{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

SH
SH
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 95 Svar: 501

Den kriminelle situation i København. {{forumTopicSubject}}

Nu må der snart være nogle politikere, der får øjnene op for den stigende vold blandt især unge muslimske mænd. Det er på tide, at man i Danmark erkender, at disse menneskers overrepræsentation i kriminalitetsstatistikken ikke alene skyldes sociale forhold, men i høj grad også den intolerante religion, hvorunder de opdrages.

Hvis du opdrager et ungt menneske ud fra en livsanskuelse, hvor kvinder er mindre værdige end mænd, hvor ikke-muslimer er undermennesker, hvor det er dig forbudt at være venner med ikke-muslimer, hvor ikke-muslimers liv og ejendom kan frarøves uden moralske skrupler og hvor vold og intolerance er dybt forankret, er det vel helt naturligt, at integration ikke er muligt og at selv samme mennesker er stærkt overrepræsenteret i voldssager.

Dette får ingen ende før Danmark og de danske politikere får øjnene op for landets tilstand og erkender hvad den stigende udbredelse af Islam betyder for kriminaliteten i landet. Se blot hvordan kriminaliteten er de etniske uroligheder er steget markant i Paris. Se hvordan byer som Malmö og Göteborg med 22% muslimer har flere voldssager end København (som trods alt har langt flere indbyggere).

Så lad de andre europæiske lande hyle alt det de vil om fascistiske tilstande i Danmark – ligesom da 24-års reglen blev indført.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den kriminelle situation i København.
  • #1   7. jan 2008 racist

• #2   7. jan 2008 Okay ? Tillykke med det? Hvad vil du gøre ved det?

• #3   7. jan 2008 Ozan Y
    haha

• #4   7. jan 2008 og selfølelig må man gerne blive venner med ikke muslimske personer hvem har fortalt dig det

• #5   7. jan 2008 Er på ingen måde racist. Størstedelen af mine venner er udlændinge, og det har intet med sagen at gøre. Selvom man er udlænding kan man vel godt se at det er forkert de ting som forgår i Stor København....

• #6   7. jan 2008 ...ja det er sandheden ! Jeg hopper også med på vognen, kan godt følge dig sebastian

• #7   7. jan 2008 men du siger at alle udlændingerne har noget med vold og alt andet du siger

• #8   7. jan 2008 Nissan, det siger han jo ikke, han siger bare den vold der nu er, bliver bare begået mest af 2.g´er. og det er jo et fact ;0)

• #9   7. jan 2008 Sandheden. Kan kun give dig ret sebastian!!

• #10   7. jan 2008 Se bare sagen fra Weekenden hvor en 19 årig blev dolket ihjel fordi en eller anden nar frøs ørene..

• #11   7. jan 2008 men han siger jo at alle er kriminelle
    jeg har aldrig lavet noget kriminelt jeg har ik engang fået en bil bøde (END TIL VIDERE)

• #12   7. jan 2008 jeg kan godt se det som et kæmpe problem...men det er jo stadigvæk et mindre gruppe som udllæger vores ry!!
    Og ja det har ikke noget med Racisme at gøre....

• #13   7. jan 2008 Altså, fortæl mig en ting folkens.

Er man RACIST fordi man kan se et tydeligt spor i voldssager i DK?

Hvis vi er Racister, hvad er muslimer som mener at kvinder ikke er lige med os mænd, så?

Jeg er tildels enig med Sebastian, men vil absolut ikke kaldes racist, for det er jeg på ingen måde.

• #14   7. jan 2008 Sebastian H

Kan høre det intresserer dig lidt, hva med at vi omvendede dig til en muslim, gav dig en bmw helst en E30, jeg farver dit hår sort, og du tager massere af sol.. Resten kommer af sig selv smiley

• #15   7. jan 2008 Sebastian H.. du har helt ret..

nissan S.. du siger racist. som on det er noget skidt..
    de største racist er indvandre, og de gør det ikke bedre ved at kalde hinanden. My nigga.. eller andet slang!

den danske befolkning er mere og mere blevet racister..
    men med godt grund.. fordi vi prøv og prøv at ændre og hjælpe indvandrene.. men uden hjælp kun kretik..

jeg har givet op... det er en tabt kamp.. antiracist vi bare ikke se virkligheden i øjnene..

men fuck det jeg droppe snart danmark, træt af at se min penge gå til at hjælpe folk der ikke vil ændres.. de vil kun ha vores penge..

• #16   7. jan 2008 Det er så forkert at det skal gå ud over alle indvandre, da det jo nok ikke lige er største delen der laver lortet, men det er jo klart nok at folk generalisere med alt det lort der sker..
    Shit mand der er sgu lige før jeg snart dropper at gå i byen her i Århus.
    Hvergang jeg er i byen render jeg ind i noget lort uden at have gjort det fjerneste for det..
    Og lige pludselig står man sgu med det satans kujon stykke af en kniv i maven..

• #17   7. jan 2008 Folk som kalder andre racist i dette indlæg, har godt nok ikke ret meget viden om samfundet. Hva med lige at sætte jer ind i hvad han faktisk siger, i stedet for at komme med sådan en beskyldning?

• #18   7. jan 2008 Det er jo ikke det jeg siger. Hvis du gad læse emnet ordentlig inden du farer op i den offensive attitude så ville du se der står at selv samme mennesker er stærkt overrepræsenteret i voldssager.

Hvilket jo bare er rene fakta.

Det har intet at gøre med om man er mørk, gul. hvid eller blå.
    Nej problemet er som det nu engang er. Og folk som dig som sikkert er udlænding farer straks op og kalder folk racist fordi man kan se problemet. Havde det nu været danskere, negere eller kinsere som stod for disse problemer ville sagen jo ikke være anderledes og du ville nok ikke kalde mig racist hvis dette var sagen.

• #19   7. jan 2008 Det muligt det en mindre gruppe, men det sgu "jer" der opdrager jeres unger og ikke andre sagesløse folk.. Så ja har godt set det problem....

• #20   7. jan 2008 typisk at kalde folk racister i sådanne diskutioner. DET ER SGU FAKTA!

• #21   7. jan 2008 hehe men det ik alle vel

• #22   7. jan 2008 Det var fremme i nyhederne engang at 53% af ALT kriminalitet i dk bliver begået af indvandre.
    Det er satme en stor procentdel når man tænker på hvor få de er dem der laver lortet.....

• #23   7. jan 2008 Hallo aber.. Det er sq ligeså meget dansker som der er indvandre som laver ballade...

• #24   7. jan 2008 Mazda 2,3T MPS
    Ja det er fandme pisse ærgeligt når nu man elsker at smutte i byen og give dengas, men jeg gider sgu ikke gøre det for hver en pris;O)

• #25   7. jan 2008 Hussein _ du kan ikke komme uden om at STOR del af den grove vold bliver udført af unge indvandre..
    At der er danskere der laver en masse lort er der heller ingen tvivl om.

• #26   7. jan 2008 Mikkel K
    JEG GIR DIG RET DET ER (IK ALLE)

• #27   7. jan 2008 nissan S.. det er dine medmennesker der ødelækker det for dig.. hvis du vil ændre alt denne kretik af indvandre..

så stop dine venner, bekendt og famille..
    sig til dem de skal droppe tyveri, hærværk og vold..

DET VIL HJÆPE..

Ny kampagne lige som "stop en spritter!"

• #28   7. jan 2008 Selvfølgelig er der også danskere der laver lort. Men når man tænker på hvor lille en procent indvandre der er i Danmark, er der skræmmende hvor stor en procendel de udgør mht. kriminalitet

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.165
    #29   7. jan 2008 gir sgu topic starter ret

• #30   7. jan 2008 mange af jer tror at det er opdragelse af det her unge ,,som er galt !!! sådan er det ikke i alle tilfælder...problemen er at mange af de unge synes det er ret sejt og være krimi. eller at være efterlyst af politiet..og venner og kærster bakker dem op idet de gøre,og muslimer bliver ikke opdraget til at slog en anden ihjæl..eller gøre vold af noget art,tværdiimod...så jeg ved ikke hvor folk har den myte fra!!!

• #31   7. jan 2008 Hey Hey Stay T

Bland lige Mustafa udenom det her.

• #33   7. jan 2008 Jaffar A
    det rigtigt

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #34   7. jan 2008 det kan godt være de ikke direkte bliver opfdarget til at lave lort, men hvor er forældrene så henne...de må sq tage ansvar også.....er jo klart at når der ik er nogen der fortæller de 12-13årige at det er forkert at rende og stjæle og smadre andre folks ting, så bliver det heller ik bedre når de bliver ældre.....
    efter min mening er forældrene for passive i opdragelsen

• #35   7. jan 2008 Er det fordi de lytter for meget efter hvad 2 pac og fifty rapper om?? at det er SÅ FEDT at være THUG;o)
    Det eneste det der "gangster liv" medføre er at når de engang bliver lidt ældre så har de fucked alle muligheder for at få job eller lærepladser og bliver tvunget til at arbejde med et lorte job resten af deres dage eller ende på støtten..
    Det ville sgu være smartere at bruge sin ungdom på at uddanne sig og blive til noget så man kan føre et ordentligt liv resten af vejen;O)

• #36   7. jan 2008 Fuck det. Jeg kan lige så godt fortælle jer hvor dan denne tråd ender.

Der vil blive skrevet "fucking racister" og "fucking perker" bla bla bla i den sidste ende ville man ikke få en skid ud af det.

Ren spild af tid. Der er jo flere af sådan nogle tråde her på siden hvor situationen har eskaleret og folk har sunket så lavt.

• #37   7. jan 2008 Sebastian H, Stay T, Mazda 2,3T MPS og mikkel..

i kan droppe det.. i vil aldrig kunne ændre en mustafa eller ali..

men hvis i nogensiden gør så bukker jeg mig i støvet for jer smiley

• #38   7. jan 2008 går selv med en del og forældrene ved ikke noget.. en hel anden person når man er med familien..

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #40   7. jan 2008 der er jo også spørgsmålet om danskerne så ikke laver meget mere kriminalitet, men bare er meget bedre(mere diskrete) og derfor ik bliver opdaget/fanget.... bare en tanke....

• #41   7. jan 2008 et helt andet problemstilling er eller jeg ved ikke om mand kan kalde det problem..men for nogen må det være..
    at strafsystemet i DK er alt for blødt..den børt være lidt hårder især for dem der under 18.. og de her unge vi taler om,ved udmærket at politi må ikke slog dem eller røre v dem..og det udnytter dette punkt..det værste straf er og kom på enet eller andet lukket inst. som er det rene lukus for dem,og det fedeste aktivititer som de iike normarlt har råd til..så hvilke straf er det!!!!
    derfor ser mand næsten ingen kriminale unge under 18 i mellemøsten for ex. for før politi når frem så har folk på gaden tog fat i den ung i nakken og han fik et par flad..kan i se fidusen..men herhjæm hvis jeg for ex. ser en unge bryder i en bil og bruger fysisk magt så kan jeg risikere og kom i fængsel..

• #42   7. jan 2008 tror ikke det fordi danskerne er mere diskrete det mere småt, såsom 2 der lige klapper hinanden og råber højt hvor de så bliver smidt ud.. indvandrere er i større grupper eller mere grove at en dørmand ikke er nok.. Peace smiley

• #43   7. jan 2008 Danmarks Statistik oplyser: “Både mænd og kvinder af udenlandsk oprindelse i alle aldersklasser har en højere kriminalitet end befolkningen med dansk oprindelse og befolkningen under ét. Højest lå gruppen af mandlige efterkommere med 14,8 procent mod indvandrere med 8,1 procent og personer af dansk herkomst med 5,3 procent” (procenterne angiver antal dømte for lovovertrædelser).

Ser vi kun på voldskriminaliteten, så er 2,8 danske mænd ud af 1000 dømt, mens tallene for indvandrere er 7,9 og efterkommere 19,6. Efterkommere er altså i gennemsnit syv gange så voldskriminelle som danskere.

Efterkommere, født af indvandrere og opvokset her i landet, har en kriminalitet, der er tre gange så stor som danskernes, og en voldskriminalitet, der er syv gange så stor. “Integrationen” er altså slået fejl.

Jeg synes bare det er ekstremt sørgeligt at det eskalerer så voldsomt hele tiden. Det er åbenbart umuligt for os danskere at få de kriminelle udlændingere på ret spor. Hjælp dog jer selv. Jeg er udemærket klar over det er en lille procent del af de ca. 500.000 udlændingere som vi har i Danmark som laver denne kriminalitet. Men hvis nogle kan hjælpe dem må det sgu da for helvede være deres egne landsmænd? Problemet med dem er at de er alt for stolte og ligeglade til at indse problemet. Hvad sker der om 10 år?

Jeg ved det ikke. Men jeg kan sige en ting. Hvis det bliver ved meget længere. Så er vi flere end jer.

Al respekt til udlændigere som holder sig på den rette side af loven, samme gældere danskere, kinsere osv.

• #44   7. jan 2008 Sebastian - So true....

• #45   7. jan 2008 Og Jaffar. Jeg kan kun give dig ret. Der skal strammes ekstremt op på strafferammen i Danmark. Jeg kan ingen logik se i at man kan dræbe en person uden grund og slippe afsted med 2 måske 3 år i et lukket fængsel. Men smugler du 3 kilo kokain får du højst sandsynligt 5-7 års fængsel.
    Men dette vil også betyde en meget strammere udvisningspolitik hvilket jeg også mener er meget nødvendigt som situationen ser ud nu. Der skal åbenbart indføres en nultolerance her i landet før folk forstår.

• #46   7. jan 2008 sebastian H.. ja for nogen der vil nultolerance virke og det er det eneste..
    kommuner har i mange år brugt mange millioner på alt mulige projekter..som ikke ført til en skid...så er det ikke på tid at man begynder og tænk på lidt mere utraditionalt metoder???

• #47   7. jan 2008 sebastian. disse folk som gør disse ting(udlændinge som du siger) de er hverken muslim eller troende på nogen måder. islam siger ikke man skal dræbe andre(pga huer osv) eller for den sags skyld undertrykke kvinder. Det er folk som laver deres egen form for lille relligion. fortolker islam på mange forskellige måder. jeg er selv født og opvokset i dk. er troende. udd. tømrer osv. tar til fredags bøn osv. så Islam kan ikke bruges hos disse mennesker som begår disse forbrydelser. det er da disse folk som har ødelagt det for de andre unge som vil i byen hygge sig og hvad der ellers hører med til ungdommen. men nej der bliver kigget skævt på disse unge udlændinge som opfører sig pænt men desværre i mange tilfælde bliver skåret over en kam. du har ret i der skal virkelig strammes op hvis DK ikke skal blive ødelagt. både af dansker og udlændinge(østeeuropa)
    man skal huske ikke at bedømme alle. der er mange flere 2g. som uddanner sig, og integrerer sig i det danske samfund. og synes at disse mennesker ødelægge det for dem.

• #48   7. jan 2008 Tasci. Jeg mener jo heller ikke at fordi du er troende er du på en forkert sti. Tværtimod. Det jeg mener med islam osv. Er sagen om forældre som ikke forhindre deres små børn i at starte en kriminel levevej i en meget meget ung alder. Mange udlandske forældre er kommet til Danmark på den ene eller anden måde og ignorer fuldstændig det danske samfunds borgere, love og regler. Ergo går det ud over børnene som desværre ikke ved bedre. Dette er ikke ment til alle udlændige. Som sagt er jeg 100% klar over hvor lille del af udlændigere som udøver denne kriminalitet.

F.eks var jeg en dag nede i kiosken. Det er en ældre mand fra Tyrkiet som ejer denne kiosk. Han er vel omkring de 60 år gammel. Jeg har et rimlig godt forhold til ham og han kan tage en joke og han kan self. også joke med mig. Jeg spurgte ham så en dag om han havde læst avisen eller set nyhederne eller på anden måde opfanget hvad der sker i landet mht. kriminalitet.
    Hans svar chokerede mig da han sagde at han hverken læste avis eller så dansk tv, og det havde han egentlig aldrig rigtigt gjort. Nyhederne var tyrkiste og avisen var uinterresant. Hvordan kan man acceptere at være en gæst i dette land, nyde de fordele der er ved at være her, muligheden for at han kan tjene penge til sigselv og sin familie. Og så ikke interresere sig bare den mindste del for det land han nu engang er bosat i. Synes virkelig det var underligt.

Kashmir. Det var da noget mærkeligt noget at sige. Kan i ikke bo sammen udlænding og udlænding uden at blive kriminelle? Jeg bor på Østerbro. Her er måske 90% danskere. Er det så en grund til at jeg skal være kriminel? Bullshit.

• #49   7. jan 2008 HELT ENIG

• #50   7. jan 2008 Og hvad skulle det hjælpe Kashmir? Det er ikke min skyld hvis der er problemer i Ghettoerne. Det er heller ikke samfundets skyld. Kan kun være de folk der bor der skyld.

• #51   8. jan 2008 Hvem er lam og høre på?

• #52   8. jan 2008 Jeg er enig med dig Sebastian. Og syntes jeg læste en kommentar omkring at dette emne havde en negativ tone, hvilket jeg bestemt ikke syntes det her.

Ja, der skal strammes op på flere ting. Straffeloven, udlændingeloven især... Ordet "Integration" skal også være dets betydning bekendt i fremtiden, hvilket det ikke ligefrem er nu!

Zico I: Må jeg have lov til at spørge hvad "pic kurusu" betyder?

• #53   8. jan 2008 Jeg giver jer ret i, at københavner med en anden etnisk baggrund står for en stor del af kriminaliteten i KBH i forhold til deres størrelse.

Men det at i påstår at Muslimer ikke anser kvinder som deres ligefod er fuldstændig forkert!

Jeg er selv muslim og i hele min familie og den del jeg kommer fra er kvinderne på ligefod med mænd. De har arbejde og har samme rettigheder som mænd.

Men hos fanatiske familier (som udgør en meget lille del!), er kvinderne undertrykt, og det er skidt!

Men i Danmark er kvinderne jo hellere ikke på ligefod med mændene! Mænd tjener mere end kvinderne og har en større chance for at udvikle sig på arbejdsmarkedet end kvinder. Så det kan jo også anses som kvindeundertrykkelse. Men det er jo rigtigt at det ikke kan sammenlignes med de fanatiske muslimer.

• #54   8. jan 2008 Kvinder i Danmark <b>vil</b> heller ikke have ligestilling...

De vil jo f.eks ikke engang udtjene værnepligt... Men for hulen, de vil da godt have "lige så mange penge som mændene". smiley

Kommentér på:
Den kriminelle situation i København.

Annonce