{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nu må de da snart stoppe med de teg.
  • #1   14. feb 2008 Jaa, syns det var ok at tegne dem for første gang, men må sku indrømme at jeg ikke helt har forståelse for at de har trykt dem igen,,

• #2   14. feb 2008 kan godt se det er dumt, og så alligevel ikke.
    De skal #x&%#"! ikke bestemme hvad vi har i vores aviser herhjemme !

• #3   14. feb 2008 nogle mennesker har ikke så meget at flytte med, desværre.. smiley

Er glad for jeg ikke bor der overe.. ville overhovedet ikke føle mig tryg nogle steder...

Håber snart det stopper..

• #4   14. feb 2008 Mr. Opel.
    Korrekt...

• #5   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P .

Hørt!

• #6   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P . > tænk hvis alle tænkte som dig, så ville danmark være et lortehul og leve i .
    alle ville kalde hinanden med skændsord...

• #7   14. feb 2008 >> iSo ! << (PÅ PENSION)

HVorfor kritiser hvad mr opel siger? Vi har ytringsfrihed og det kan alle indvandrene ikke klar så må de sku tage hjem!

• #8   14. feb 2008 >> iSo ! << (PÅ PENSION) ..

nej da.. hvis alle var som os.. ville der være flere penge i statskassen (ingen sorte på bistand)

desværre ville der heller ikke være så mange pizzaria'er eller små kiosker.. men det vil jeg kunne leve med..

wola.. hahaha

• #9   14. feb 2008 Mr Opel -> og mere hørt smiley

• #10   14. feb 2008 De brænde har jo ikke noget med tegninger af Muhammed at gøre. Det er "bare" nogle utilpassende unge der går amok.

• #11   14. feb 2008 Morten K > hvorfor snakker du i fleretal ?

• #12   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P .

ja.. og så ville der ligepluseligt være plads i de danske fængsler til rokerne.. smiley

• #13   14. feb 2008 Tegninger?

Tegningerne er dem som render og brænder det ene og det andet, i nat er det gået helt over gevind.

Hvad med at de fik et job eller noget.

Der var en udsendelse forleden omkring det, der var ikke nogen af dem som havde sat gang i det dengang som havde set tegningerne, nej analfabetherne satte bare gang i noget. Og blev gale over noget de ikke engang havde set på. Der kan man se hvor uviden de er i den muslimske verden og hvor uoplyste de er. Forstå det ret, det er ikke noget angreb men en realitet. At en mand kan fortæller et helt kontinent hvad de skal gøre er da vildt.

• #14   14. feb 2008 Fabritius.. utroligt hvorfor at de indvandre der så opføre sig ordenlig ikke siger noget til dem som åbenbart ikke gider at være i danmark?

• #15   14. feb 2008 Jesper RS !

hjerne vask.. det er det enste.. men nu er de jo heller ikke de mest intelligent mennsker på jorden..

• #16   14. feb 2008 ingen af jer ved hvad alt det her handler om..
    medierne har fucked det hele op, det er ikke altid rigtigt hva medierne skriver.

har det godt her i danmark, og lever som en hver dansk sjæl.
    er sku glad for jeg omgås smilende og dejlige mennesker !

• #17   14. feb 2008 >> iSo ! << (PÅ PENSION)

men du ved åbenbart alt?
    så forklar os dødelige det å du store.. LOL

• #18   14. feb 2008 og jeg siger at ingen af jer ved hvad det her handler om fordi, i ved ikke hvad respekt er, i tror det hele handler om ytringsfrihed, ytringsfrihed er ikke og svine andres religion til ?

ytringsfrihed er man kan sige sine meninger.
    og at tegne muslimernes profet er sku ikke en mening, det er bare kritik og racisme !

• #19   14. feb 2008 utoligt at et heldt land kan gå amok over en tegning..

men de har vel heller ikke noget bedre at give sig til.. de venter jo kun på at der er nogle der vil få medlidenhed med dem og gi dem penge..

de har vel set at vi nogle gange giver penge til afrika..

• #20   14. feb 2008 >> iSo ! << (PÅ PENSION) www.kinagrill.dk

• #21   14. feb 2008 hvis de er så utilfres med vores regler og ikke kan leve uder dem SÅ SMUT!

• #22   14. feb 2008 mr opel. r man lidt raceist..?

Jeg ved ike hvad er forgår oppe i biksen hos jer.?

Men hvorfor gør alt det her igen, hvorfor skabe alt dette igen det er uforståligt..

Kan der overhovdet komme noget posetivt ud af det??? NEJ

• #23   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P .

nå du giver dem penge hader de dig ikke.. så længe.. men næste dag vil de ha mere..

• #24   14. feb 2008
    * POPS * - V6'eren tilsalg BILLIG ! > hvordan kan du blive ved med at kritisere dem, det har du sku ingen ret til, du ved jo ikke hvilke vilkår de lever i der nede, det kan sku godt være de er fatttig, men deres hjerter er rige, de kan finde ud af at tage imod gæster, de ved hvad gæstfrihed er, de ved hvordan man behandler turister, i hvertfald de fleste ved det.

men gider sku ikke være den eneste der snakker imod, i kan bare fortsætte jeres sjofle snak !

• #25   14. feb 2008 Virus .

har aldrig sagt vi er raceiste.. dog realister..

danmark for dem som kan leve og indføre sig under de regler der er..
    hvis ikke så er det ud.. der er mange andre der gerne vil ha hjælp

• #26   14. feb 2008 I mit hus respekterer folk mine regler, og jeg deres når jeg er hos dem, så skal i være i vores land respekter vores normer og regler. og hvor er respekten i at brænde folks biler af, der ikke har noget med det og gøre..er det med til at beholde jeres ære, det tror jeg sku ikke

• #27   14. feb 2008 ISO: De her brænde har jo intet med profettegninger at gøre, eller mener du allerede at jeg tager fejl der? De begyndte jo at brænde ting af inden det hele blussede op igen.

Men kan du ikke forklare hvorfor de føler trang til at sætte ild til ting?

• #28   14. feb 2008 Jeg kan ike forstå i ved det er en provokation for muslimer at printe de der billeder ud,,,

Jeg ved fx godt hvad der er provokation for jer... >Og hvis jeg skrev det så ville i fucke ytringsfriheden helt oppe i røven og starte med at svine mig til... Så der er ingen HOLD i det i mener..

• #29   14. feb 2008 Henrik K > hvor meget respekt er der i at tegne muslimernes profet mann !

• #30   14. feb 2008 >> iSo ! << (PÅ PENSION)

har aldrig haft lyst til at rejse derned.. har problemer nok med dem så hvor skulle der ikke være det der nede også..

det er jeres landsmænd der ødelækker det for jer..

• #31   14. feb 2008 Henrik K..

HØRT!

• #32   14. feb 2008 Tegningerne var ment som en joke, sådan noget har vi her i landet

• #33   14. feb 2008
    Mr Opel aka Mark P .

Det helt fint hvis du er racesist.. JEG ER RACESIST...

Jeg hader selv de mennesker.. Er selv "perker" som du kalder os.. Men husk der er så mange mennesker imellem dem os jer osv..

• #34   14. feb 2008 Henrik K > en joke !!!!!!!

• #35   14. feb 2008 * POPS * - V6'eren tilsalg BILLIG !
    Det hedder ødelægger, få lige dit eget sprog på plads før du udtaler dig. smiley

• #36   14. feb 2008 Virus ... jeg er atist.. så prøv at provkere mig..
    haha..

sig noget om min mor.. hun er afligevel snot dum..

du kan ikke siger noget der for mig til at brænde andre folks biler til jorden

• #37   14. feb 2008 Mustafa K.. tastefejl.. prøver at svare så hurtig jeg kan mester smiley

• #38   14. feb 2008 Mustafa K.. men har jeg stavet wola rigtigt.. ?? hehe

• #39   14. feb 2008 Ja har du aldrig læst tegneserier, hvor der også blir lavet sjov med vores gud og fædreland, det griner vi af. Sådan er vi, de havde nok ikke troet der ville komme så meget balade ud af et par sjove tegninger

• #40   14. feb 2008 Er jeg virkelig den eneste der ikke kan se sammenhængen mellem tegninger og ildspåsættelserne i Kbh?

• #41   14. feb 2008 * POPS * - V6'eren tilsalg BILLIG !
    Helt i orden, men så vidt jeg kan se ligger bogstavet ”G” langt fra bogstavet ”K” på tastaturet smiley

• #42   14. feb 2008 Men det skal dog siges at jeg ikke havde trykt dem igen, efter hvad der skete første gang

• #43   14. feb 2008 Henrik K.. tja.. det er jo bare en gud.. en historie..

der er jo ingen beviser for at ham der muhamed overhovde har været virkelighed..

• #44   14. feb 2008 Henrik K > jamen jeg kender nok danskere bedre end du gøre, jeg er både dansk og udenlandsk, men denne debat kan ikke køre ret langt før, alle har indforstået det rigtige og det sker aldrig...

alle indvandrere er ikke ens og alle danskere er ikke ens og det er jeg sku glad for !.

PEACE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #45   14. feb 2008 CITAT

* POPS * - V6'eren tilsalg BILLIG !

VIP

Skrevet: 14-02-2008 09:10:13

Mustafa K.. men har jeg stavet wola rigtigt.. ?? hehe

SVAR:

Aner det ikke det findes ikke i mit sprogs ordbog. smiley

• #46   14. feb 2008 Mustafa K

jeps..

• #47   14. feb 2008 Mustafa K..

hvor fanden er det så fra.. haha

• #48   14. feb 2008 Uanset hvad, så er man satme primitivt indrettet på øverste etage, hvis man bliver så barnesur og stædig over at nogle tegner EN TEGNING for helvede!!! Det er jo bare en tegning, så tag jer dog sammen, helt ærligt!!!

• #49   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P .

Det er DIG der er en perker, snak ordentligt!

Så kommer alle DF'erne frem herinde på BG

Henrik K:
    DIT land? Det er lige så meget MIT land, så hvad faaaen er det liiige du snakker om?!

• #50   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P .

SYGT.. viste jeg ikke.. men som jeg sagde tidliger DET ER HJERNE VASK

• #51   14. feb 2008 Morten K:
    Tro mig, hvis alle de "indvandrere" rejste "hjem", ville du ligge og køre i en sæbekasse istedet for en bil !

Der er noget der hedder gensidig respekt, og hvis en håndfuld indvandrere laver ballade, skal man så skære alle over én kam?
    Eller hvis en håndfuld "ægte danskere" lavede ballade som f.eks. Jagtvej 69, er alle danskere så bare nogle ballademagere og no good for befolkningen?

Nej vel?

• #52   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P ...

som sagdt ingen rasister her kun realister.. smiley

• #53   14. feb 2008
    Jesper RS !:
    Hvad snakker du om???
    Muslimske lande er bagud pga. vestlig infiltrering og kontrol af landenes vigtige naturkilder og nogle nikkedukker som kalder sig selv "muslimer".

Et rigtigt godt eksempel er IRAK-KRIGEN!
    En tønde olie 30 dollar i 2003, nu har vi været oppe OVER 100 dollar pr. tønde, og det betaler du og jeg for! Hvem står for al olien? Muslimer har landene, men det vestlige kontrollerer det og tjener på det!

Muslimske lande er bagud, men tro mig, det er ikke med den muslimske verdens velvilje. Det er både selvforskyldt og pga. vesten

• #54   14. feb 2008 tror sq er der mange dansker der er gadekrys..
    jeg er 3/4 dansk resten norsk..

nok derfor jeg elsker øl og danske jenter! haha

• #55   14. feb 2008 Mailo V..

gab.. tror du er blevet hjernevasket mester

• #56   14. feb 2008 altså det burde være nemmere at smide de rådne æg hjem... jeg har intet mod dem der opfører sig fint og overholder landets regler... det har osse noget med gæstfrihed at gøre. men når nogen af jer så begynder at brænde biler og gå amok, så ryger al min respekt squ. i er i dette land som GÆSTER. en af jer påstod at i var så gode til det der med gæstfrihed... RIGHT...

• #57   14. feb 2008 Mailo V.. ved du overhoved hvorfor der er krig i dit land?
    usa er venner med sheriken.. og det kan et par fanatiske imam'er ikke li..

er imam'er stavet rigtigt??

• #58   14. feb 2008 ¤ Søren V "OMS" ¤

Igen en som har forstået det..

• #59   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P .

Du skal sQ ikke kalde mig perker, det kan jeg godt love dig for!

Indrøm det, medierne er SKIDE gode til at fremhæve når en indvandrer laver ballade, men når en dansk mand gør det, så er de ikke lige så gode.

Tag f.eks. de "terrorister" der blev anholdt for et par år siden i Glostrup-området. Mange af dem var IKKE skyldige, men blev det fremhævet i medierne? NEJ, medierne er med til at få Hr. og Fru. Danmark til at sidde i frygt overfor indvandrere

• #60   14. feb 2008 Mailo skrev: "Der er noget der hedder gensidig respekt, og hvis en håndfuld indvandrere laver ballade, skal man så skære alle over én kam?
    Eller hvis en håndfuld "ægte danskere" lavede ballade som f.eks. Jagtvej 69, er alle danskere så bare nogle ballademagere og no good for befolkningen?"

Nææ men de burde satme også straffes! - Tror heller ikke der er ret mange der vil straffe de udlændinge som opfører sig ordentligt.

I Danmark er vi vant til at gøre grin med alt - både bøsser, århusianere, tyskere, svenskere, kinesere og sømænd - og det er der ingen der reagerer ret kraftigt på, da det altid har været sådan.

Problemet er at når det går ud over folk fra mellemøsten, så sætter en del af dem sig selv i en offerrolle og skriger racist.

De gør de, fordi sådan er deres kultur og det fungerer fint i mellemøsten - men giver problemer når man fortsætter med at tænke og opføre sig på samme måde når man er i et land med en anden kultur.

Nøjagtig som danskere ville komme i problemer hvis de tog deres egen kultur med sig til mellemøsten.

• #61   14. feb 2008 Mailo V..

medierne behøre ikke at fremhæve det største delen er jo indvandre der laver uro.. hvorfor forstå du ikke det?

• #62   14. feb 2008 The Chicken 0..

sagdt med rigtigt kloge ord.

• #63   14. feb 2008 Chicken PRÆCIS...

• #64   14. feb 2008 Jeg kan BRÆKKE mig i lårfede stråler, over indvandreres begreber om ære... Ære, det er noget man gør sig fortjent til - det er ikke noget man "krænker" over nogle åndssvage tegninger. Det er bare en dårlig undskyldning...

De indvandrere, der kaster sten efter politiet, ambulancer, brandbiler... Er der en indvandrer herinde, der vil forklare mig tankegangen bag det? Hvorfor? Det er simpelthen for primitivt, og lige så stupidt som spasserne fra ungdomshuset, det der sker nu.

• #65   14. feb 2008 * POPS * - V6'eren tilsalg BILLIG !

Du er tydeligvis ikke så klog.
    Hjernevasket - LOL!

USA er ikke venner med nogen som helst. Det hele er ren og skær business!
    Den rige familie med prinser og konger i Saudi-Arabien - Er det dem du snakker om? Dem som får alle oliepengene i Saudi-Arabien mens alle andre sulter? er det dem du snakker om? USAs lille stik-i-rend-familie i Saudi-Arabien?

Hjernevasket - Kæft en tosse! LoooooL!

• #66   14. feb 2008 mailo - istedet for bare at nedgøre og kaste med mudder... så forklar hvordan det rent faktisk hænger sammen?

• #67   14. feb 2008 Mailo v
    Nå der er så meget galt med danmark og dens befolkning hvorfor blir du så boende her?

• #68   14. feb 2008 Vi skylder nu vistnok USA en tjeneste, eftersom det er deres skyld at vi ikke er tyskere i dag.

• #69   14. feb 2008 Mailo V.. du bliver svære at konventer: my young padawan

men jeg skal prøve.. haha det er også en joke.. ligesom muhammed.. han findes ikke..

• #70   14. feb 2008 The Chicken 0..

sygt.. sådan har jeg aldig set på det men jo du har nok ret smiley

• #71   14. feb 2008 ... og det gør dem med mellemøstlig baggrund vist også - det er næppe heller i deres interesse at Nazisterne havde overtaget verden...

• #72   14. feb 2008 Det næste bliver vel at vi også krænker dem ved at spise svinekød... hvis de ikke kan li lugten i bageriet, så må de jo finde døren ud..

• #73   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P .

hver nu sød.. drenge prøver.. men Mailo kraften er stærk i dig..
    min unge padawan...

• #74   14. feb 2008 Dennis M.. det er jo igen et tegn på hjernevask..

svinekød er god mam..

• #75   14. feb 2008 så drenge, giv manden en fair chance for at forklare sig:) er squ lidt nysgerrig efter deres synspunkter:)

• #76   14. feb 2008 Mr Opel aka Mark P .

ikke rasist.. men realist.. jeg er lige ved at lære Mailo det..

• #77   14. feb 2008 ¤ Søren V "OMS" ¤

ja for alle har ret til deres synspunkter.. og vi har ret til vores..
    smiley ikke Mailo?

• #78   14. feb 2008 mr. opel og i andre...

hvorfor er det i er så smarte i munden, når i sidder bag computeren, og ikke når i står foran en udlænding????

tag jer sammen man, hvad er det i skændes om??

ja det er plat at de trykker tegningerne igen... ytringsfrihed er der ja, men der skal fandme også være gensidigt respekt...

og det der med penge pops.... du sku da en nar...

• #79   14. feb 2008 forrest er det ikke også dem der ber til mekka?

jeg ville aldrig kunne blive van til at en skulle stå og skrige midt på dagen..

• #80   14. feb 2008 hagoooo.. C

øhh truer du os? hvorfor skulle jeg ikke sige min mening foran dig?

• #81   14. feb 2008 hmm skal ha morgenmad.. ses om lidt smiley

• #82   14. feb 2008 dem der siger at dem fra nørrebro sætter ild til bilerne begrund af tegnigner har ikke fået fat i den rigtie historie.

sagen på nørrebro drejer sig om en "gammel" mand der er fået slag af panzerne begrund af han var på vej ind i en kiosk for at købe smøger. så har panzerne sagt at han ikke måtte det. og så sagde han i mod og så fik en en tur med ders stav.

• #83   14. feb 2008 The Chicken O:
    Jeg kender Danmark udmærket - Og kender Danmarks kultur for at lave fis og ballade med mange ting.

Men når man krænker over 1 mia. muslimers uendeligt respekterede og elskede Profet(fvmh), så skal man ikke regne med skulderklap og fnisen.
    Og det billede som Kurt Westergaard tegnede - Det er at bede om det!

¤ Søren V "OMS" ¤
    Det er sQ synd du ser alle indvandrere som gæster efter 40 år, ser du så også de polakkere der har været i landet i over 100 år som gæster?

For jeg er FANDME ingen gæst i landet! Jeg har samme rettigheder som alle andre her i landet

• #84   14. feb 2008 Jeg vil egentlig også gerne have forklaringen? Her i landet gør vi så tit grin med Gud, Jesus osv. i satiriske tegninger, og sådan er det bare. Hvad er det helt præcist, der kan støde en så meget? Når jeg spørger muslimer i min omgangskreds hidser de sig bare op, og kommer med noget i retning af "sådan er det bare"... Og nej! Sådan er det ikke bare. Hvis der ingen argumentation er, skal man bare holde det for sig selv. Og igen, hvad er forklaringen på, at brænde andre folks biler af? At kaste sten efter politi, ambulancer og brandvæsen? Hvis det var en fra "jeres" egen familie, ville i så også smadre ambulancen?

• #85   14. feb 2008 [C+]SiVaSLi REIS[C+] :

Tror nu nok at det er den undskyldning der måske vil komme, for det er sket flere steder her i landet i nat.

Og fatter ikke hvorfor brandvæsen gider bruge tid på at kører til brabrand eller ud til bassarvest for at slukke ild, i nat blev de inddynget i sten.

Så lad da det lort brænde ned, så kan de stå med tudefjæs på bagefter og sige at ingen gjorde noget for at slukke det, for de gjorde da slet ikke noget selv, jo de var ved at smadre brandbiler og politibiler.

Og alt det med Jagtvej, det er ligeså latterligt hvorfor skal de have noget? Vi andre får da heller ikke noget af nogen.

Sæt forsvaret ind de steder og nak lortet, så kan de få den huske kage for det.

• #86   14. feb 2008 Bjørn L:
    Hvad har jeg sagt om danskere, siden du føler dig trådt over dine små tæer?
    Jeg er også selv dansker - Eller er jeg ikke det?

• #87   14. feb 2008 ¤ Søren V "OMS" ¤
    Hvad er det du gerne vil vide? Spørg løs

• #88   14. feb 2008 Mailo V:

Det kan godt være det er at krænke, men så siger vi at det er 1 mia.

Hvor mange har så set tegningerne? 3 stks. eller sådan noget ca?

Nu blev det hele trykket igen igår, så kan de jo se på hvad det er de mener som har krænket dem. og profeten er blevet billedgjort mange gange før. Man skal åbenbart være helt speciel for at forstå logikken dernede.

• #89   14. feb 2008 Jesper RS ! IKKE en undskyling det er sandt

• #90   14. feb 2008 * POPS * - V6'eren tilsalg BILLIG !

Hvad manden spurgte bare et simpelt spørgsmål - Følte du dig truffet eller hvad?
    - VIl du give ham en udstemme eller hvad? Han truede dig og alle andre herinde jo, bare kun DIG der kunne se det

• #91   14. feb 2008 jeg hader mohammed.

• #92   14. feb 2008 Jesper RS:
    Det hele blev blæst ud af proportioner, pga. nogle få mennesker.
    Første gang ville de trykke billederne fordi de ikke ville føle sig undertrykt af muslimer - Fordi ytringsfriheden ikke kan bøjes.........

Hvad så med denne 2. gang?
    - Bare for at vise muslimerne hvilke billeder det drejer sig om - Den skal de længere ud på landet med. Ud hvor kragerne vender!

Der bliver snakket SÅ meget om ytringsfrihed - Men hvorfor eksisterer den ikke i DF? Alle der siger ledelsen imod - UD! Er dette ytringsfriheden?
    Læg mærke til hvor mange der er ekskluderet i DF.. Der er INTET demokrati indenfor partiets indre rækker!

• #93   14. feb 2008 Vi kan fortsætte denne diskution og aldrig blive enig.

Der er et problem når man spørger ang. de tegninger, der bliver snakket alt for meget udenom. Tag for eksempel ham den dansk Imam han var i TV den anden dag. Og ikke på et eneste af spørgsmålene de stilte ham svarede han direkte, han talte uden om konstant.

Og det er jo ikke fordi han er dum, for han var nu velformulerende nok. Hvis han havde været dum havde han vel bare sagt "Fuck dig din danske svin". Sådan plejer det jo at lyde.

• #94   14. feb 2008 Ham selv M:
    Hvilken Mohammed snakker du om? Ham der stjal din madpakke i børnehaven eller ham der er højere uddannet end du er?

Du er sQ blevet tabt én gang for meget

• #95   14. feb 2008 Mailo - ro på, jeg prøver ikke på at pisse dig ned af nakken. jeg har respekt for at du stiller dig op mod et overtal og prøver at forklare os noget. men kast lige lys på hvorfor det er så forkert at illustrere muhammed? hva sker der ved det?

• #96   14. feb 2008 Jesper RS:
    Jamen han gør da bare det samme som politikere gør - De undviger ALTID spørgsmål ved at bruge smarte ord

• #97   14. feb 2008 Mailo V:

MAn kan da ikke være i et parti hvis man ikke har samme holdninger og synspunkter. For så kan man ikke gå ind for det samme, så det er da fint nok at de bliver ekskluderet, så må de finde et andet parti.

• #98   14. feb 2008 Alt dette kunne også undgås hvis alle folk havde et job.

Så havde de ikke tid og kræfter til at rende og lave lort om natten.

• #99   14. feb 2008 Gør du ikke også det, Mailo? Jeg har to gange spurgt på en forklaring, ligesom Jesper RS. Men du har ikke svaret.

• #100   14. feb 2008 Mailo V >> Hehe den var fortjent - man skal sgu lige prøve at holde diskussionen på et vist niveau. Må også indrømme at jeg synes det er lidt unødvendigt at trykke tegningen igen. Alle herhjemme ved jo godt hvordan de så ud, så jeg synes også det er en unødvendig gang "Poke the beast with a stick".

• #101   14. feb 2008 Jesper RS !..

gid jeg havde været i hæren ville sq gerne havde være med derned..

alle andre:
    nå men det her er meningsløst. har bedre at bruge min tid på end at høre på en flok indvandre der stadig ikke forstår at de kun er gæster..

som sagdt hold jer til BG regler.. ikke svine andre til det er jo kun et forum..
    alle har ret til en mening..

• #102   14. feb 2008 * POPS * - V6'eren tilsalg

Tro mig, du ville ikke have været med derned. Har ikke fortrudt et sekund, men skal heller aldrig derned igen.

Det var jo altså ikke bare at løbe og skyde på alt der rørte sig, som alle efterhånden tror det er.

• #103   14. feb 2008 ¤ Søren V "OMS" ¤
    Jeg kan godt lide dine holdninger og når jeg prøver at se tingene fra jeres synspunkt kan jeg godt forstå jeres holdninger.

Jeg er skam meget rolig, jeg spurgte bare hvad du gerne ville vide, som jeg så vidt muligt ville prøve at svare på.

Det er måske ikke forkert for jer at illustrere en elsket Profet med en bombe på hovedet - Men vi snakker om 1 mia. muslimer verden over der alle har den samme Profet(fvmh) som forbillede. Prøv at se det fra vores perspektiv. Selvfølgelig vil der da altid være nogle tosser der laver ballade - Sådan er det med alle folkeslag - Om man er hvid, sort, gul eller rød

I Islam er det strengt forbudt at afbilde levende ting. Og for slet ikke at snakke om Profeter(Fred være med dem alle).

• #104   14. feb 2008 Sæt hæren ind,og skyd dem ned der ikke kan opføre sig ordenligt, så er vi fri for dem, Indvandre som danskere.

• #105   14. feb 2008 casper .
    Ja du har ret - Men for hver indvandrer der kaster sten osv. mod politiet er der MINDST 10+ andre indvandrere der ryster på hovedet af det.

Kasper S:
    Hvad for noget? Jeg kan ikke nå alt.. Har trods alt kun 10 fingre...
    Noget jeg er gået glip af?

• #106   14. feb 2008 SlowRide R
    ENIG

• #107   14. feb 2008 * POPS * - V6'eren tilsalg BILLIG !
    Jeg er IKKE gæst, og det er mange andre heller ikke! Jeg er her for at blive, i medgang og modgang - Så det kan du godt få ud af hovedet!
    Hele min familie arbejder, unge som ældre, ingen er på kontanthjælp som normen tror. Vi har altid arbejdet hårdt og prioriteret uddannelse HØJT!

• #108   14. feb 2008 Skal man også skrive/sige (fred være med ham) hver gang man nævner ham??

Spørger bare af ren interesse nu jeg lige opdagede du gjorde det. Har jeg nemlig aldrig set eller hørt før.

• #109   14. feb 2008 Det var forklaringen på, hvad tankegangen er bag dem, der kaster sten efter ambulancer og brandvæsen. Hvad ville de gøre, hvis deres egen lejlighed brændte? Ellers deres egen mor var faldet om? Smadrer de så også hele lortet? Jeg forstår det slet, slet ikke.

Jeg kan heller ikke forstå, at herboende indvandrere, der kender det danske samfund, tager sådan på veje over de tegninger. De kender vores humor, og ved hvad der er ment med dem.

• #110   14. feb 2008 Jesper RS !
    Så du siger altså at ytringsfriheden kan gradbøjes i de indre rækker hos partierne? Prøv at forestille dig hvis alle tænkede ens og bare nikkede JA til alt

• #111   14. feb 2008 Mailo V:

I Islam er det strengt forbudt at afbilde levende ting. Og for slet ikke at snakke om Profeter(Fred være med dem alle).

Og hvor står det henne? For har aldig set nogen visse det sted det står? I flere muslimske lande er han blevet afbilledet flere gange, det ved jeg da. Og det er også i det meste ekstreme lande.

De spurgte ham der satte gang i det første gang, med den internationale raseri dag overfor DK hvor de brændte ambasader og det ene og det andet, hvor det stod henne at man ikke måtte afbillede ham, det sagde han at det ikke stod nogen steder, men at det bare var sådan det var.

God forklaring der.!

• #112   14. feb 2008 Mikael R
    Det er et tegn på respekt, man behøver ikke, men jeg vælger at gøre det så ofte som muligt

• #113   14. feb 2008 Ufatteligt hvor mange fucking racister der er på disse gallerier, som ovenikøbet ejes af såkaldte "perkere"

Jeg synes alle i skide racister skulle finde et andet galleri til at dele jeres nazistiske synspunkter i fred og ro og uden modspil. Jeg foreslår i opretter jeres bil inde på dnsb eller noget. Smut med jer.

• #114   14. feb 2008 Mailo V:

SIger ikke det kan gradbøjes, men siger at hvis folk ikke har samme holdninger og synspunkter i et parti, så kan de ikke stå inde for det samme, og der opstår der jo et problem, for hvis man stemmer DF eller hvilket som helst andet parti er det jo pga. deres holdninger og synspunkter, og derfor skulle de gerne være nogenlunde ens over hele linien.

Eller hvad mener du?

• #115   14. feb 2008 Mailo Skrev:"Men når man krænker over 1 mia. muslimers uendeligt respekterede og elskede Profet(fvmh), så skal man ikke regne med skulderklap og fnisen.
    Og det billede som Kurt Westergaard tegnede - Det er at bede om det!"

Ja det er netop det man gør, men der var ingen danskere som havde forudset den reaktion, da det aldrig er sket når man har gjort grin med 80 mio. tyskere, 2,1 Mia. Kristne eller flere mio. bøsser.

Der var ingen der havde troet at muslimer ville gå sådan amok, for det gør tyskere, kristne og bøsser ikke når de bliver gjort grin med.

Nu ved vi så at muslimerne går amok, men så er der nogle der bliver stædige og holder på sin ret til at ytre sin mening. - og det kan så diskuteres om det er klogt.

Omvendt kan det også diskuteres om det er klogt at give folk ret og dermed magt, bare fordi de går amok og brænder alting ned.

Der er ikke nogle der har ret eller uret, der er bare nogle der skal lære at styre sig - i begge retninger.

• #116   14. feb 2008 . The Legend .

Syntes nu ikke der er kommet så mange racistiske udtallelser herinde i dette emne.

Det må du gerne lige give eksempel på?

• #117   14. feb 2008 Mailo V >> Nu virker du som en rigtig fornuftig person, og da du er muslim, kunne jeg godt tænke mig at vide hvad du føler når du ser de tegninger her. Og nu taler jeg om da de første gang blev trykt og der var kæmpe opstandelse omkring det. Gik du på gaden også, eller rystede du bare på hovedet af os respektløse danskere?

• #118   14. feb 2008 the legend: Hvis man kalder andre for racister, så er det fordi man mener at menneskeheden består af forskellige racer, mener du det?

• #119   14. feb 2008 Jesper RS !
    Jeg skylder hverken DIG eller andre noget, jeg prøver blot at forklare nogle ting, så tag lige et skridt eller flere tilbage!

Alle som vil vide noget omkring Islam besøg denne side: www.islam-qa.com

Her er noget om billeder:
    'Abdullaah ibn Mas'ood (may Allaah be pleased with him) reported that the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said: "Those who will be most severely punished by Allaah on the Day of Resurrection will be the image-makers." (Reported by al-Bukhaari, see al-Fath, 10/382).

• #120   14. feb 2008 Mailo V >> Hvorfor læner muslimerne sig så ikke bare tilbage og griner. Ifølge det du skriver, så skal Allaah nok sørge for at straffe dem der har lavet tegninger eller på andre måder afbilledet profeter. Eller læser jeg det forkert?

• #121   14. feb 2008 Mailo V:

SKylder noget? HVem har sagt det?

• #122   14. feb 2008 I Islam er der 2 kilder på alt. Den ene kilde og den mest Absolutte er Koranen. Den 2. kilde er Profeten Muhammed's(fvmh) udtalelser. Og det ovenstående jeg refererer til er én af Profetens udtalelser

• #123   14. feb 2008 Jesper>

Lad være med at spille dum.

Ckicken>

Det samme gælder dig. I ved UDMÆRKET godt hva jeg mener og hentyder til.

• #124   14. feb 2008 .The Legend.

Gør jeg skam heller ikke, men uddyb det lige, for det virker som om at du blæser lige ind i noget du ikke lige har fulgt med i.

• #125   14. feb 2008 Mikael R

en straf kan forståes på mange måde... fx,,

En rig mand bor i en by med 10 indbygger.. Lad os sige den ene har gjordt noget forkert.. Han hjælper de 9 andre med penge og alt muligt men den sidste mand "straffer" han VED at ike gi ham noget..

Er bare et exempel på hvorn det hænger lidt sammen,.

• #126   14. feb 2008 Så det vil sige at der står nogen andet i Koranen vedr. at afbillede profeter? At alle muslimer skal sørge for at de der laver disse tegninger bliver straffet??

• #127   14. feb 2008 Casper s:
    Citat start
    "Mailo V: Kan godt være.. Men derfor syntes jeg stadig det er noget værre pis.. At vi danskere ikk engang kan gå trygt hjem om natten, fordi vi skal gå og være bange for at møde en gruppe vrede indvandrer som lige sys det kunne være sjovt at smadre en, eller hvad de nu kunne finde på.

Du siger at for hver gang 1 laver noget lort står der 10 andre og ryster på hovedet:: Det er jo så ikke sandt. Tror nærmere du skal sige, at for hver gang 10 indvandrer laver noget lort, så er der 1 der står og ryster på hovedet.."
    Citat slut

HElt ærligt, hvor mange danskere kan ikke gå trygt på gaderne? Der er altid nogen der bliver overfaldet - Både på den ene side og den anden, og det er fucked up!

Alle som jeg kender af muslimer i min omkreds har intet tilovers for dem som smadrer alt på deres vej, så de 10+ er måske endda undervurderet

• #128   14. feb 2008 Jesper>

Hva skriver ham Mr. 14 år - uden hår.... i starten af tråden????
    Og hvad med de andre der følger trop?
    Hva med alle de andre tråde hvor folk bruger ytringsfriheden (DEN EKSISTERER KUN IMOD MUSLIMER) til at komme med racistiske udtryk?

• #129   14. feb 2008 Virus . >> Jaja det er rigtig nok, men det er jo ikke ligefrem det som verdens muslimer gjorde under muhammed-krisen. Er godt klar over de boykottede visse danske produkter, og det mener jeg egentlig er en god måde at vise sin utilfredshed på. Men de angreb jo også ambassader osv., og det bryder jeg mig ikke om.

• #130   14. feb 2008 Jesper RS !
    Det er noget af et lyserødt billede du tegner af partierne synes jeg. Måske endda en blåøjet forklaring. Alle mennesker er forskellige, også de mennesker indenfor et parti, og ALLE skal have noget at skulle sige, uden at blive ekskluderet, ligesom denne diskussion. Vi har både saglige og stuerene indlæg og de mere stupide

• #131   14. feb 2008 Mikael R:
    Citat start
    "Mailo V >> Nu virker du som en rigtig fornuftig person, og da du er muslim, kunne jeg godt tænke mig at vide hvad du føler når du ser de tegninger her. Og nu taler jeg om da de første gang blev trykt og der var kæmpe opstandelse omkring det. Gik du på gaden også, eller rystede du bare på hovedet af os respektløse danskere?"
    Citat slut

Hvad jeg følte fårste gang jeg så dem? Ærligt, jeg blev lidt irriteret da jeg kørte igennem billederne, og da jeg nåede til Kurt's efterhånden famøse billede blev jeg sur og ked af det. Jeg blev sur på alle muslimer for at have givet det indtryk til folk at vi allesammen er tikkende bomber - Mens Islam er noget helt andet. Islam betyder faktisk som ord "Fred"

• #132   14. feb 2008 Mikael R:
    Du har ret - Jeg blev bare irriteret og tænkte: "Fuck det".
    Men tror du over 1 mia. mennesker vil gøre det samme når nu vi alle er forskellige?

• #133   14. feb 2008 .The Legend.

Hved ikke hvem 14 årig du mener, men hvis det er mig der hentydes til så er der ikke det mindste racistiske i det jeg skriver, og heller ingen racistiske undertoner, hvis du mener noget andent, så kopier lige et helt konkret eksempel, for det må der da findes right?

Mailo V:

Selvfølgelig er de forskellige, men hvis der er nogen der mener noget helt andet end partiets grundsynspunkter og holdninger, så kan de da ikke stå inde for partiet.
    Jeg må smutte nu, Men Respekt for dig Mailo V, for du har da nosser til at stå ene mand og tage denne diskution.

• #134   14. feb 2008 Da jeg så billederne i avisen.. Rystede jeg på hovdet.. Og sagde der blev kastet den første sten..

Slog op på næste side og læste vider..

• #135   14. feb 2008 Jesper RS !
    - Hvis er man er Sydpol i et parti som er Nordpol så kan jeg godt forstå det - Men dette er ikke just tilfældet i omtalte parti

Ha' det godt

• #136   14. feb 2008 Mailo V >> Næh det er måske naivt at tro at vi alle kan klare at snakke om tingene og diskutere os ud af uoverensstemmelserne i stedet for at ty til voldelige handlinger. Man ser det jo også bare på gadeplan når man tager i byen - nogle er umulige at snakke til rette hvis de mener man har pisset på dem, mens de fleste heldigvis godt kan slå koldt vand i blodet selvom bølgerne måske går højt.

Men det ville nu være rart hvis de muslimske lande boykottede de danske produkter, og på den måde gav os en økonomisk lussing, for jeg tror da nok sådan nogle som Arla har bidt neglene ned til rødderne i disse dage af frygt for en ny muhammedkrise.

• #137   14. feb 2008 ja ved ikke hvad de har gang i de unge de må sgu til og finde sig noget og tage til, syntes det er gået helt over gevind nu, kaster sten efter brandbilerne også hvis det var mig der kørte havde jeg belvet ved med og køre så må de fjerne sig de er jo for at hjælpe

• #138   14. feb 2008 Mkael R:
    Ja, du har ret.
    - Men faktum er at jeg hader at folk skriver kommentarer for at blive klappet på ryggen. Lufter deres indre svinehund, du ved. Lidt ligesom med dame-profiler herinde. Der er altid nogen der er prinsen på den hvide hest.

• #139   14. feb 2008 men det er jo også for dumt de trykker de tegninger igen utroligt aviserne ikke kan se det

• #140   14. feb 2008 Michael J:
    De skulle bare have en omgang tæsk. Man forhindrer sQ da ikke brandfolk i at gøre deres arbejde. Synd for dem, føler med dem

• #141   14. feb 2008 Michael J:
    Det er som om man vil have at folk skal begynde at smide deres hoveder og gå amok, for derefter at udstille dem i avisere: "MUSLIMERE RASERER KBH! - Hov, det gør de jo allerede smiley

• #142   14. feb 2008 Mailo - okay, så er vi på bølgelængde:) men jeg forstår ikke hvorfor det er så forfærdeligt vigtigt ikke at tegne dem? hva sker der ved det?

• #143   14. feb 2008 Michael J

Så længe du kan se det.. Så har vi 2 fx noget at snakke om..
    Forstå mig ret,, Det er flere som burde kunne se det.. Fordi hvis man ike kan se det. Så kan man slet ike løse det..

Fx mailo, mig og nogle andre her inde i dette indlæg.. Kan godt se hvor slemt det er med de kaster sten på brandbiler og vi er villige til at gå på kompromi,, Men det er også vigtig når det kommer inden for religion at i kan forstår oz.. smiley Men det kan jeg læse at du godt kan og det godt..

• #144   14. feb 2008 Hakan

Hvor du sød hehehe..
    det ved vi godt.. Men aviserne blander bare Profeten ind i det,, Og MIXER det hele om til Supe...

• #145   14. feb 2008 Mailo V >> Mener du at jeg kommenterer for at få skulderklap eller misforstod jeg det? smiley

Det er bestemt ikke min hensigt i hvert fald.

• #146   14. feb 2008 Hakan: Rart at se et indlæg med noget fornuft i. Du har bekræftet min opfættelse af hvorfor nogen går amok i Kbh. Det ville bare være rart at have en løsning på problemet. Desværre er det vist ikke lykkes at fange ret mange af dem der står bag det, så mon ikke de vil sprede ødelæggelse og lade det gå hårdt ud over en masse uskyldige mennesker et godt stykke tid endnu.

• #147   14. feb 2008 Der var vidst en klip på youtube... hvor man kan se det der skete vidst i kbh

• #148   14. feb 2008 Jeg skammer mig godt nok når nogle af BilGalleris meget uoplyste håndværkere sidder og udtaler sig på mine vegne. Specielt den kære *Pops* et eller andet lort til salg, får mig til at krumme tæer. Du kommer med udtalelser baseret på forkerte fakta. Det lyser ud af dig at du på ingen måde ved noget som helst om det du taler om.
    Jeg har været tvunget til at studere flere religioner og ved derfor hvad deres værdier er.
    Religiøs fanatisme eksisterer som også indenfor kristendommen. Vi har sågår set den her i DK, men alle glemmer Ruth og hendes korstog mod bøsser osv.
    Jeg sympatiserer på ingen måde med de mennesker der brænder ting af, men jeg kan godt forstå deres frustration hvis de bliver behandlet så dårligt som nogle skriver. Dette kommer ikke bag på mig da politiet først behandler mig ordenligt når de kigger på mit postnummer.

Det er en kedelig sti Danmark er gået ned af de sidste par år, men der bliver ikke gjort meget ved det.

TheChicken, fordi man kalder andre for racister betyder det ikke man deler mennesker op i racer. Jeg er enig med dig i at der ikke eksisterer racer inden for menneskeheden, men "racist" er et begreb der dækker over en type mennesker og er derfor tilladt at bruge uden at dele folk op i racer. Det står f.eks. også i retskrivningsordbogen. Det havde det ikke gjort hvis dets mening var den du beskriver.

• #149   14. feb 2008 Hakan > Medierne lever af den slags. Der er jo ingen der gider høre om at familien Danmark har drukket æblesaft og spillet backgammon endnu en weekend. smiley

Medierne smeder mens jernet er varmt så de kan tjene penge. Det gavner ikke DK, men det er heller ikke svært at forstå hvorfor de gør det.

Og lad nu være med at angrib andre på deres grammatiske evner når I er løbet tør for argumenter. Det er så plat og hører kun hjemme i 5. klasse.

• #150   14. feb 2008 ¤ Søren V "OMS" ¤
    jeg vil sige at det er som at stille sig som Gud. At man kan skabe levende ting. Hæng mig ikke op på det.

F.eks. er der en anden af Profetens(fvmh) udtalelser som siger: "Den som har hund eller billeder med levende ting derhjemme, vil ikke få besøg af Engle"
    - Engle er jo tegn på det gode og rene, og sådan er det vist med alle religioner og ideologier

• #151   14. feb 2008 Anders Ø:
    Sundt og fornuftigt menneske

• #152   14. feb 2008 Mikael R:
    Nej nej, det var ikke rettet mod dig. Det var mere mod de "Uoplyste håndværkere":D

• #153   14. feb 2008 Mailo - okay på den måde:) så forstår jeg godt i er sure, men jeg mener stadig at ytringsfriheden har første ret, da den er til at tage og føle på. religion påvirker os kun hvis vi lader det. ka du følge mig i det?

• #154   14. feb 2008 Ok så fik jeg lige fejltolket den. Kan godt forstå det er irriterende for muslimerne som deltager i denne debat at de såkaldte "uoplyste håndværkere" smider om sig med mere eller mindre halvracistiske udtalelser osv.

Det er jo lidt den samme følelse af at snakke til en dør, som vi andre føler når vi snakker med en indvandrer som kun kan råbe "RACIST!!" efter en fordi man stiller spørgsmålstegn, eller spørger ind til Islam osv.

Men det er sgu noget skidt at der bliver kastet med sten og smadret ting osv. i Kbh. Og så tror jeg at jeg vil trække mig for idag. Arbejdet kalder. smiley

• #155   14. feb 2008 ¤ Søren V "OMS" ¤
    Jeg kan godt se din pointe. Men giv mig ret i at disse karikaturer også blev fremvist pga. hovmod og stolthed med tanken "De skal sQ ikke bestemme over os!"
    - Og som min tidligere diskussion med Jesper RS - Ytringsfriheden gradbøjes i partiers indre rækker

• #156   14. feb 2008 Mailo - korrekt. billederne blev vist med forkerte hensigter. men denne gang, tror jeg mere det er et slag for ytringsfriheden end det var sidst.

Hakan - folk ved godt at medierne ikke altid er fair, men de tænker ikke over det i dagligdagen. det er nemt at få dem til at indse ting hvis man skiller folkemængden ad, og tager dem én af gangen. men det er nærmest umuligt når de flokker sig sammen. sådan er det jo med alle folkeslag. der vil altid være nogen der bare tager skyklapper på og så ellers bare tæsker skalden mod væggen uden at høre på hvad mere oplyste mennesker prøver at fortælle dem.

• #157   14. feb 2008 Hakan - hvad handler de så om? oplysninger istedet for benægtelser:)

• #158   14. feb 2008 Hakan B, det er fordi der er mange i Danmark der ikke kender til kildekritik. Disse menneske tror f.eks. på det Ekstra Bladet skriver og så har vi balladen.

• #159   14. feb 2008 Hakan - hele problemet ligger, efter min opfattelse, i attituden fra indvandrerne mod andre unge danskere... det er lidt som at se på en stor skolegård hvor grupperne bare rotter sig sammen med hinanden. ka du godt følge mig ikke?
    ja der er utrolig meget generalisering. både overfor "perkere" men osse overfor "danskere".

mht. nørrebro og visitation. så ja politiet er nogle dumme svin engang imellem. det er bla. en af grundene til at jeg selv vil ind i politiet.
    men visitationszonen er der jo desværre af en grund. ret mig hvis jeg tager fejl, men så vidt jeg har forstået så er det fordi op til 80% af "perkerne" går med våben og narko... det synes jeg på ingen måde er iorden, og sys det er helt fint at de blir behandlet lidt grovhændet. at det så osse går ud over uskyldige indvandrere er så utroligt beklageligt. og tror det er rigtig svært for betjentene at behandle alle ordentligt, når de gang på gang kommer ud til fuldstændigt makabre slåskampe og brutale overfald. det vil unægteligt nære et had i dem. politibetjente er jo trods alt osse kun mennesker. ka vi være enige såvidt?

• #160   14. feb 2008 Anders Ø

HAHAHA..

• #161   14. feb 2008 de siger jo at det er på grund af de tegninger så må man jo tro på det

• #162   14. feb 2008 Hakan: I dit sidste indlæg er jeg ret sikker på at du er galt på den. Nu er jeg ikke specielt god til at tegne, så det ville være svært at tegne paven så godt at folk kunne se at det var ham, men jeg er rimelig sikker på, at der ikke ville komme reaktioner der minder om dem vi så for 2 år siden i mellemøsten. Der ville da nok være nogen der følte sig stødt, men der er langt fra at føle sig fornærmet til at begynde at brænde ambasader af.

Men en stor del af det der skete for 2 år siden bundede i uvidenhed. Mange af de mennesker der gik amok kendte ikke budskabet bag tegningerne, da det var et helt andet budskab der blev præsenteret i mellemøsten af dem gruppe der ønskede at så splid.

• #163   14. feb 2008 Nogen af jer er nogle rigtige fucket up hoveder..I ved ikke hvad det drejer sig om!! og det er så typisk ganske dansk uviden fordømmen der tæller hver gang!!

• #164   14. feb 2008 Jaffar: Så fortæl dog hvad det drejer sig om i stedet.

• #165   14. feb 2008 Jeg kan kun udtale mig om Århus i hverfald drejer det sig om,et par gade drenge som keder sig, og det er hach sælger ,,pucherer osv..som leger mus og kat med politiet ..det er ikke noget med religion,de her unge er stort set er ligeglade med alt de tegninger ..men ja som der blive skrevet her om medierne er ret god til laver historie ...det er lidt uheldigt kan mand sige at de dukker op sammen med gentrykket af de tegninger...længere er den ikke.

• #166   14. feb 2008 og Hakan ..ja det er 100% rigtig..men alle vil snakke uden om det her!!!

• #167   14. feb 2008 jeg mener de folk herinde som hver gang der er en debat igang så begynder det og genraliser og kalder de sorte og perker osv..uden at mand diskutere tingene ,på en god måde!!!

• #168   14. feb 2008 Hakan B:
    Det var faktisk en rigtig god pointe!
    Det havde jeg sQ helt glemt!

- Her stillede du faktisk sandheden frem i lys lue

• #169   14. feb 2008 Hakan: Budskabet var at nogle terrorister bruger Islam som en undskylding for deres handlinger. Det er hvad tegneren selv har sagt.

Men et meget håndgribeligt eksempel på at tingene blev fordrejet undervejs, var at der endte et billede af en franskmand til en grisekonkurrence imellem tegningerne, og det skabte naturligvis stor forargelse at nogen havde fremstillet profeten som en gris. At det slet ikke var tilfældet var noget andet, og det viste tydeligt at nogen bestemt ikke havde til hensigt at dæmpe utilfredsheden. Tværtimod.

Jaffar: Det lyder meget rigtigt. Jeg har selv haft en idé om at det var det der var årsagen, og det er også skrevet et par gange tidligere i tråden.

• #170   14. feb 2008 og det bliver ved med at nævne ytringsfrihed...men er det kun over for muslimmer eller hvad?????

• #171   14. feb 2008 jeg henviser til HAKAN's indlæg...!

• #172   14. feb 2008 Hakan: Jeg drejer det skam ikke i nogen retning. Jeg citerer manden der har tegnet billedet med bombeturbanen.

Men kan vi ikke blive enige om at der var nogen der tilføjede lidt til historien for at skabe røre, da de tog på tur i mellemøsten?

• #173   14. feb 2008 Hakan-meget flot skrevet og rigtig god måde og diskutere..men som sagt det er ikke alle der vil se sandheden...desvære findes der nogle som hedder janteloven..og der er mange som er db.moralsk, det gælder også ytringsfriheden!

• #174   14. feb 2008 Vi ved godt der er ytringsfrihed, men er der nogen grund til at provokere? NEJ! TYPISK DANSKERE SOM SKIDER PÅ ALLE ANDRE!

• #175   14. feb 2008 Ali: Mener du så at det er alle danskere der gør det? smiley

• #176   14. feb 2008 Nej selvfølgelig ikke smiley men generalisere lidt som folk tit gør herinde..

• #177   14. feb 2008 Godt så smiley

• #178   14. feb 2008 Jeg må indrømme i mine øjne er dem, som heletiden kæfter op om ytringsfrihed ikke er en skid bedre, end dem som hidser sig op over de tegninger, i er sgu a like i mine øjne, ja vi har ytringsfrihed i danmark, hvilket også er helt iorden, men der er ikke grund til provokation, vi så muslimernes reaktion sidst dette skete, så at gøre det igen er ikke andet end respektløst over for andre religioner, vi har religionsfrihed i danmark og det skal vi respektere, uasnet danskernes tro på ytringsfrihed, det er simpelthen forkasteligt at trykke de tegninger igen, det er også dybt tragisk at folk, brænder biler og div. ting af på grund af tegningerne, men hvis nogen skal havde skyld for dårlig intregation, så er det bestemt danskerne, dette er jo klart bevis på, hvor dårlige vi er til at repsketere andre religioner og mennesker.

I dette tilfælde er jeg bestemt ikke stolt over at være dansker, det er dybt beklagligt at vi i danmark har så snæversynet mennesker, som ikke kan tage hensyn til andre, ikke kan forstå at vi er på vej mod et multietnisk samfund, se at åbne øjnene for fremtiden, hvor kristine, muslimer og andre trosretninger kan leve sammen.

Jeg er sgu helt flov over at være dansker.

• #179   14. feb 2008 Bo Allan € OMS €
    Jeg vil faktisk vove at påstå, at du lige har skudt dig selv i foden, Hr. Bo.

Hvorfor er der censur overfor Holocaust og alle andre, mens der ikke er det overfor Islam og muslimer?

• #180   14. feb 2008 Zharr, og ej at forglemme, folk uden religion. Atheister der tror på videnskaben. smiley

Hakan B, dit argument med at man skulle tegne en nazist der pisser en jøde i munden holder ikke rigtig efter min mening. Der er jo ikke nogen sammenhæng med noget vi ser i dag. (Så er det i hvert fald gået forbi min næse.)
    Grunden til Mohammed tegnes med en bombe i turbanen er jo fordi, at der har været en masse selvmordsbombere og at disse er ekstreme islamister. Derfor kan man forbinde de to ting og finde det morsomt, som jeg selv gjorde. Jeg smilede af det og så tænkte jeg ikke mere over det før det blev blæst vanvittigt op.
    At du finder det fornærmende er jo netop den anden del af pointen med tegningerne. Den ene del er at lave en satire tegning og den anden del at provokere.

Ytringsfrihed er efter min mening en ret man har som skal udøves med etik og moral. Et er jo hvad man har ret til, noget andet er hvad man kan være bekendt overfor andre mennesker. Personligt rynkede jeg lige på panden da de danske flag blev brændt af nede i mellemøsten, men så var det heller ikke værre. Det jeg mener er at vi alle har nogle grænser som kan blive overskredet.
    Mine blev kraftigt brudt efter angrebet på USA WTC og jeg så billeder i TV-Avisen af indvandre der jublede og brændte amerikanske flag af i København! Det havde jeg det skidt med må jeg sige.

Med fare for at blive meget upopulær. Islam er jo den yngste store religion og den skal lige have løbet hornene af sig ligesom Kristendommen gjorde det med korstogene.
    Dermed ikke sagt at alle muslimer osv. osv. osv.

• #181   14. feb 2008 I er sku for lang ude..

en ting har jeg at sige, er pisseliglad hva i dansker syns og tror om os,Invandere, vi kan noget og vi blir her og spiller smart i de seje biler vi køre i.

hehe.

men der er fanme nogen racister herinde, det er vildt.

TABBEERRR

• #182   14. feb 2008 Bo Allan € OMS €
    Jeg angriber ikke dig personligt - Tag det med ro
    Jeg spørger bare hvorfor der var censur overfor Holocaust osv., men ikke overfor muslimere

• #183   14. feb 2008 Bo Allan € OMS €
    Ærligt - JA, det synes jeg
    Ikke kun for Islam

• #184   14. feb 2008 Bo Allan € OMS €
    hehe jo, rolig nu

• #185   14. feb 2008 Bo Allan € OMS €
    En ting er hvad man gør, en anden ting er hensigten. Jeg synes hensigten er det vigtige at fremhæve. Man kan gøre en god ting, men have en dårlig bagtanke med det. Og man kan gøre en dårlig ting, men have en god hensigt.

Og hvad var hensigten med karikaturerne? Den 1. gang og den 2. gang?

• #186   14. feb 2008 hakan B det er ikke til at diskutere herinde, folk lære ikke noget er det, de kan ikke se det fra andre øjne... lige netop derfor jeg er stoppet med at diskutere om indvandre og muslimer herinde

• #187   14. feb 2008 Hakan B - ah det ved jeg ikke, du må gerne og kan også diskutere indvandre politik med mig, jeg har dog stemt dansk folkeparti, men har slet ikke samme synspunkter som Bo Allan.

Jeg har bestemt ikke noget imod indvandre, jeg har arbejdet sammen og med unge indvandre og har stor respekt for indvandre som danskere.

• #188   14. feb 2008 Hakan B, du er da helt ude i hampen.
    Først kan jeg fortælle dig at jeg ikke stemte dansk folkeparti eller deler nogle af deres holdninger. Jeg er liberal og stemmer derefter.
    Du er meget snævertsynet. Jeg går ud fra du har læst nogle af mine andre indlæg, hvis ikke så læs dem. Det fremgår tydeligt at jeg intet har til fælles med Dansk Folkeparti.

Der er ingen sammenhæng og du kan grine så meget du vil. At du så går til personligt angreb og mener at en mere intellektuel person ville forstå det, så men du jo egentlig, at en der deler dit synspunkt kan forstå det. Jeg synes det er lidt sørgeligt at du begynder at "argumentere" på den måde. Vi havde en rigtig god debat indtil da.

Du har fuldstændig misforstået hvad jeg har skrevet, men jeg skal prøve at omformulere mig. Det jeg mener er, at anden verdenskrig fandt sted for over 50 år siden. Det er ikke mere end 7-8 timer siden den sidste selvmordsbombe sprang. Kan du se hvad jeg mener? Det er mere up to date og desuden er islam meget mere forbundet med selvmordsbomber end nazister er med at pisse jøder i munden. Hvis du ikke kan se det så synes jeg du skal grine af dig selv i stedet.

Nu kan jeg mærke mit tastertur er ved at løbe tør for batteri. Smutter lige ud og køber batterier. smiley

• #189   15. feb 2008 Ytringsfrihed eller direkte krænkelse..?

Hvorfor i alverden blive ved, når man kan se det er ømt punkt..

FULDSTÆNDIG LATTERLIG HVORFOR VI IKKE BARE KAN RESPEKTERE HINANDEN..

• #190   15. feb 2008 endlige en fornuftige person som Dennis K..

Kommentér på:
nu må de da snart stoppe med de teg.

Annonce