586 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Skal hente ny"
Skal hente ny bil idag:D
Ja så fik jeg endelig solgt bilerne, og idag skal jeg så op og hente en volvo 850 stc. T5 og jeg glæder mig som et lille barn:D ville bare lige dele det med jer:) Evt. nogen der ved hvad man skal ...
Ja så fik jeg endelig solgt bilerne, og idag skal jeg så op og hente en volvo 850 stc. T5 og jeg glæder mig som et lille barn:D ville bare lige dele det med jer:) Evt. nogen der ved hvad man skal ...
Skrevet af: *Steffen * - 5. jan 2007
Hente ny bil men?
Skal, muligvis hente en ny bil næste week, men den kommer nok til at stå lidt indtil den anden er solgt. så tænkte på at få nogle prøve plader og køre den hjem eller skal jeg ta den med plader og ...
Skal, muligvis hente en ny bil næste week, men den kommer nok til at stå lidt indtil den anden er solgt. så tænkte på at få nogle prøve plader og køre den hjem eller skal jeg ta den med plader og ...
Skrevet af: # Celina/AwD # - 25. sep 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
jun 2004
Følger: 17 Følgere: 8 Biler: 6 Emner: 84 Svar: 1.122
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 59
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 18 Biler: 9 Emner: 73 Svar: 1.641
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 63 Biler: 5 Emner: 136 Svar: 2.799
Skal også hente min bil i morgen fra værksted.. De gæve folk ved Pladebixen tog 2½ time kortere tid om at skifte tandrem (og de andre remme) end Nissan ville.
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 12 Svar: 59
Skal hente ny bil i morgen