{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.439 visninger | Oprettet:

Hurtig virkende slankekur??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...!:)

Står og skal tabe nogle kilo, og vil gerne af med dem hurtigst muligt, da jeg ikke har tålmodighed til og gå og tabe mig 1-2 kilo om måneden i et halvt år... Så nogen der har nogle gode ider og eller nogle slanke kur...????

tak på forhånd, og fortsat god dag..!:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtig virkende slankekur???
  • #1   25. feb 2008 Spis sundt og dyrk noget motion

Alt andet hælper ikke .. Med mindre du skære begge arme af og derved ikke kan fylde dig med mad med begge hænder.

• #2   25. feb 2008 effedrin piller... de er ulovlige, men de virker. Men det er selvfølgelig ikk nok kun med dem, man skal også spise sundt og dyrke motion, så går det hurtigt....

• #3   25. feb 2008 det er i hvert fald den bedste måde at gøre det på, at lægge kostvanerne om og motionere mere.

Men man kan bruge en metode som hedder spis udelukkende en bestemt grønsagssuppe som de bruger på hjertepatienter inden operationer (i USA)- hvor patienten er så fed at det er farligt at operere i. Med den suppe kan man hurtigt smide mange kilo. Men dte bliver nok lidt ensformigt kun at spise den + det er ikke sundt i længden, og man tager det let på igen hvis man begynder at spise "normalt"

• #4   25. feb 2008 okay, så i synes ikke man skal tage nogle pulver slankekure, nogle adektiver eller noget..?? bare vand og rugbrød og motion, så kører det..???

• #5   25. feb 2008 Henrik S: Ja... God idé... Og så risikere hjerneblødninger og lammelser i kroppen - feeeedt!

Der er ikke nogen let vej til vægttab - det er hårdt arbejde!

• #6   25. feb 2008 effedrin, hva er det for nogle piller...<???

• #7   25. feb 2008 bliv vegetar!

• kim j
    kim j Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #8   25. feb 2008 effedrin virker ganske godt

• #9   25. feb 2008 Hvis du motionerer en times tid hver dag går det stærkt smiley

Desuden er det faktisk sundere at være overvægtig og dyrke sport, end at være normalvægtig og ikke dyrke sport...

Jo mere sport du dyrker, jo mere bliver du bevist om din krop - og så kommer den sundere livsstil sikkert af sig selv - hvilket den ikke gør med håbløse kure og piller - derfor tager folk på igen når kuren er ovre og pillerne spist...

Så kom igang smiley

• #10   25. feb 2008 effedrin er stof der hæver din krops forbrænding....

Torpen, rolig nu.. så er det vidst heller ikk farligere...

• #11   25. feb 2008 T D: Hold dig fra effedrin & ma huang produkter - det er livsfarligt legetøj! Pulverkure virker kun meget begrænset. De kan faktisk have den modsatte effekt :-|

Spis masser af groft brød. Skift bøffen ud med fisk & kylling. Hold dig fra junk (burgere, pizza mv.). Kig på de varer du køber, og se hvor meget energi de indeholder. Gå, løb eller cykel mindst en time hver dag.

• #12   25. feb 2008 Hold op med at spise, og begynd med med at spise igen når den ønskede vægt er nået. Verdens mest effektive slankekur.

• #13   25. feb 2008 effedrin er ikk så farligt som der siges... der er EN i Danmark der er død af det, men han havde så også spist alt for mange på en gang... Effedrin er et slankemiddel som er ulovligt i Danmark, men lovlit i flere andre europæiske lande. De eneste bivirkninger der KAN være, er til tider hjertebanken, svedture o. lign. men har aldrig hørt om ngoen der har prøvet at få det...

• #14   25. feb 2008 http://da.wikipedia.org/wiki/Efedrin her står lidt om det... bivirkningerne står nederst, men det er dem man KAN få men ikk nødvendigvis får... det er kun hvis man overdoserer...

• #15   25. feb 2008 Hanrik S>

Totally Crap. Hvorfor tror du at en masse firmaer er begyndt at lave efedrin fri slankemiddel???? Og der reklameres stærkt med det??

At sige efedrin er ufarligt er det samme som at sige at amfetamin også er ufarligt. Efedrin er et sporstof af amfetamin og giver samme symptomer/bivirkninger/effekt.

• #16   25. feb 2008 siger heller ikk at det er ufarligt, siger bare at det ikk er så farligt som det lyder til... men det har jo ikk noget nær samme bivirkninger som amfetamin har....

• #17   25. feb 2008 Henrik S: Det er rigtigt, at kun en er død (vist af rød Therma Power?). Til gengæld er flere blevet invalideret for livstid som følge af at bruge "Letigen", som indeholdt effedrin og koffein (ligesom rød Therma Power). Der ér ligesom en grund til, at det er ulovligt i DK smiley

• #18   25. feb 2008 KAN kun sige hold dig fra det... i det hele taget hold dig fra stoffer.. Det er kun Svage/dumme mensker der vælger den løsning fordi de ikke kan tænke langt nok til at overskue de bivirkninger der er ved det... det er sku en skam at der er så mange der er for dovne til at gøre noget ved det...

Efedrin
    Stoffet virker lidt som amfetamin ved bl.a. øge blodtrykket og mindske træthedsfølelsen, dog ikke nær så kraftigt som amfetamin. Efedrin er en ikke sjælden årsag til, at idrætsudøvere testes positive ved en dopingkontrol.

Hej...jeg har mange venner som bruger effedrin..Flest piger med hensyn til vægttab..jeg har bare et par spørgsmål mht dette..
    1:de vil gerne spise koffein sammen med men ved ikke doserne i mg..og jeg tænker de skal passe på..hvad er dosen af koffein med lad os sige 50mg effedrin??
    2: mange er også bange for at det giver vand i lungerne..har de hørt..rygtet spredes, men folk bliver ved..jeg vil bare gerne kun be/af-kræfte dette..så giver effedrin vand i lungerne??
    tak skal i have..

lars

Hej Lars,

Efedrin og koffein bruges helt rigtigt til at slanke sig med og kan ordineres af den praktiserende læge, hvis man har et vægtproblem. I langt de fleste af tilfældene skyldes problemet med vægten for lidt motion og får ensidig og sukkerholdig kost. Hos trænede piger ligger problemet nord for hjertet og det kan føre til farlige anoreksitendenser eller egentlig anoreksi. Hvis man skal tabe sig og motionen er i top, så skyldes en fortsat overvægt kosten, som formetligt består af alt for meget sukker og for lidt protein (og i visse tilfælde endda fedt).

Slankepillen Letigen indeholder 200 mg koffein og 20 mg efedrin og antallet af tabletter kan sættes op til to dagligt efter en uges brug. Nogle mennesker har effekt af Letigen, mens ligeså mange ikke mærker noget andet en bivirkningerne som uro, rysten på hænderne, svimmelhed, svedtendens og hjertebanken. Efedrin kan ganske rigtigt give vand i lungerne ved at trykket inde blodårerne i lungerne bliver så stort, at vand vil trænge ud i lungerne.

Cocktailen kan være livsfarlig og så virker den måske ikke engang.

Hilsen
    Anti Doping Danmark

• #19   25. feb 2008 Jo det har så, især ved øget dosis. Der er beretninger om fuldstændig samme oplevelser af stoffet, fra folk der har prøvet begge dele.

• #20   25. feb 2008 ved også godt at det ikk er for sjov at det er ulovligt, det er slet ikk det jeg mener. Det jeg mener er at der selvfølgelig kan være bivirkninger, men jeg mener ikk at det er så farligt som nogen blæser det op til at være... Men mange af dem som tager skade har jo ikk selv kunnet kontrollere deres forbrug, og det er da derfor det er gået galt. Dermed ikk sagt at det er ufarligt hvis man ikk spiser mange, men jeg mener ikk at det er så farligt hvis man har et kontrolleret forbrug.

• #21   25. feb 2008 Ja det er rigtigt. Der bliver jo også farligt hvis man drikker 55 liter mælk om dagen. Alt med måde.

• #22   25. feb 2008 præcis, og der for mener jeg heller ikk at det er så farligt... altså dermed ikk sagt at det er ufarligt, men hvis man har almindelige 20 - 50 mg efedrin piller, så er 1-3 om dagen jo ikke så farlige, bare man husker at spise lidt sammen med...

• #23   25. feb 2008 tag et par snitte og fyr den af hele weekenden!! smiley smiley

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 16
    #25   25. feb 2008 Jeg har god erfaring med Night Detox, men det kræver igen også at du omlægger din kost og dyrker relmæssig motion. Night Detox hjælper dig bare godt på vej.

Du kan evt. teste det gratis på http://www.kropspot.dk

• #26   25. feb 2008 ud på en øde ø... heh

• #27   25. feb 2008 okay...tak for de mange svar, regnede ikke lige med så stor respons..hehe... men tusind tak...tager det lige op til vudering...!;)

• #28   25. feb 2008 Hold op med at spise... den dag det ikke gør ondt at komme ud af sengen så har det hjulpet.... Så kan du også få ny lejlighed... en etværelses med låg.

• #29   25. feb 2008 Suppekuren er en god måde at tabe sig på. Den er brugt til hjertepatienter.

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=20268&Hvidk%C3%A5lskuren%20-%20Suppekuren

Hvis det ikke lige er noget, så er det en god ide at spise et solidt morgenmåltid, hvis du ikke gør det i forvejen. Jeg spiser en skål havregryn til morgenmad m. rosiner, minimælk og sukker. Og jeg har tabt mig 5 kg. på 2 måneder på grund af dette.

Du skal derudover drikke en masse vand. 2-3 liter om dagen, og det er en god ide at drikke en halv liter før du skal spise.

Lad for guds skyld være med at tage slankepiller. Bivirkningerne er slet ikke det værd.

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 7
    #30   20. okt 2013 Slankepiller Phen375 - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=157&a=12469 Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Phen375. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 15 kg.

Kommentér på:
Hurtig virkende slankekur???

Annonce