{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

"Danskerne sover mens.." {{forumTopicSubject}}

"Danskerne sover mens vores skoler, bygninger og privat ejendom som bil og bolig står i flammer.
Hvornår kan vi lære at stå sammen og kæmpe for vores værdier og traditioner? Hvorfor er det hitz up tahir, en fundamentalistisk terror organisation, der "idag" kl 17 demonstrerer imoddanskerne og vores ytringsfrihed? Hvorfor møder dansken ikke op til en demonstration mod vold, hærværk, knivstikkeri, social svindel, narkohandel, masse voldtægt, dødstrusler, fundamentalisme, islamisme og terrorisme - og alt det disse voldpsykopater har beriget dansk kultur og samfund med!? Der er et yndigt land - nu står det i flammer"

Det er ikk mens som racisme fra min side, så er det sagt, så la vær at nævn det igen og igen..

Hvis det er "for hårdt" så skriv jeg skal slette det, så skal jeg nok gøre det ..

HENTET FRA EN ANDEN HJEMMESIDE ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Danskerne sover mens.."
  • #1   17. feb 2008 Kan og vil kun give dig ret:)

• #2   17. feb 2008 hårdt og hårdt.. vil snarere kalde det repost x1000.. men ligemeget.. lad folk læse det igen smiley

• #3   17. feb 2008 kan kun give dig ret.. det sq noget lort det der foregår..

• #4   17. feb 2008 hitz up tahir, en fundamentalistisk terror organisation, der "idag" kl 17 demonstrerer imoddanskerne ????

SØNDAG?????

• #5   17. feb 2008 Jeg synes næsten det er synd for dem. De sidder psykisk fast i stenalderen. Gad vide hvornår de finder ud af at de opfører sig yderst forkert.

• #7   17. feb 2008 hehe den fik jeg oz på sms forleden hehe,

• #8   17. feb 2008 generalisering?

• #9   17. feb 2008 Giver dig ret.
    Hvis ikke man kan opføre sig ordentligt så må man føle......

Hvad ville der ske hvis vi rente rundt i deres land og byggede kristne kirker , gik rund med et kors om halsen , fik vores piger til at gå topløse , brændte deres flag af på deres gader......HVAD VILLE DER SÅ SKE HVIS VI OPFØRTE OS SÅDAN I DERES LANDE ???????????????

• #10   17. feb 2008 HØRT !

De lever på frygt ! De gør lige hvad de vil ! De skider på det land der tager sig af dem !

• #11   17. feb 2008 Torbjørn E du har ikke styr på sagerne. sjovt nok er der kirker i muslimske land, for vi har ikke noget i mod folks religioner. vi nedgør heller ikke folks religioner/værdier, ved at tegne nogle nedgørne bileder

• #12   17. feb 2008 Syntes også det er for dårligt vi danskere ikke står sammen om det. SVAGT kan man kun sige

• #13   17. feb 2008 det er 100% rigtig det du skriver og en super ide.... det er for meget de skal brænde alt muligt af de kan brænde deres egne biler og i stedet for at brænde vores skoler så prøv nogle mosker..... det er for langt ude at, fordi en mand tegner en tegning så skal alt brændes, lav dog en tegning af gud med bombe på hovdet og kom videre bare min mening

• #14   17. feb 2008 rør de min bil får Pia min stemme næste gang!

• #15   17. feb 2008 C+]SiVaSLi REIS[C+] .

Gælder det alle muslimske lande ,?????
    Du mener ikke der er muslimske lande der brænder de kristnes kirker af og forbyder dem at opbygge dem igen , du mener at i alle muslimske lande kan vores kvinder gå klædt som det passer dem ?

• #16   17. feb 2008 Det ender med det skal køres som pia vil ha det

• #17   17. feb 2008 Pia for mange mange stemmer næste gang. Tror sku de er begyndt at lege for meget med ilden, og det for OS til at gøre noget vi ikke helst vil, men føler at vi ikke kan gøre andet.

• #18   17. feb 2008 fatter ikk de brænder af

I Danmark er der opfundet noget der hedder en lovlig demonstration, så hvorfor fanden skal man vågne op hver morgen og se De igen har brændt det halve af dk af!!!

DE SKulle fandme skamme sig, vi er så rare i Danmark vi lukker dem ind, hver gang der er ballade dernede

• #19   17. feb 2008 Har været postet her engang føre..

• #20   17. feb 2008 Nick B -> helt enig! Man har sq ikke lyst til det, men det er sq ved at være svært at lade være!

Jeg forstår heller ikke hvordan man ikke kan have styr på sine 12 ÅRIGE!!!!! børn??!! Det er mig en gåde!

De burde ligger der hjemme under dynen på den tid!

• #21   17. feb 2008 jeg har fået mindst 700 af sådane sms'er inden for den sidste uges tid..

• #22   17. feb 2008 [C+]SiVaSLi REIS[C+] .

Du siger at jeg ikke har styr på tingene:

10. Afghanistan
    Afghanistan is an Islamic republic with no churches and a Christian population of about 0.01%. After domination by Muslim fundamentalists, the country is now ruled by a coalition government. There is still much anarchy, and the central government does not control the entire country. Violence occurs frequently, as Muslim fundamentalist resistance is still active. Freedom of religion as stated in the nation's constitution remains a contradiction as Islamic law is promoted as the law of the land. Although it guarantees freedom of religion to non-Muslims, laws that are “contrary to the beliefs and provisions of the sacred religion of Islam” are prohibited by the same constitution. Christians need to be very careful. Foreigners caught in outreach are jailed and usually deported. Local Afghans who commit themselves to Christ are often pressured by family and society to follow the cultural norms of Islam. Converts to Christ suffer repeated verbal abuse and intimidation, beatings, loss of employment and even imprisonment. The arrest of Abdul Rahman demonstrated the harsh life of being a Christian, as he faced trial and execution for apostasy. Rahman's case is the local judiciary's first known prosecution case for apostasy in recent decades. He was freed after being deemed mentally unfit to stand trial; he ultimately found refuge in Italy. An avalanche of media coverage of this case has sparked the arrest and deepening harassment of other Afghan Christians in the ultra-conservative Muslim country.

• #23   17. feb 2008 [C+]SiVaSLi REIS[C+] .

Her er et eksempel på at du risikerer dødsdom hvis du conveterer til kristendommen:

6. Yemen
    The Yemeni constitution guarantees freedom of religion but it also declares that Islam is the state religion and that Sharia is the source of all legislation. The Yemeni government allows expatriates some freedom to live out their faith, but Yemeni citizens are not allowed to convert to Christianity (or other religions). Converts from Islamic background may face the death penalty if they are discovered. During the past year, several Christian converts were arrested and physically harmed for their faith. At least one was put under severe pressure to renounce his new faith, to which he succumbed. These incidents, and the fact that we received more information on the situation of Christians in Yemen, caused a slight increase in points.

• #24   17. feb 2008 [C+]SiVaSLi REIS[C+] .

Hvordan er det nu med kristendommen i IRAN:
    3. Iran
    Islam is the official religion in Iran, and all laws and regulations must be consistent with the official interpretation of Sharia law. Since the beginning of 2004 when conservative parties won the elections, religious freedom deteriorated considerably. The situation grew worse after hard-line conservative Mahmoud Ahmadinejad was elected president in 2005. Although Christians belong to one of the recognized religious minorities who are guaranteed religious freedom, they have reported imprisonment, harassment and discrimination because of their faith. Various Christian groups known to use literature and other means to spread their faith among the majority Shiite Muslim population were targeted over the past year. In at least eight known incidents, former Muslims who had converted to Christianity were arrested and held in custody for several weeks before being released. In most cases, they were forced to pay large bail amounts and were told their cases remained open for possible criminal prosecution. Under Iran's strict apostasy laws, any Muslim who leaves Islam to embrace another religion faces the death penalty. On the positive side, a former army colonel, who had converted to Christianity and was falsely accused of hiding his faith, was released after two years in jail.

• #25   17. feb 2008 HØRT

• #26   17. feb 2008 [C+]SiVaSLi REIS[C+] .

Ja det ses tydeligt at man godt må være kristen i de muslimske lande ,MEN DU BLIVER IDØMT DØDSSTRAF FOR AT CONVETERE TIL DEN

2. Saudi Arabia
    In Sharia-ruled Saudi Arabia, the deplorable state of religious freedom remained unaltered in 2006. Four East African Christians were harassed and arrested when meeting for worship during the second quarter of the year. After being detained for more than a month in tortuous conditions, the believers were deported to their home countries. Reportedly, they were not formally informed of the charges against them. However, the four had allegedly been detained for “preaching to Muslims, planting churches and gathering ladies and gentlemen together for prayer.’’ Under the kingdom’s strict interpretation of Islamic law, apostasy (conversion to another religion) is punishable by death. Public non-Muslim worship is prohibited, although members of the royal family insist that Christians are free to worship in their own homes. Practice has proven otherwise. The total number of arrested Christians during the past year was lower than in 2005, when as many as 70 expatriate Christians were arrested, which explains the slight decline in total points.

Så lad være med at fortælle mig at jeg ikke har styr på tingene

• #27   17. feb 2008 Altså jeg har så'n set kun en ting at sige til dem, og det er at de burde lukke røven, i så stor grad, at det lærer de aldrig at stave til igen, lige meget hvor meget brug af ordbog de før lov til at bruge, de for jo så'n set i hvode og røv, de kommer til landet, de for penge, de mad, de for tøj og de for et sted at bo..
    At det så er deres børn der render rundt og laver alt det lort der, det gør det jo ikke lige frem bedere, som nogen siger, børnene burde jo fandme ligge og sove på den tid af dagen ikk..
    Send børne hjem, KUN børne, så kan de fandme klarer sig selv..

• #28   17. feb 2008 hehe du har sgu styr på det torbjørn

• #29   17. feb 2008 Det er et ømtåleligt emne og noget der bør sættes fokus på uden tvivl, men det er altså et bilgalleri det her og ikke et politisk debat forum...

Det synes jeg folk ska huske, der må være andre steder og debatfora at komme ud med sine bekymringer, holdninger og meninger om dette.

Det bare mine two cents..

Rune

• #30   17. feb 2008 Godt der er noget bag det du siger Torbjørn. Jeg vidste ikke engang det der.

• #31   17. feb 2008 Off Topic RUNE !

• #33   17. feb 2008 NICK B !

• #34   17. feb 2008 det er syge i bøtten ud rejs hjem

• #35   17. feb 2008 Rune J Der står så sjovt nok det er sådan nogen ting der hører til i off topic..

• #36   18. feb 2008 Torbjørn E

Sådan.
    dejligt at se der er nogen der har sat sig ind i tingene inden de udtaler sig.

kan kun give dig ret. jeg gad godt at se hvordan det ville se ud hvis vi begyndte at bygge kirker i de lande, eller vores kvinder gik rundt uden tørklæde.

Jeg er ikke racist, sådan noget som der sker lige nu, puster godt og grundig til ilden..........ilden ha ha ha.

• #37   18. feb 2008 de er nogle grisseabsser.

Kommentér på:
"Danskerne sover mens.."

Annonce