{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lambo dører fra lambokits.dk
  • #1   14. feb 2008 undskyld jeg bruger din forum evt. nogle sider med surcide doors ( selvmords døre) kender i noget til det kit man kan få

• #2   14. feb 2008 Jeg har købt mine lambodører fra http://www.everlight.dk/lambo-d-re.html

Kvalitet og god service! Og de er i hvert fald billigere end dem fra lambokits.dk

Mvh.
    Karim

• Kim v
    Kim v Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 1 Svar: 7
    #3   15. feb 2008 Lad være med at gå efter de billigste. Dem fra Lambokits er uden tvivl dem som er af bedste kalitet, når vi snakker universelle. Jeg har selv både haft monteret dem fra everlight (købte dem dog over Den Blå Avis for 1600 kr.) Det holdte slet ikke. senere måtte jeg så købe et sæt fra lambokits. De er langt bedre, og 1000 gange nemmere at montere. dørene åbner bedre, og så kan du indstille vinklen helt perfekt med Lambokits. I øvrigt er de stort set identiske med LSD beslagene til 13000. kr. Jeg siger bare hold dig fra Autoloc som er dem everlight sælger.

• #4   15. feb 2008 Fraråder dig også kraftigt at benytte everlight´s lambodøre, det er dem fra Autoloc, og det er uden tvivl noget lorte kvalitet!

Kommentér på:
Lambo dører fra lambokits.dk

Annonce