{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.698 visninger | Oprettet:

GF 4
GF 4
Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.649

Timeløn tømrer?... ÅRHUS... {{forumTopicSubject}}

Til folk i Århus

Skal til Jobsamtale ved firmaet "Jacob Tømrer" om nogle dage...Har kun hørt godt om firmaet - Men evt nogen der kender mere til det.

Nogen der ved noget om timelønnen der -For vil helst ikke gå ned i løn nemlig.

Og hvad med firmabil - Noget der gives?

Er for utålmodg med at vente til jeg skal til jobsamtale hehe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Timeløn tømrer?... ÅRHUS...
  • #1   13. feb 2008 Du skal vel have mere i løn end i det gamle firma du var i..

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#2   13. feb 2008 Ja forhåbentlig. Men der har jeg også firmabil - Og ser det som en personalegode at kunne køre hjem i bilen.. .Det sparer lidt tid om morgenen - Da jeg ikke gider ligge min egen bil til.

Men om der var nogen der vidste en ca timeløn. Om det er 170, måske højere - Eller 155 - For sidstnævnte gider jeg ikke - Og så kunne jeg ligeså godt aflyse den jobsamtale jo.

• #3   13. feb 2008 tror jeg ikke er helt galt med de 170

• #4   13. feb 2008 der er godt nok meget du ikke gider smiley

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#5   13. feb 2008 Morten H - Har jo job i forvejen - Så har vel lov til at være kræsen smiley

• #6   13. feb 2008 Kunne jo være du fik pension oven i i stedet. Eller andre fordele som du ikke har nu. Du kan heller ikke regne 100% med han vil give det samme som din nuværende mester uden at kende dine kvalifikationer. Så mon ikke du får en startløn lige som alle andre og så kan i snakke om det efter 3 måneder. Han er nok heller ikke interesseret i du siger du vil have 170 i timen og du så giver den gas i 3 måneder for så at sidde på din flade resten af tiden efter.

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#7   13. feb 2008 Julie H - du kender vidst ikk jobsituationen for tømrere i Århus smiley Man kan få job så let som ingenting! smiley

White Stig - Nej det er selvfølgelig også rigtigt. Men nu får vi at se - Alle mennesker stiler jo efter mere i løn inkl mig smiley

• #8   13. feb 2008 Lidt mærkeligt at du spørger her istedet for det firma, hvordan dælen skulle vi nogen sinde kunne vide om DU får en firmabil og hvad DU får i løn?

Det behøver jo ikke være det samme som de andre ansatte som måske har flere år i firmaet bag sig...

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#9   13. feb 2008 The Chicken:

"Nogen der ved noget om timelønnen der -For vil helst ikke gå ned i løn nemlig."

Du vidste det ikke så hvorfor skriver du ?.... ASæt nu der var en herinde fra Jacob Tømrer - De fleste firmaer starter man på samme løntrin!...

Og du mener jeg skal ringe til firmaet og spørge ? Skidegenial ide... Bravo!

• #10   13. feb 2008 Jeg mener at du skulle finde ud af det da du snakkede med dem første gang eller vente til jobsamtalen.

Og mange steder afhænger startlønen af erfaring. - Bilen afhænger af hvad du skal lave, skal du gå på samme plads de næste 2 år er der næppe grund til at gi dig en bil.

• GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

#11   13. feb 2008 The Chicken -
    Men med skruemaskiner, afkortersave, sømpistoler, skruer osv osv. Det skal jo transporteres på en eller anden måde... Det firma jeg er i nu er vi nok på hver plads en måned af gangen og der er bil til rådighed... En KÆMPE fordel - Også derfor jeg kan tillade mig at være kræsen nu - Og også derfor jeg udspørger lidt om firmaet nu... Havde egentlig bare håbet på der var en der havde lidt insiderviden smiley

• Frederik E
    Frederik E Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 40 Svar: 672
    #12   13. feb 2008 Hvis du har job nu, hvorfor sidder du så her og, ikke er ude og slå søm i ???

Kommentér på:
Timeløn tømrer?... ÅRHUS...

Annonce