{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel
  • #1   9. feb 2008 Hvis du er i tvivl er du ikke i stand til det smiley
    Der findes utallige regneforskrifter og tommelfingerregler, men de er allesammen generelle..f.eks. at en genstand forbrændes på 45-60 minutter...men reglen siger ikke noget om alder, vægt eller køn...
    Personligt kører jeg ikke hvis jeg har fået mere end én genstand..det er dum chance at tage. Spritbillisterne synes jo iøvrigt altid selv at de er i stand til at køre..

• #2   9. feb 2008 Sys sq også at det er bedst og tage en taxa hvis man har drukket mere end to genstande ...

Koste hva det koste vil ...

For fulderikker på vejene har vi sq nok af ! ... Desværre

• #3   9. feb 2008 Der er jo en grund til at jeg spørge, da jeg ikke selv vil gøre sprit kørsel, da jeg intet har tilovers for dem der gør det....

Meeen Mikael, din udregning med 10øl fredag aften, kør først bil søndag morgen smiley håber sq ikk selv du kører efter det princip ;D

Hva hvis man drikker 30genstande og de sidste ligger søndag morgen ?
    Så ka man ikk kører bilen på arbejde mandag morgen ?

• #4   9. feb 2008 Vil ihvertfald ikke køre bil om mandagen hvis jeg havde drukket så meget om søndagen ! ...

Så må man jo lige tænke lidt ... smiley

Men håber at du gør det rigtige Claes ...

Nat nat ... Min seng kalder sq nu ! ...

• #5   9. feb 2008 har købt en alkometer i metro!! de 79 kr var godt givet ud...
    meeeen selv om jeg har drukket mig stangstiv og har sovet godt 9-10 timer så er promillen jo nede på ca. 0.2 eller 0.25, og så kan man vel køre lige så stille selvfølgelig...

• #6   9. feb 2008 Hvor har du købt sådan en Sørensen S :)?

• #7   9. feb 2008 Hvis du ikke kan ligge ned uden at holde fast, så skal du sgu nok bare gå i seng!

• #8   9. feb 2008 hvis de holder næsten lige uden for den lokale, kan man i hvert fald ikke få lov til at blæse inden man kører.. lige meget hvor pænt man spørger..

så pludselig virker det jo som om, det ikke har meget med sikkerhed fra politiets side, men mere penge. .

• #9   9. feb 2008 Sådan et alkometer skal jeg da have fat i da, har længe ledt efter sådan et!

• #10   9. feb 2008 gå i bilka køb en alcho tester ?

• #11   9. feb 2008 Det er jo nogle fine alkometre i køber jer der. Det er også rart i har sat jer så meget ind i tingene, så i ved de skal kalibreres hvert halve eller hele år, alt efter fabrikat, før de viser korrekt..eller...det vidste i måske ikke?
    Alle de alkometre der sælges i Bilka, Netto, Metro osv. er ikke til en skid...og en kalibrering koster flere tusinde kroner. Så er taxaen nok billigere alligevel.

Kommentér på:
Kørsel

Annonce