{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Til folk fra Randers med trailer.... {{forumTopicSubject}}

jeg skal have fragtet to sofaer fra Randers til Lyngby (ved Grenaa) onsdag den 5/3 kl. 08:00 om morgenen. hvis der er nogen der er interesseret i at hjælpe kan de skrive en privatbesked, og vi finder ud af betaling mm.

ALLE SOM KOMMER MED USERIØSE KOMMENTARE FÅR EN UDSTEMME, OG ET PAR KÆRLIGE ORD PÅ VEJEN! SPØRGER SERIØST HER OM HJÆLP SÅ GIDER IKKE BARNLIGE KOMMENTARE DER ØDELÆGGER TRÅDEN!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til folk fra Randers med trailer....
  • #1   24. feb 2008 Det var sgu tidligt på dagen.
    Der er næsten alle jo på arbejde, og dem der ikke arbejder sover jo på det tidspunkt. Havde det været senere på dagen havde jeg da nok godt kunne hjælpe dig.

• #2   24. feb 2008 ignorer "advarslen" skrevet med stort smiley oprettede først en tråd på baboom, og der skal man sgu tage sine forhåndsregler før man prøver bare at være seriøs.. desværre for mange teenager med for meget fritid derinde!

• #3   24. feb 2008 Kim M: ja jeg ved det godt smiley er selv på vej i skole der, så er fandme et skide dårligt tidspunkt, men jeg kan få sofaerne gratis hvis bare jeg henter der kl 8 på den dato.. og står og mangler møbler, da jeg snart skal flytte så det var jo bare perfekt..

• #4   24. feb 2008 hvis du kunne hente dem tidligere eller en anden dag i ugen bare i eftermiddagstimerne kan jeg nok godt finde tid til at hjælpe dig lidt hvis det er. Men om morgenen der er jeg totalt smadret og skal ikke ud og køre 100km da jeg har været på job i 12 timer på det tidspunkt.

Kommentér på:
Til folk fra Randers med trailer....

Annonce