{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

kendskab til hdejendomme...?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude.. har 2 punkter på menuen.

1: Igår d. 5/1-2008 blev jeg udlært automekaniker, tillykke til mig.. Weeeeee smiley Så ville jeg lige høre de mekaniker der er herinde, hvad en reel løn som nyudlært den ligger i omegn af...? Har hørt fra nogen jeg kender de får 125 og andre der får 140..

2: Kæresten og mig står og skal flytte til fyn her om 4-6 måneder, og så har jeg fundet nogle lejligheder inde på www.hdejendomme.dk og så ville jeg høre om der er nogen kender til det på godt eller ondt. Det er åbenbart noget der har hovedsæde i Silkeborg, så vidt jeg ku læse mig frem til, og afdelinger rundt om i landet.
Men hvis der ellers er nogen der kender til evt. ledige lejligheder til den må i da meget gerne sige frem.

Og til dem på Fyn, er der nogen der kender et værksted, Autoriseret som Uautoriseret er sQ ligemeget er nemlig selv udlært ved uautoriseret, som kan komme til at mangle elelr vil ansætte en mekaniker til den tid, altså 4-6 måneder. Så må i igen meget gerne sige frem. Odense områedet ville nok være at foretrække, men vil ikk være kræsen hvad det angår, bare det ikke er for langt væk.

Håber der er nogen der ligger inde med nogle svar til det hele. På forhånd tak... smiley

Allan L


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kendskab til hdejendomme...??
Kommentér på:
kendskab til hdejendomme...??

Annonce