{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

ALT kommer ind på bilgalleri.dk {{forumTopicSubject}}

koster det noget at oprette en bil her på siden?

efter min mening burde det koste noget for at få sin bil herind... der vil nok fjerne en del af ALLE de salgsannonce biler + naboens bil + alt det andet ragelse folk prøver at få herind

surt opstød fra mig... men ud kom det

mvh kevin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ALT kommer ind på bilgalleri.dk
  • #1   23. jan 2008 flot

• #2   23. jan 2008 syntes det ville være rigtigt dumt da man allerede har betalt for sin profil...

man burde bare lave skarpere krav... eller måske skulle man "kvalificere" sig til at kun give ind stemmer på lidt en anden måde end via udfordringer?

• #3   23. jan 2008 det koster ja smiley

hvis man opretter en ny bruger

• #4   23. jan 2008 jeg kan da heller ikke forstå hvordan en bruger kan oprettes uden bil

• #5   23. jan 2008 tjaaa, det meste bliver afvist så problemet er vist ikke så stort endda....folk piver jo konstant over hvor svært det kan være at få oprettet en bil fordi folk stort set afviser alt....jeg har dog aldrig selv prøvet at oprette og få noget afvist men synes ik du har ret... ja, meget bliver oprettet som ik skal ind, 99% bliver alligevel afvist....

Du burde hellere skyde lidt på dem som opretter salgsannoncer, skrottede biler eller naboens bil, det er trods alt brugerne selv, som gør i nælderne på den konto !

/A

• #6   23. jan 2008 eller de der admins ku få fingeren ud af rø*en og slette hele profilen til dem der opretter deres barnevogn eller et grimt billed af dem selv..

eller BG ku lave det sån at at de sq godkende bilerne.. - ved godt det er mange biler at godkende om dagen, men vi har betalt for profilerne, så vi kan vel kun forvente det bedste smiley (- tydeligvis ikk)

• #7   23. jan 2008 claus>> det er da ret oplagt...du kan få adgang til markedet uden at oprette en bil, så kan du komme ind og byde samt købe en bil uden at have en bil oprettet......det er vel fair nok?? Så kan dem der vil sælge bedre få købere til at byde

• #8   23. jan 2008 NFP !: hehe, jah tænkte også lidt i den stil, men det tror jeg desværre ikke der er resurser til, men mon ikke man kunne finde folk der var villige til at gøre det frivilligt måske? smiley

• #9   23. jan 2008 Jeg har sku da aldrig betalt en krobe for noget herinde...??????

• #10   23. jan 2008 Hmm, på en måde god ide, og måske lidt nedern(:

Men det er ikk alle som forsøger der kommer ind(:
    Se her:D Bare på et par få timer:D
    Dårlig oprettelse af "biler"

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=17973

• #11   23. jan 2008 og du skal også være logget ind for at se alle de oprettede bilers billeder..

det er fint nok. lad det være som det er, men ja der kommer meget, som i mit hovede ikke burde være her
    (alle kommentarer om at saxo ikke er en bil holder i bare for jer selv :P)

• #12   23. jan 2008 NFP>> ahhh come on.....du vil have at admins skulle være smagsdommere for hvad der har adgang og ikke adgang? kan I tænke jer hvilket piveri der bliver herinde over deres bedømmelser samt hvor unfair de er når der bliver bedømt.....christ smiley

og nej, admins sletter ikke en bruger bare fordi han opretter noget som ikke lever op til reglerne eller bliver afvist, brugeren bliver afvist anyway og han må bare oprette igen indtil brugerne er tilfredse....så simpelt er det !!! at brugerne herinde så ikke altid forstår at det rent faktisk er en form for selvbestemmelse at de kan stemme ind/ud, det er jo komik på højt plan smiley

• #13   23. jan 2008 Daa p>> du oprettede din profil før der kom betaling via sms.....ligesom jeg selv smiley

• #14   23. jan 2008 Aha.. heldigt for mig så.. hehe

• #15   23. jan 2008 Hvad koster det at blive oprettet? Og er det en engangs-beløb?

• #16   23. jan 2008 Ricko>> HA's er netop frivillige.....og derfor er det svært at styre hvordan der bliver bedømt....men admins tanke har netop været at dette er brugernes galleri, ergo er det brugerne som bestemmer hvad der er godt nok mht. billeder og tekst men kun opsat nogle ret simple regler for hvad man skal overholde....dem som ikke overholder reglerne kan I jo bare stemme ud? kan seriøst ikke se hvorfor det skal være så svært for folk at forstå samt at bruge.....

• #17   23. jan 2008 Daa p>> i starten var det 19,- pr sms og det var én gang ved oprettelse, ergo 1 gang pr. profil. Svimlende beløb for at anvende bilgalleri, ik? smiley

• #18   23. jan 2008 Anders T - Det seneste nye, er det ikk at ny oprettede, skal betale 20kr pr år?

• #19   23. jan 2008 Anders T: er enig, men samtidigt syntes jeg bare at det er underligt at man får flere point gennem udfordringer... ville nu mene man burde have et andet system til det smiley

• #20   23. jan 2008 Ricko - jah det ku oz være en go ide.. alle der piver kan jo gøre det.. smiley . - ja jeg piver, men i piver mere når jeg afviser alle biler smiley ..

anders - nej nej, de får jo ingen penge for at være dét.. Men hvis jeg nu opretter en pose slik, SÅ burde de træde til, ellers er der jo ingen grund til de er her ?
    jah det er rigtig, men hvis jeg opretter den pose chips og den kommer ind på BILgalleri.dk, burde de da gøre et eller andet, og hvis jeg har betalt for min bruger, vil jeg nok lære dét smiley ..

Det er da fint nok at oprette en masse lort vi kan grine lidt af, så længe det kun er en gang og det ikk bliver godkendt..

• #21   23. jan 2008 NFP>> hvis og hvis....men opret du bare din pose chips, den bliver jo bare afvist og hvorfor gøre mere ved det? Det er da revnede ligemeget, det I ikke bryder jer om kan I da bare afvise, hvorfor have ondt i den dertil indrettede over det? Det er da den bruger, som sidder og opretter noget, der aldrig kommer ind, som spilder tiden, hvorfor straffe ham med udsmidning? Bare afvis og afvis indtil profilen lever op til jeres krav og tekst og billeder + selvfølgelig bilgalleris krav.....at brugerne ikke kan hitte ud af at oprette korrekt eller fyldestgørende profiler og derfor bliver afvist skal admin seriøst ikke spilde sin tid på, de har RIGELIGT at se til med brugerne som efter oprettelse ikke kan hitte ud af at holde sig til de simple regler eller som vræler, når de selv bryder reglerne og ikke vil lytte til når en HA skriver til dem......

Glem dem som opretter junk, de kommer ikke ind alliegevel og koncentrer jer om de biler, som er herinde i stedet, det er sgu da det bilgalleri er bygget til......

• #22   23. jan 2008 NFP>> og ja, bilgalleri kan jo bare ansætte nogle folk til at være admin, ja det kan de. MEN så kommer I til at betale for det, da deres lønudgift skal dækkes af brugerne = så vil det f.eks. koste penge at lave indlæg, Nøøøjjjj her bliver stille fremover smiley

• #23   23. jan 2008 Anders - La os så sige at der er 50000 brugere herinde, 15000 af oz opretter en masse lort og bliver ved og ved, vil du ikk synes det var nedern når nu du har betalt 29 kr for at glo på billeder af hjemmesidens indhold, altså fordi der var så mange der gjorde det.. ?
    Mange bliver jo ved at oprette deres hest fordi de synes det er sjovt når folk bliver sure, og det tager jo max 1min at oprette noed, med et billed og ingen tekst så det er jo ikk særlig slemt for dem ..

Jah men hvis de siger det skal koste penge at oprette indlæg, slipper vi jo oz for indlæg som det her smiley

• #24   23. jan 2008 NFP>> At folk opretter en profil med et billede, af en hest eller en burger rager mig en skid....de bliver afvist indenfor 5 min....og havde jeg betalt dyrt (29,- uha) for min profil var jeg stadigt ligeglad, folk kan jo gøre som de vil men de kommer aldrig ind med deres lort, derfor er jeg ligeglad....når de opretter noget, der er godt skal de derimod stemmes ind og bydes velkommen uden pis, det glemmer folk så også smiley
    jeg ville i stedet for at sidde på min flade og hyle bruge min tid på at kigge på biler (dem som ER velkommen, oprettet og godkendt) og ikke spilde tiden over at være pisset på de andre.....men jeg er jo sær, tænk at bruge sin tid på noget fedt og ikke noget surt ;o)

• #25   23. jan 2008 Man bestemmer jo selv hvad man helst vil bruge sin tid på herinde.....;o)

Kommentér på:
ALT kommer ind på bilgalleri.dk

Annonce