{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning !
  • #1   12. feb 2008 Ja hvis man havde en profil derinde. men se lige smarte !!! OFF TOPIC !!!

• #2   12. feb 2008 Herinde kigger vi jo ikke på knallerter!... Derfor råder han dig til scootergalleri, opret dig da som bruger derinde, større chance for de har set noget!

• #3   12. feb 2008 Christian A --> Nøøh, nok ikke vores største interesse, men kommer man nu ind på en tank, og der kommer nogle "suspekte" unge ud fra tanken, så ku man da passende li hurtig konstatere om den scooter de sætter sig op på stemmer overens med den beskrivelse som Martin $ kommer med? smiley

• #4   12. feb 2008 altså.. folk opretter så mange andre ånsvage indlæg om total platte ting.. at han så opretter en efterlysning kan sgu da være ligemeget...???

• #5   12. feb 2008 Mange kan åbenbart ikke forstå en efterlysning- om det så havde været en hund var det da stadig iorden - så flere er opmærksomme på det og evt kan nogen hjælpe, selvom de kun har profil på hestegalleri, endnu engang bevis på hvilken børnehave det viser sig at være herinde....

Kom nu ind i kampen...

Det er ikke personligt mod nogen - men OFF TOPIC er jo altså et forum for alt muligt - ikke nødvendigvis bile!?

• #6   12. feb 2008 else-
    jeg er helt enig...

• #7   12. feb 2008 holder helt med else.....jo flere steder en efterlysninger er,jo mere respons

• #8   12. feb 2008 Korrket. Men man er vel herinde på at hjælpe hinanden, og mit lille indlæg skaber ik folk på nogle måder. Ville kun gøre opmærksom på det, hvis nogle så eller hørte noget.

Men

*Ny bil* RS4 Avant

Christian A

Jeg skal nok slette mit indlæg igen hvis det er men, så skal i også regne med at hvis der kommer noget fra jer herinde er jeg den første der brokker mig hvis det ik er bilrelateret ting i kommer med.

Kan virkelig ik passe det skal være sådan !

• #9   12. feb 2008 Tak til jer som holder med mit lille indlæg smiley

• #10   12. feb 2008 Martin.. du skal ikek slette det her indlæg.. hvis de to personer ikke gider læse det kan de jo smutte.. værrer er det ikke... du har i din gode ret til at oprette dette indlæg.. men hvis de to kloge hoveder kunne finde hvor der stod på skrift at man ikke må oprette en efterlysning i OFF TOPIC sååå... men HOV.. kan de jo ikke smiley så du skal ikke slette det her smiley

• #11   12. feb 2008 det er så simpelt.. hvis folk går ind under forum... og så går ned under off topic så kan man selv læse(hvis man kan det) at der står !!!!IKKE BIL RELATERET SNAK!!!
    og sådan er det bar... og hvis der er nogen som ik fatter at de skal holde deres kæft med deres piveri over at alt ik handler om biler, så sys jeg de skal gå ind på en anden side og melde sig ind der!
    (min mening)

holm

• #12   12. feb 2008 btw skal nok kigge lidt rundt hvis jeg ser noget:D

• #13   12. feb 2008 BG Geil Golf...*Skal være mor til Oktober* : Ja også rigtig nok, så lader jeg den bare blive, men det kan irritere mig så grusomt at nogle folk ik fatter en skid :S

Michael H: Det lyder bare godt smiley

JabbaDungo: Det lyder skisme godt da hehe.

Ja det er squ noget lort at nogle mennesker ik kan holde deres finger for sig selv, det væreste er at det er en ældre herre der ejer den og har har svært ved at gå pga. kunstige knæ, så han er afhængig af den knallert,

• #14   12. feb 2008 hey vil da prøve at kikke efter den da jeg selv køre knallert hver dag mellem rødekro og hjordkær

• #15   12. feb 2008 Henrik: Det ville være fornemt smiley

Kommentér på:
Efterlysning !

Annonce