så er det jo HELT andre priser vi snakker om..

Kommentér på:
Panasonic Home Cinema System

Annonce