{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvvalgt opgave om Elektriker udd..
  • #1   16. jan 2008 Hvor langt er du?
    Gør en stor forskel smiley

• #2   16. jan 2008 lav en PE tester.. sådan en lavede vi på grundforløbet.. rimelig let opgave

• #3   16. jan 2008 Marcus M -

Jeg skal godt nok først starte her på mandag, men vil godt have en ide om hvad jeg kunne lave, så jeg ikke sidder midt i min opgave og falder i søvn fordi jeg ikk kan finde på noget smiley

• #4   16. jan 2008 skrev også selv om elektriker i min OSO opgave den gang jeg gik i 10 klasse, lavede en plade med en korspendance tænding hvor de så tændte en lampe, kontakterne var så ikke skruet på så man kunne se hvordan ledningerne var forbundet,

og så var det bare og fortælle hva primær jobs kunne være og hvilke former for elektriker man kan være,

(der blev ikke sat strøm på!)

• #5   16. jan 2008 jamen der er jo mange muligheder... du kan enten snakke om noget med lys, eller evt hvis hvordan fanden det er man for lys i pæren. eller os er der jo motorer. eller noget med at styrre ting... man kan os se på de ting der nu. f, eks wireles tryk, og ihc.. men det kommer os an på hvad din interresse er

• #6   16. jan 2008 kasper: jeg lavede selv samme projekt.. det eneste du skal bruge den ting til som du laver til din fremlæggelse, er jo kun for at folk ikke bare skal sidde og lytte hele tiden.. men os kan se lidt af det du egentlig står og snakker om

Kommentér på:
Selvvalgt opgave om Elektriker udd..

Annonce