{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Hva mangler du gude til ? {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med et skole projekt diskuterer jeg lidt med en om hva folk går og mangler guides til (film). Altså små ting hvordan man optimerer windows, finder ud af hva sin computer indeholder og lign. Ikke nødvendig vis lidt noget angående en computer, kan også være alverdens andet.

Mangler nemlig lidt ideer til hva vi skal lave nogle guides over, som folk rent faktisk kan bruge. Ideer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva mangler du gude til ?
  • #1   12. jan 2008 Guide til Bg:D Fx hvordan man opretter en bil ordenligt:)

• #2   12. jan 2008 hvordan man samler et anlæg i en bil fra A-Z

• #3   12. jan 2008 ikke at jeg mangler det. men tror sku der er mange der godt kunne bruge en guide til hvordan man samler det 100% korrekt

• #4   12. jan 2008 en guide til at få opdraget kæresten til at det er okay man ser fodbold og drikker øl mens hun gir blow job..!

• #5   12. jan 2008 Som Team Dyt i Dåsen siger Anlæg. jeg ed jeg godt ku bruge det.

og alle vil gerne lære det jo? alle de nye unge drenge. som er incl mig selv smiley '

hva for nogle stik man skal bruge f.eks og ting.

altså fra batteri og så skal der være en ledning til sikring osv. alle de der små lette ting som det er for nogle men for andre det ik er alle de der idiot ting man "bare burde vide" som andre ik gør.

hvis du med? smiley

• #6   12. jan 2008 Jeps, jeg er skam med smiley ... Bare ikke der jeg selv har den største erfaring, men det kan man altid få, ideen er ihvertfald skrevet ned.

• #7   12. jan 2008 Sådan tjener du garanteret en milliard million for dummies guide

• #8   12. jan 2008 Lave en guide der beskriver alt vedr. en installation af Windows Vista.... Med backup af alt fra Windows XP, mails, fortrukne, Billeder, dokumenter, webbank m.m..

Også hvordan man får det hele ind igen....

Lav også en guide til alle de gratis programmer som også skal installeres; AVG Antivirus, Adobe Flash, Adobe Acrobat, Klite codecs, Winrar m.m....

Good luck!

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #9   12. jan 2008 Nu er det vel guides til hvordan man optimerer sit styresystem eller programmer på computeren der menes.
    Ikke hvordan man hælder udstyr i sin bil - der medfølger forresten oftest vejledninger med. Er det originalt sidder der somregel stik.

Jeg har lige idag opsat et trådløst netværk herhjemme, det kunne jeg forestille mig ville være en god guide.
    Eller hvordan man sætter sit Mailprogram op, tænker på SMTP, POP3, indgående server, udgående server osv.

• #10   12. jan 2008 Jeg mangler en guide til hvordan man siger "NEJ" til at tage i byen, når man ved man skal tidligt op næste dag

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.552
    #11   12. jan 2008 NO^DICKHILL aKa. Simon P

BååååååB - øjnene er trætte smiley A´beklawer!

Kommentér på:
Hva mangler du gude til ?

Annonce