{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

hjælpeadmin ===??? {{forumTopicSubject}}

hmmm nu sidder jeg her og tænker
hvad gør en admin her på siden ???
er det ikke meningen de skal tage fat i nogen af de problemer der er herinde ???
eller er de her kun for at se godt ud ???

syntes efter anders med saaben er stoppet er det som om det man skriver til hjælpeadmins ikke bliver taget alvorligt / man får ikke svar fra div admins ,,,

tjaaa bliver nok frosset men pyt vil se om det hjælper at lave et indlæg om der evt sker noget ....

jeg tænker på
diverse indlæg der er ved at være i køb og salg

alle de salgsannoncer der er mere end 1 af

biler der kommer ind selv om de er til salg
.....

bare et lille udpluk af hvad jeg kan skrive ...

hilsen martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælpeadmin ===???
  • #1   28. jan 2008 kan kun give dig fuldstændig ret

anders er KLART den bedste hjælpe admin der til dato har været på denne side

han gjorde altid noget ved det hvia mna henvendte sig til ham dem der er nu håner som regel en og det ender med man blir frosset selvom man henvender sig med et problem

• #2   28. jan 2008 selvfølgelig hjælper det da at skrive til admins... men der er desværre kun 9 admins eller sådan noget... og der er alt for mange problemer på bg til at de ka nå det hele...

• #3   28. jan 2008 Jeg synes ikke at folk sætter deres bil til salg, inde i deres profil burde have dem slettet... Synes det er ganske fint at det står der, for så ved man det, uden at behøve at rode hele markedet igennem..

• #4   28. jan 2008 håber virkeligt på der snart bliver rettet op herinde . for skal man til at give mønter hvert år for at kunne bruge siden , skal der efter min mening også være noget at se for de penge ,,,P.S betaler gerne men kan man ikke få valutta for det man skal jeg ikke støtte noget ...

• #5   28. jan 2008 Nu får de jo ikke ligefrem penge for det vel. De er vel bare til at holde styr på de spammere de lige kommer forbi..

• #6   28. jan 2008 Hjælpe-admins laver meget herinde.

Sletter irrelevante annoncer, logmenter. Genposting af annoncer. Rydder op i forum. Sletning, rettelser af overskrifter, korrekt posting kategori, anmeldelser. Osv osv.

• #7   28. jan 2008 Og som Daniel B siger

Nej, vi er ulønnet. Det er frivilligt arbejde. Vi kan ikke sidde på BG 24/7. Vi har også et fuldtids job at pisse. Eller jeg har ihvertfald.

• #8   28. jan 2008 1.10. Hjælpe-admins, hvad er det?
    På BilGalleri.dk er der et antal hjælpe-administratorer, som du kan kontakte for at få hjælp.
    Hjælpe-administratorer er brugere fra BilGalleri.dk, som hjælper med sidens drift samt kontakten til brugerne. De er her for at holde ro og orden og medvirke til at brugerbetingelserne overholdes. Hvis du har problemer eller spørgsmål til nogle af de ting, du ser eller oplever på BilGalleri.dk, kan du derfor med fordel skrive til en hjælpe-administrator. Det kan f.eks. være vedrørende:

Dårlig opførsel
    Fjernelse af uønsket indhold
    Frysning eller lukning af brugerkonti, som ikke overholder betingelserne

<b>Indlæg omhandlende administrator eller hjælpe-administratorer’s handlinger er uønsket i Forum. Vil man klage over en hjælpe-administrator kan man benytte kontaktformularen øverst på siden. Alle mails bliver ikke besvaret, men alle mails bliver læst og vurderet og vi foretager derefter de handlinger vi mener, er nødvendige.
    </b>
    Hjælpe-administratorer har dog ingen mulighed for at hjælpe brugerne med info og support til oprettelse og aktivering af profiler. Ved spørgsmål vedr. dette må der rettes henvendelse til administrator via kontaktformularen øverst på siden.

Du kan kontakte en hjælpe-administrator via linket ’Hjælpe-admins’ øverst på siden. Her kan du skrive beskeder til de enkelte hjælpe-administratorer. Undlad venligst at skrive beskeder under Hjælpe-administratorernes biler da disse forbeholdes almindelig bilsnak.

• #9   28. jan 2008 Når jeg henvender mig til en hjælpe admin, er der altid kun postivit respons fra dem.

Det med at biler kommer ind selv om de er til salg, er jo vores og jeres skyld, vi kan jo bare lade være med at stemme dem ind, det er nu heller ikke ulovligt at sætte den til salg, i det den kommer ind .

De kan ikke se alle annoncer igennem, men finder du jeg eller andre en annonce der er flere af eller som ikke indholder noget med biler at gøre, så kan man bare skrive til en hjælpe admin, så tager de jo fat i det så snart de har tid.

Kan ikke se hvorfor du skulle fryses for det her, det er jo bare et spørgsmål.

min pointe er, de klare det meget godt de sidder her jo ikke 24/7 og har ikke tid til at kigge alle igennem sømmene så der vil altid være nogen som smutter igennem, men folk skal heller ikke være bange for at skrive til dem, hvis der er noget som ikke stemmer over ens med reglerne her inde.

• #10   28. jan 2008 kan man ikke overskue at være hjæpeadmin skal man prøve at få andre til jobbet ... har man sagt ja til noget skal man da gå ind i det med lidt sjæl ... om det er gratis eller ej ...

• #11   28. jan 2008 Philip - Nice hvor for man et job hvor man for penge for at pisse Citat "Vi har også et fuldtids job at pisse" hehe typo går jeg ud fra.

• Diboth
    Diboth Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 758
    #12   28. jan 2008 syntes også de gør et udemærket stykke arbejde, alle kan jo ikke være nogle superhelte

• #13   28. jan 2008 Hehe, typo... do'h smiley

• #14   28. jan 2008 Det er da rart at se nogle værdsætter hvad vi laver herinde...

Vi er kun mennesker og har også liv ved siden at bilgalleri.dk som skal passes, kan godt være vi ikke får fanget alle ting men garanterer for vi får fanget meget af det som ikke skal være her, men det ser i jo ikke fordi det bliver slettet...

Vil så også have lov til at græde min bøn, vi er her utrolig meget af vores privat tid og det er dælme ikke mange som snakker pænt til os eller om os, så forvente man får et svar tilbage når man starter ens besked med idiot, fjols eller lignende (som 75% af beskederne består af) skal man ikke regne med!.

• #15   28. jan 2008 Jeg har kender en tidligere hjælpeadmin, så jeg ved hvor meget der skal laves som Ha´er ... men folk ligger åbenbart ikke mærke til det.. Philip nævner selv en del af det de laver.. Og de bruger meget af deres private tid herinde..

• #16   28. jan 2008 jeg mener bare er man "ansat" om det er gratis eller ej :=) . Burde der efter min mening være flere hjæpe admins . har klaget over ting og sager men ak nej om man bare får en lille respons ,, har et MEGA ? er bilen til salg kan den så komme ind for har man en smadderkasse til en bil og den er tilsalg bliver man afvist PGA den er tilsalg MEN har men en rigtig flot bil kommer den ind hvad enten den er tilsalg eller ej ,, kan man ikke få helt klare retningslinjer ang om den må være til salg eller ej ... det med der er folk der har flere af samme annonce hvad gør man der ? hvad med de ting der er solgt i køb og salg og folk ikke sletter dees annoncer hvad gør man der ???

• #17   28. jan 2008 Alice og Martin P >

Jeg er enig i det du synes der skal laves om på, derfor ønsker jeg også det sker..

• #18   28. jan 2008 annoncer udløber efter X antal dage.
    biler må GODT være til salg ved oprettelse, bare de ikke er lavet som salgs annoncer

Folk må kun havde en annonce af samme vare, overtrædelse kan medføre frysning i første omgang bare en advarsel.
    Ser du en som har flere annoncer af samme vare kan du bare skrive til en hjælpe admin.

læs evt. reglerne for brug af siten, hvis der er noget du er i tvivl om

• #19   28. jan 2008 selv om de udløber efter 30 dage, er det da mega belastende at de ikke sletter deres lort når det er solgt, og ja der er satme mange der både har 3 og 4 af de samme annoncer her inde også på træls og kigge på

• #20   28. jan 2008 Per > Helt enig.

• #21   28. jan 2008 Per . er enig med at det kan være interrende at folk ikke sletter deres annoncer. man ja det er jo umuligt at holde øje med, folk behøver jo ikke at skrive nogen steder om varen er solgt og vi kan heller ikke havde HA'er gå rundt og skriver i alle annoncer om varen er solgt.. hehe men ja man kunne da godt være så sød at slette sine solgte vare.

• #22   28. jan 2008 er da helt rart at se der er folk der er enig .. kan folk ikke bare slette deres ting når de er solgt ?
    det med reglerne er åbentbart ikke helt reelt for her i morgen prøver jeg lige at sætte en bil ind jeg har købt OG NEJ DEN er ikke til salg :=) MEN JEG vil væde på den ikke kommer ind fordi den er tilsalg .....

• #23   28. jan 2008 Hvis I støder over nogle annoncer i markedet som er genposting, så skriv gerne en PB til mig ang. dette. Så vil jeg straks se på det! Kigger dagligt alle annoncer i gennem som er oprette de sidste 2 dage. Men der kan altså være nogle smuttere vi har overset.

• #24   28. jan 2008 hvad er mening i at de skriver solgt i deres annoncer istedet for at slette dem, hvad hvis alle gjorde det samme på DBA eller baseb, bare lod deres annoncer kører. pænt surt og købe adgang til noget der er solgt

• #25   28. jan 2008 Bilen må ikke oprettes som salgsannonce

Yder mere er det jo helt op til brugerne at byde en bil velkommen, om den er til salg eller ej. bare den ikke er solgt eller er lavet som salgsannonce osv. ja så er det jo ikke imod reglerne.

men hvis du mener reglerne ikke er gode nok kan du altid skrive til dem bag siden http://www.bilgalleri.dk/html/gal_kontakt_skriv.asp?category=9 ved at bruge den her kontakt formular. smiley

• #26   28. jan 2008 phillip j som pb ?

• #27   28. jan 2008 privat besked.

• #28   30. jan 2008 er det ikke morsom samme aften sendte jeg en stor stak af ting der var de samme MEN ak og ve nej nej om de er rettet . skal man tage det seriøst med hjælpeadmins eller hvad sker der ??? personen jeg har sendt til INGEN NAVN! har ikke slettet de gengangere jeg havde sat og brugt 30 min på ...

• #29   30. jan 2008 Det er jo beklageligt vis der ikke bliver gjort noget når man endda får en hjælpende hånd, det er noget vi må følge op på internt...

Kommentér på:
hjælpeadmin ===???

Annonce