{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Holstebro! Hjælp fra VW Mek. eller.... {{forumTopicSubject}}

en der kører, har kørt, eller generelt ved hvordan en Passat skal køre.
Jeg har et problem med min Passat, som jeg har brug for hjælp til. Jeg skal have fundet ud af, om koblingen/gearkassen (har keine forstand på biler) skal skiftes. Sådan som jeg ser det, så er det koblingen som er helt fucked. Hvis jeg trykker koblingen 4-5cm ned, så kan jeg skifte gear uden problemer. Resten af vejen, de der 8-10 cm eller hvor meget det er, kan jeg ikke bruge til en skid. Dette gør, at koblingspunktet ligger på et meget lille sted. Der er slet ingen glidende overgang, hvis I forstår. Koblingspunktet kommer meget pludseligt, hvilket jeg ikke mener kan passe. Det er meget frustrerende at køre bykørsel i den, pga de mange gearskift.

Anyway, hvis der er en der har tid til at møde mig i Holstebro området, enten i dag (indtil kl 15.30), eller måske næste lørdag eller søndag, ville det bare være perfekt. Vi kan også finde ud af en hverdag efter kl 16, hvis det passer bedre. Gerne én der er vandt til at arbejde med, eller køre Passat. Så kan vi lige tage en lille triller, og så kan jeg høre din mening. Da jeg arbejder på mit kolonihavehus her i dag, sidder jeg ikke meget ved computeren. Så ring eller skriv på: 24 48 22 11 , hvis du har lyst til at hjælpe mig et kvarters tid! smiley

Håber på hjælp..

Mvh, Christopher Nyhus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holstebro! Hjælp fra VW Mek. eller....
Kommentér på:
Holstebro! Hjælp fra VW Mek. eller....

Annonce